#1
Oh wel van boven...ik dacht omdat je zei “handpalm erop” 🙂.et werkt voor weed of changa wat mij betreft het beste om het bovenop het gaasje te leggen en van boven met de vlam te verhitten..
Oh wel van boven...ik dacht omdat je zei “handpalm erop” 🙂.et werkt voor weed of changa wat mij betreft het beste om het bovenop het gaasje te leggen en van boven met de vlam te verhitten..
Oh wel van boven...ik dacht omdat je zei “handpalm erop” 🙂.
Ik weet het niet hoor. Ik blijf een beetje zweven tussen jouw overtuiging en het wat aardsere idee dat die stof je perceptie simpelweg ‘verstoord’ waardoor interpretatie ervan is alsof de wereld zelf een verborgen laag blootlegt. Natuurlijk ben ik nu nog lang niet ver genoeg gegaan om de werkelijkheid echt achter me te laten, maar het is twijfelachtig of die 240fps UltraHD 3D cartoon wereld echt beter is dan ons geraffineerde baseline zicht.Changa geeft mij ook de overweldigende ervaring en overtuiging dat de wereld totaal niet is wat we denken dat het is. Er is niets solide aan. Vanaf 'die' plek kan alles totaal getransformeerd worden op een manier die je eerst niet voor mogelijk houdt. Een overdonderende magische ervaring.
@Roze Olifant, @Eik, @MezelfWeet je wat, voor de zekerheid weggehaald.
Vraag aan moderators:
Mag ik hier een changa recept plaatsen? Dus gewoon welke theebladeren aan DMT en harmine toegevoegd worden?
Nogmaals bedankt voor de heads up @Zeelanddude![]()
Het is op het forum niet toegestaan om productieprocessen van drugs (zoals het extraheren van DMT) te posten of om processen te posten van een bewerking van drugs die deze schadelijker maken bijvoorbeeld van coke naar crack. Omdat changa-recepten geen schadelijkere bewerking zijn van DMT staan we dit wel toe zolang er geen uitleg bij zit over de extractie van DMT.@Roze Olifant, @Eik, @Mezelf
Zouden jullie dit kunnen aangeven?
.5 veel te weinigIk kan binnenkort aan wat Changa komen, maar ik heb eigenlijk nog niks om het in op te roken. Ja misschien nog wat lange vloei maar dat is het wel zo’n beetje. Wat is het handigst?
- in een joint met tabak of tabaks vervanger
- in een pijpje?
- in een waterpijpje?
- in een vaporizer?
- anders, nl?
Alles is dan weer relatief hèmooi omschreven Mindless! Zo is het precies!
Ik was al overtuigd en DMT was de zoveelste overtuiging. En alle psychedelica en wellicht andere geestverruimende middelen tonen imo hetzelfde aan, maar dan net vanaf een andere kant bekeken. Een ander facet van hetzelfde fenomeen. DMT/changa is voor mij wel de meest "pure" benadering hiervan. LSD brengt het vrij analytisch, psilo vrij mysterieus en vaak zelfs duister en DMT straight to the point meteen naar dat heilige domein toe. Van wat ik erop meegemaakt heb dan.Complete overtuiging zou ik voor mezelf niet kunnen zeggen. Maar het beperkte "objectieve" en materialistische wereldbeeld van onze westerse samenleving wordt wel even flink aan het wankelen gebracht![]()
Ja, wat we geloven wordt werkelijkheid. Mijn opvatting is dan wel: geloven we niets, dan blijft er een werkelijkheid over en daarom is dat overkoepelend. Maar ik val in herhaling.Zou het niet beide waar kunnen zijn. Gewoon ieder vanuit een ander perspectief?
Ja dat bedoelde ik met "zonder de vuurwerk show eromheen". Psychedelica betekent letterlijk: mind-manefesting. Meer visuals, meer gedachten, verbeterde perceptie. Maar kun je zeggen dat 'meer' gelijk staat aan echter? Ik denk het niet. Hoe is de ene ervaring echter dan de andere? Als ervaring zijn ze even echt."beter" is volgens mij een heel relatief begrip... Als ik mijn dagelijkse boodschappen wil doen heb ik liever mijn "baseline zicht"... als ik iets spectaculairs wil ervaren doet "DMT zicht" het beter![]()
Ik hoor/lees dit cartoonische effect van DMT heel vaak, maar heb dat zelf (nog) niet meegemaakt.Ik kan er gewoon met m’n hoofd maar niet bij hoe je binnen een paar seconden in één klap in een soort 3D game wereld wordt geslingerd met een framerate die veel hoger is en een beeldscherpte die ook veel beter is dan normaal, maar dat alles er toch uit ziet als een grap, een soort van absurdistische kitsch met cartoon planten en een cartoon pergola en een cartoon kat. Het ziet er nep uit maar ook echter dan normaal. Het is een paradox.
Ik had ook stiekem op Alex Grey gehoopt maar ik kreeg toch meer Incedigris 😂.Ik hoor/lees dit cartoonische effect van DMT heel vaak, maar heb dat zelf (nog) niet meegemaakt.
Ik had vooral dit soort type visuals op changa, maar dan even die entiteit wegdenken:Ik had ook stiekem op Alex Grey gehoopt maar ik kreeg toch meer Incedigris 😂.

Ja dat verwachtte ik dus maar ik kreeg dus meer dit:Ik had vooral dit soort type visuals op changa, maar dan even die entiteit wegdenken:
Bekijk bijlage 31860
Zeer geometrisch en zeer kristallijn. Alles in mijn omgeving nam dat soort vormen en pastelachtige kleuren aan.
O ja en heel vaak gingen de visuals ook neigen naar de kleur oranje. Dat viel me echt op in meerdere trips.

Ja dat verwachtte ik dus maar ik kreeg dus meer dit:
Bekijk bijlage 31862
alles heel scherp en helder en dik aangezet. met van die glimmertjes en diepe schaduwen. maar nog wel gewoon aards en gemaakt van de stoffelijke dingen die er echt waren. Ik zag ook wel overeenkomsten met wat ik zag op 250ug LSD. Een soort van visueel waarneembare vibratie als een soort van hyperdun garen in regenboog kleuren die overal in de ruimte was.
Ik gebruik nu ook een puurpijpje voor de intensere tripjes maar voor minder heftige ervaringen is een gewoon tabaksjointje ook prima. Ik weet niet of ik die heftigere tripjes nou wel echt leuk vind. Elke keer weer vraag ik me af wat ik nou toch in deze “realm” te zoeken heb en besluit dat dit de laatste keer is, om vervolgens een half uur later de pijp weer te stoppen.Ik rookte vroeger Changa altijd gewoon uit een puurpijpje, die stak ik dan helemaal vol; ben een keertje na wat trekken KO gegaan. Dit werkte perfect.
Mijn ervaringen met Changa waren altijd zowat hetzelfde itt N,N DMT - bij Changa zag ik met ogen open de wereld zoals LSD maal 1000, met ogen dicht zag ik complexe en heel kleurrijke patronen. Bij N,N DMT zag ik de ene x een alien de andere x machine-entiteiten etc... Daar zat wat meer variatie in.
Dankje!Het is op het forum niet toegestaan om productieprocessen van drugs (zoals het extraheren van DMT) te posten of om processen te posten van een bewerking van drugs die deze schadelijker maken bijvoorbeeld van coke naar crack. Omdat changa-recepten geen schadelijkere bewerking zijn van DMT staan we dit wel toe zolang er geen uitleg bij zit over de extractie van DMT.
Dankje!
Hierbij dan nog het changa recept voor @Fyrckant en ieder ander die er baat bij heeft:
Caapi blad 0,3 gram
Mullein 0,2 gram
Passionflower 0,2 gram
Calendula 0,2 gram
Blue lotus 0,1 gram
Pepermunt 0,1 gram
Harmine 0,1 gram
DMT 0,8 gram
(Dat maakt dan 2 gram changa)
Er zijn verschillende MAO remmers te gebruiken in changa, harmine is er 1 van.is die harmine een standaard ingrediënt?
zat er bij mij mss ook wel in dan..
al die bloembladen etc. zijn natuurlijk een vehicel voor de dmt..
en hebben een vrij milde invloed op de ervaring toch?
Er zijn verschillende MAO remmers te gebruiken in changa, harmine is er 1 van.
Ja die bloembladeren hebben maar een hele milde invloed op het effect. Al zei de maker van dit recept me dat hij wel verschil merkte met verschillende samenstellingen en dat dit zijn beste mix was. Meer weet ik er niet van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."