Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lieve mensen, Vorig jaar heb ik heel wat kaalkopjes verzameld, maar niet echt een ervaring meegemaakt dan t verzamelen zelf. Iemand betere ervaringen of tips? Groet spiegel onder de spiegels"
"KlaasVaak zei: Je hebt ze een aantal keer gegeten en niks gemerkt? Verschillende dosissen geprobeerd? Je zou nog truffels kunnen halen of een growkit gebruiken. Dan weet je zeker dat ze zouden moeten werken. Het blijft wel een beetje uitproberen hoeveel je moet nemen. Dat is het nadeel van een natuurproduct. Klik om te vergroten... Een bakje truffels gehaald. Zal me beter in kaalkopjes verdiepen. Een leuke bezigheid en het heeft ook wel iets, zelf zoeken, vinden en er vervolgens veel plezier mee te beleven. 1 van de mooiere dingen in het leven als je het mij vraagt. Heb al wel eerdere trips gehad op paddo's en truffels. Aankomende herfst een nieuwe poging."
"Niet vandaag, denk morgen. Vandaag wordt t xtc en bier."
"Martinus zei: Hoop dat je morgen geen dipje heb dan. Straks krijg je een dip trip Klik om te vergroten... Haha, dat is niet de bedoeling. Zie wel, anders paar daagjes wachten"