#1
Beste DF'ers,
Wie doet er behalve ik nog meer aan microdoseren?
Vertel hier je md verhaal als je daar zin in hebt:
Stel je even voor.
Vertel waarmee je microdoseert.
Wat is je intentie?
Welk protocol volg je?
Welke effecten ervaar je?
En wat je nog meer kwijt wil.
Peace
Ha, nog een topic over microdoseren. Nice!
Ik was wel al een tijdje van plan om microdoseren eens uit te testen, maar het was er nooit echt van gekomen.
Mij leek het vooral interessant als test m.b.t. ADD.
I.v.m. ADD neem ik sinds eind vorig jaar Wellbutrin (wat veeleer als antidepressivum werkt dan het zou werken op de ADD-symptomen, maar als AD ben ik er nog steeds erg tevreden over). Ook neem ik af en toe dexamfetamine of Kratom. Allebei zijn ze voor mij het perfecte recept voor instant rust in m'n hoofd en daarenboven werkt de dexamfetamine goed op m'n focus. Tenslotte heb ik weleens cbd-olie gebruikt en dat werkt ook rustgevend en geeft extra structuur.
Soit, laten we er geen ADD-verhaal van maken, maar hiermee is ff de context geschetst dus.
Deze ochtend heb ik in totaal m'n 6e MD genomen.
Op 1 mei heb ik m'n allereerste MD genomen: 1,5 gram truffels; 3 dagen erna de 2e truffeldosis: 0,5 gram.
Die 1,5 gram viel me iets te zwaar (had die nacht ervoor wel erg slecht geslapen). Ik leek gelijk meer hinder te hebben van 'mist in m'n hoofd'. Ook moest ik mezelf aanporren om in actie te komen. Dat lukte enigszins waardoor ik toch een paar uur redelijk actief bezig was. Wel gaf het niet die mentale rust, die ik nuchter wel kan bereiken.
Dus de volgende keer MD gekozen voor een lichtere dosis: 0,5 gram. Deze viel duidelijk veel chiller. Energieker voelde ik me niet écht, maar deze keer voelde het wel meer als 'iets wat potentie in zich heeft'.
Door me nog wat extra te verdiepen in microdoseren, kwam ik op het idee om de vergelijkende test 'MD truffels vs MD LSD' te doen.
En zodoende maakte ik een volumetrische oplossing ve. 100 ug 1p-LSD zegel. Je kan zo'n zegel ook snijden / knippen, maar volumetrische dosering is veel praktischer om precies te doseren.
8 mei nam ik m'n 1e MD LSD v. 14 ug en na enkele uren werd me duidelijk dat dit bij mij anders werkte dan de MD truffels. Hier voelde ik wel die extra energy boost en mentale opkikker. Ik houd nu dagelijks een MD-dagboek bij en als ik terugkijk op de voorbije week zie ik een duidelijk patroon van meer productiviteit, gestructureerder in denken en handelen en een algemene positieve vibe.
To be continued!
Edit: ik microdoseer om de 3 dagen, momenteel dus met 12-15 ug (1p) LSD.