Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsylocibine in Nederland

Psylocibine in Nederland

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spiegel zei:
Niet vandaag, denk morgen. Vandaag wordt t xtc en bier.
Klik om te vergroten...
Als je vandaag aan de xtc gaat zou ik die truffels nog even laten liggen. Niet ideaal om in een serotonine-dip te gaan trippen.

P.S. Geniet van je X vandaag!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eik zei:
Als je vandaag aan de xtc gaat zou ik die truffels nog even laten liggen. Niet ideaal om in een serotonine-dip te gaan trippen.

P.S. Geniet van je X vandaag!
Klik om te vergroten...
@Eik is een beter advies dan ik nu geef hoor maar ik heb vroeger heel heel vaak in mijn uppie getript in de dip van XTC. Die ving voor mij de dip juist op. Ik rekende dat dan ook precies uit. half uur voor ik wist dat de dip zou komen begon ik met kauwen en tripte ik heerlijk en geen last van dip.

Maar belangrijk hierin is dat de paddo's dus wel al hun werk gaan doen vóórdat de dip begint. Je dus nog in positieve flow zit.
S
SpiegelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lieve mensen,

Vorig jaar heb ik heel wat kaalkopjes verzameld, maar niet echt een ervaring meegemaakt dan t verzamelen zelf.

Iemand betere ervaringen of tips?

Groet spiegel onder de spiegels
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt ze een aantal keer gegeten en niks gemerkt? Verschillende dosissen geprobeerd?

Je zou nog truffels kunnen halen of een growkit gebruiken. Dan weet je zeker dat ze zouden moeten werken. Het blijft wel een beetje uitproberen hoeveel je moet nemen. Dat is het nadeel van een natuurproduct.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spiegel zei:
Lieve mensen,

Vorig jaar heb ik heel wat kaalkopjes verzameld, maar niet echt een ervaring meegemaakt dan t verzamelen zelf.

Iemand betere ervaringen of tips?

Groet spiegel onder de spiegels
Klik om te vergroten...
Ben je echt 100% dat het kaalkopjes zijn want vele paddestoelen lijken er op he. Daarbij zoals al gezegd blijft het een natuurproduct dus weet je de potentie nooit.

Zou aan de growkits gaan inderdaad zoals @KlaasVaak al aangaf
S
SpiegelLid
01-01-2024, 00:00
#6
KlaasVaak zei:
Je hebt ze een aantal keer gegeten en niks gemerkt? Verschillende dosissen geprobeerd?

Je zou nog truffels kunnen halen of een growkit gebruiken. Dan weet je zeker dat ze zouden moeten werken. Het blijft wel een beetje uitproberen hoeveel je moet nemen. Dat is het nadeel van een natuurproduct.
Klik om te vergroten...
Een bakje truffels gehaald. Zal me beter in kaalkopjes verdiepen. Een leuke bezigheid en het heeft ook wel iets, zelf zoeken, vinden en er vervolgens veel plezier mee te beleven. 1 van de mooiere dingen in het leven als je het mij vraagt. Heb al wel eerdere trips gehad op paddo's en truffels. Aankomende herfst een nieuwe poging.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spiegel zei:
Een bakje truffels gehaald. Zal me beter in kaalkopjes verdiepen. Een leuke bezigheid en het heeft ook wel iets, zelf zoeken, vinden en er vervolgens veel plezier mee te beleven. 1 van de mooiere dingen in het leven als je het mij vraagt. Heb al wel eerdere trips gehad op paddo's en truffels. Aankomende herfst een nieuwe poging.
Klik om te vergroten...
Van die valhalla’s word je na een uurtje zeker en vast sjj4 en stijgt je powerlvl naar over 9000 !
voor wanneer staan ze gepland ?
S
SpiegelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet vandaag, denk morgen. Vandaag wordt t xtc en bier.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spiegel zei:
Niet vandaag, denk morgen. Vandaag wordt t xtc en bier.
Klik om te vergroten...

Hoop dat je morgen geen dipje heb dan. Straks krijg je een dip trip
S
SpiegelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
Hoop dat je morgen geen dipje heb dan. Straks krijg je een dip trip
Klik om te vergroten...
Haha, dat is niet de bedoeling. Zie wel, anders paar daagjes wachten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."