#1
Als je vandaag aan de xtc gaat zou ik die truffels nog even laten liggen. Niet ideaal om in een serotonine-dip te gaan trippen.Niet vandaag, denk morgen. Vandaag wordt t xtc en bier.
P.S. Geniet van je X vandaag!
Als je vandaag aan de xtc gaat zou ik die truffels nog even laten liggen. Niet ideaal om in een serotonine-dip te gaan trippen.Niet vandaag, denk morgen. Vandaag wordt t xtc en bier.
@Eik is een beter advies dan ik nu geef hoor maar ik heb vroeger heel heel vaak in mijn uppie getript in de dip van XTC. Die ving voor mij de dip juist op. Ik rekende dat dan ook precies uit. half uur voor ik wist dat de dip zou komen begon ik met kauwen en tripte ik heerlijk en geen last van dip.Als je vandaag aan de xtc gaat zou ik die truffels nog even laten liggen. Niet ideaal om in een serotonine-dip te gaan trippen.
P.S. Geniet van je X vandaag!
Ben je echt 100% dat het kaalkopjes zijn want vele paddestoelen lijken er op he. Daarbij zoals al gezegd blijft het een natuurproduct dus weet je de potentie nooit.Lieve mensen,
Vorig jaar heb ik heel wat kaalkopjes verzameld, maar niet echt een ervaring meegemaakt dan t verzamelen zelf.
Iemand betere ervaringen of tips?
Groet spiegel onder de spiegels
Een bakje truffels gehaald. Zal me beter in kaalkopjes verdiepen. Een leuke bezigheid en het heeft ook wel iets, zelf zoeken, vinden en er vervolgens veel plezier mee te beleven. 1 van de mooiere dingen in het leven als je het mij vraagt. Heb al wel eerdere trips gehad op paddo's en truffels. Aankomende herfst een nieuwe poging.Je hebt ze een aantal keer gegeten en niks gemerkt? Verschillende dosissen geprobeerd?
Je zou nog truffels kunnen halen of een growkit gebruiken. Dan weet je zeker dat ze zouden moeten werken. Het blijft wel een beetje uitproberen hoeveel je moet nemen. Dat is het nadeel van een natuurproduct.
Van die valhalla’s word je na een uurtje zeker en vast sjj4 en stijgt je powerlvl naar over 9000 !Een bakje truffels gehaald. Zal me beter in kaalkopjes verdiepen. Een leuke bezigheid en het heeft ook wel iets, zelf zoeken, vinden en er vervolgens veel plezier mee te beleven. 1 van de mooiere dingen in het leven als je het mij vraagt. Heb al wel eerdere trips gehad op paddo's en truffels. Aankomende herfst een nieuwe poging.
Niet vandaag, denk morgen. Vandaag wordt t xtc en bier.
Haha, dat is niet de bedoeling. Zie wel, anders paar daagjes wachtenHoop dat je morgen geen dipje heb dan. Straks krijg je een dip trip
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."