Uiteraard ook mijn bevindingen:
Het hele verhaal is hier te vinden:
https://drugsforum.nl/threads/truffels-microdoseren.66426/#post-1342326
Mijn conclusie is na een keer of 8 truffels mexicana (tussen 0.5 en 1.0gr) met een sweetspot van 0.5 om ermee te studeren en 0.75 voor een hele leuke dag:
- Je senses staan flink meer open.
- Multitasken is niet fijn.
- ΓΓ©n taak uitvoeren is wel fijn. Zonder gestoord te worden, ambient muziekje erbij (Aanrader: Hiroshi Yoshimura).
- Eerste uur is het leukst en dan stabiliseert het zich, kalmer vaarwater, meer de focuszone in waar het het ook nog wel kan golven.
- Wandelen in de natuur ook heel fijn
![:)]()
- Je neemt iets meer rust om een vraag te beantwoorden.
- Negatieve reacties komen ook harder binnen.
- Solo gebruik is het fijnst denk ik, misschien met anderen die ook gebruikt hebben. Maar het is niets voor op een verjaardag zeg maar.
- Edgy momenten soms, qua reactie alsof je veel koffie op hebt. Vooral in de eerste 2 uur omdat je iets wil doen en je jezelf geen ruimte geeft om weg te zweven.
- Het is wel een roesje, je bent dieper, tijd is minder op de voorgrond,
- Het is zeker geen placebo effect.
- De dag na alcohol doet het aanzienlijk minder. Zoals ik begreep is dat omdat je een lagere vibratie hebt.
- De dag na de md is er sprake van een na-effect.
- Dag 03 ben je weer volledig nuchter.
Samengevat: blij dat ik het gedaan heb. Sweetspot wel gevonden, ook ingezet om focus te testen en zeker geslaagd. Kan me ergens voorstellen dat het verslavend is. Vanaf maandag weer gewoon zonder doen en aan de studie. Over een tijdje nog eens kijken om dit te doen met een ander middel, opties genoeg.
Eindstand: aanrader wat mij betreft.
EDIT: deze weegschaal gebruik ik:
https://www.grasscompany.com/nl/myco-pocketscale-mz-600-600x0-1-gr-silver.html