Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heyy, als eerste wil even zeggen of ik niet weet of deze vragen bij de juiste categorie plaats maar dit leek mij de duidelijkste Binnenkort wil ik met mijn vriendin RC benzo's proberen nu weet ik hier dus niks over af nooit echt helemaal mijn interesse gepakt zoals andere drugs. maar nu had ik hier een paar vragen over 1wat zijn benzo's precies? 2 wat zijn de fijnste rc benzo's voor de eerste keer? ik heb zelf al jaren last van te strakke nek en rug spieren wat voor veel pijn zorgt als ik benzo's zou doen zou het wel fijn zijn om er een te pakken wat ook wat meer spier verslappend werkt (of misschien is het helemaal niet goed ivm verslaving etc geen idee) 3 kun je er bij smoken en dan niet alleen of het veilig is maar matched het ook de sfeer als de rest alleen zou smoken en jezelf beide zou doen? 4 wat is een goeie dosis van de eerder vermelde benzo? 5 kun je echt bad gaan? 6 wat is leuk om te gaan doen als je benzo's hebt waar je minder moe van wordt? want het moe worden zou niet mijn voorkeur hebben. 7 wat zijn de verschillen in verschillende soorten rc benzo's? sorry voor deze hele vragen lijst maar zoals eerder gezegd heb ik hier geen verstand van hopelijk kan iemand mij een beetje op weg helpen."
"kittyk zei: Echt oppassen met rc benzo's en verslavingsgevoeligheid, je raakt er zo hooked aan. Als je het dan toch gaat doen is etizolam een aanraker, fijn effect, niet al te sterk, en de werking is niet al te lang. Clonazolam-bromazolam en al die rotzooi vanaf blijven, dat raad ik echt af. Met een jointje is erg lekker (: kan prima, alleen wel oppassen voor blackouts dus, je goed aan de geadviseerde dosering houden. Het lijkt erop dat je nog niet zoveel afweet van de drug, hoe zijn jullie op het idee gekomen? Voor vragen mag je me altijd dmmen. Klik om te vergroten... Een paar vrienden die deden het wel vaker maar voelde me niet comfortabel om dat met hun te doen, dus dacht ik dan doe ik het wel zelf want kreeg ook nooit echt een duidelijk antwoord op wat benzo's nu precies van hun."
"BenzoLiefhebber zei: Ik sluit bij alle antwoorden aan, en ik wil toch even waarschuwen dat als je nooit Benzodiazepinen op hebt, een RC benzo te nemen. Die zijn veel ste potent voor een beginner. Dan ben je zo van de kaart, terwijl je dat niet eens door hebt. Klik om te vergroten... Maar zijn die dan express gemaakt zodat ze harder hitten dan normale of hoe moet ik het zien? En mocht ik nu wel eigenwijs zijn en het graag een proberen als ik er wat meer over weet wat zou dan iets zijn als eerste keer?"
"Neo-Shulginist zei: Het komt deels omdat er maar weinig benzo's zijn die puur anxiolytisch (angstremmend) werken. Veel benzo's hebben ook een hypnotisch (slaapverwekkend/kalmerend) of spierverslappende werking. Bij nieuwe benzo's is de kans op andere, meer lichamelijke, effecten daarom groot. Het gevolg is dat je je evenwicht niet goed kunt bewaren, of dat je op onhandige momenten buiten bewustzijn raakt. Daarnaast is van RC-benzo's nog niet goed bekend wat een adequate dosis is. Veel vendors reageren daarop door veel te sterke pillen te maken. Deels zodat gebruikers niet denken van 'wat een shitzooi, het doet niks', maar deels ook omdat vendors heel cynisch zijn en je aan sterkere pillen eerder verslaafd raakt. Daar komt nog bij dat omdat er zo weinig over rc-benzo's bekend is, gebruikers er ook minder adequaat mee omgaan. Daar word je hierboven al voor gewaarschuwd. Het effect van benzo's is voornamelijk dat je zelf niet zo doorhebt dat je onder invloed bent. En zulke 'delusions of sobriety' zijn natuurlijk een enorme valkuil. Klik om te vergroten... Dus in dat geval zou het dan slimmer zijn om echte te regelen dan maar iets te bestellen van een random site of wat dan ook?"
"N3K0 zei: Waarom/waarvoor wil je perse benzo's gebruiken? Wat is het effect dat je wil behalen/ervaren? Klik om te vergroten... Heb er veel over gehoord en redelijk wat vrienden die het gedaan hebben en door al hun verhalen leek het me wel interessant en wilde ik het eens graag met mijn vriendin samen proberen aangezien zij er ook al een tijdje nieuwsgierig naar was. En welk effect ik wil ervaren geen idee ik heb geen idee wat ik ervan zou moeten verwachten"
"N3K0 zei: Ik denk dat het dan belangrijk is om eerst te onderzoeken welke effect je wil. (Misschien kom je wel bij een totaal ander stofje uit dan benzo's) En wat is het dat je vrienden je vertellen. want in een andere post zeg je dat het niet duidelijk is. Ik zou goed zelf onderzoek doen naar benzo's en niet zomaar gaan aankloten. Onderzoek doen bedoel ik mee jezelf heel heel heel erg goed inlezen. Klik om te vergroten... Vrienden zeggen bijvoorbeeld dat je je erg neutraal voelt en gewoon relaxed en het gewoon chill is om te zitten en een jointje te roken maar je neutraal voelen vind ik een beetje een groot begrip maar het relax voelen daarin was wat mij juist aansprak"
"Komend weekend zijn mijn vriendin en ik van plan mimosa hostilis thee te maken, nu weet ik dus niet wat ik hier van moet verwachten want het zal waarschijnlijk niet zo voelen als dmt ga ik vanuit maar wat geeft het wel voor effect? iemand die hier wat over uit kan leggen?"
"Geneesmiddel zei: Hoi @Broodzak , Mimosa hostilis bevat een hoog percentage n,n-DMT. Echter is n,n-DMT op zichzelf niet oraal actief, enkel in combinatie met een MAO-remmer. Die twee in combinatie noemen we ayahuasca, een krachtig psychedelisch brouwsel. Echter is gebleken dat de Mimosa hostilis wel psychedelische effecten kan geven zonder MAO-remmer. Er wordt gespeculeerd dat het stofje yuremamine er iets mee te maken heeft, maar we kunnen ook niet uitsluiten dat de plant andere psychoactieve stoffen bevat die de effecten teweegbrengen. Ook mogelijk is dat de effecten die je voelt van de DMT zelf zijn, maar dat er een stof met MAO-remmende eigenschappen aanwezig is in de plant die de DMT activeert. Bij het plantje moet je in ieder geval denken aan het effect van serotonerge psychedelica, dus iets soortgelijk aan DMT, psilocybine, LSD etc. Wat is jullie beweegreden om de thee te maken? Wil je graag een trip? Een DMT ervaring? Hoeveel tripervaring heb je? Voor je iets neemt is het altijd heel belangrijk dat je weet wat je kunt verwachten, om te voorkomen dat je overweldigd wordt door hevige psychedelische effecten. Groetjes Klik om te vergroten... @Geneesmiddel We waren in onze lokale smartshop, en de man achter de kassa zei dat als je de Mimosa hostilis door zeeft als thee je er psychedelische effecten van kan krijgen. Toen waren we benieuwd in hoeverre dit werkte en hoe het zou zijn. Mijn vriendin heeft wel meer trip ervaring dan ik waaronder vaker LSD. Zelf heb ik daar nog niet heel veel ervaring mee, maar was wel benieuwd of ik iets voelde van simpel thee te trekken uit de Mimosa hostilis."
"Geneesmiddel zei: @Broodzak , Zoals je hierboven leest is het nog best complex en daarnaast raad ik het echt af om Ayahuasca te maken (Mimosa+MAOI) als je weinig tripervaring hebt. Echter, als je geïnteresseerd bent geraakt in psychedelica raad ik je wel aan een truffeltrip te maken met je vriendin. Psilocybine is een geweldig leuke stof en als je met een normale dosis begint kun je mooi kennis maken met de wereld van psychedelica. Klik om te vergroten... @Geneesmiddel Ja het is best raar want mijn vriendin heeft echt veel meer gedaan, en zal dus echt wel op mij letten alleen ik heb bijvoorbeeld dingen als opium en ket etc gedaan, maar op eens of andere manier ben ik altijd nog sketchy naar xtc en psychedelica terwijl truffels gewoon legaal zijn en xtc het meest gebruikt wordt. En nu weet ik niet zo goed hoe ik hier over heen moet komen en met die thee dacht ik meer van ik probeer dat wel gewoon, terwijl truffels mij dus echt wel heel erg interesseren, ik ben 178cm en 65KG ongeveer dus ik weet ook niet met welke truffels en hoeveelheid ik moet beginnen, zeker omdat mijn vriendin nog geen truffels heeft gedaan en alleen 2cb en lsd heeft zij er ook maar minimaal verstand van wat leuk is om te doen en hoe je niet slecht gaat."
"heyy, ik was erg benieuwd naar wat er gebeurd als je aangehouden word met de fiets als je stonded bent het gebeurd zelden maar stel dat. ik neem aan dat je waarschijnlijk je zakken leeg moet halen voor het geval je meer bij je hebt ook al geef je alle wiet die je bij je hebt (minder als 5 Gram) of geloven ze het wel gewoon als je alles hebt gegeven, en mogelijk een rijontzegging voor 24 uur ofzo. maar zijn er nog andere gevolgen of zijn de dingen die ik dacht anders?"