Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeet iemand wat je oproept bij het nuttigen van paddo's?

Weet iemand wat je oproept bij het nuttigen van paddo's?

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
StraffeNeel zei:
Aaah, kijk aan. Dan was dat dus God met die sombrero op en verkleed als autogeenlasser.
Klik om te vergroten...
Nee, je dosis was bij lange na niet hoog genoeg als je zoiets ziet. Bovendien ben je verward, misschien gebruik je te veel drugs.
P
PietertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Neo-Shulginist zei:
Van psychedelica kun je verwarring, hallucinaties en wanen ervaren.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp wat je bedoeld, de verwarring heb ik al eens ervaren , dat was het niet.. het was ook niet de kat of de honden. Het was bij hoge dosering Colombian, met hoge dosering Golden teacher geen probleem dus denk dat het misschien met de soort te maken heeft...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pietertje zei:
Wij hebben een paar dagen geleden paddo's genomen in chocolade, ik zag al heel snel na inname een figuur op de muur en bij ons op t schilderij, het teken verplaatst over alle muren en de vloer, zelfs op de salontafel. Op de salontafel leek het wel mierenhoop. Was het heel heftig.. ietsjes later als ik naar de dressoirkast keek zag ik n soort nevel. Alsof alles oploste en kwam bij de stoelen onze kant op. Het is net of iets binnen drong en moest weer eens naar de toilet, het leek wel oorlog, alles wat ik zag ging zo ook tekeer in mijn buik. Daarna hoorde ik geluiden alsof er iemand op het bed zat, ik riep mijn vriend. Hij zag niks. Even later weer hetzelfde, ik overal gekeken...zag niks en weer terug naar de kamer gegaan, daar hoorde ik weer t zelfde geluid en ging de deur open. Even later was het weg heeft iemand ook zo een ervaring?
Klik om te vergroten...
Pietertje zei:
Ik begrijp wat je bedoeld, de verwarring heb ik al eens ervaren , dat was het niet.. het was ook niet de kat of de honden. Het was bij hoge dosering Colombian, met hoge dosering Golden teacher geen probleem dus denk dat het misschien met de soort te maken heeft...
Klik om te vergroten...
Kijk anders nog eens rond op de Visual Effects Index van Psychonautwiki. Zij hebben echt superveel voorbeelden van allerlei mogelijke varianten van visuele effecten die je kunt ervaren. Misschien vind je er er wat herkenbaars tussen.

Subjective effect index

To create a new subjective effect article, submit a title into the box below and proceed to write a description on the following page using our guidelines.
psychonautwiki.org psychonautwiki.org

Want eigenlijk net als @Mezelf vind ik je beschrijvingen niet heel uitzonderlijk voor een paddotrip. Of ik moet je verkeerd begrijpen.
Mezelf zei:
Klinkt als een veelvoorkomen en typische trip/paddo verhaal 🤣 .
Klik om te vergroten...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Ik heb een keer een pino uit een prikbord zien komen, ben in een dimensiegat gevallen, en een keer begon mijn neus zo hard de ruimtetijd op te zuigen dat ik de oerknal meemaakte en in een alomvattend gas transformeerde (gek genoeg paars gekleurd).

Maar dat waren dan ook gelijk echt de meest bizarre ervaringen.
Verder waren het vooral veel fractals en heel veel hilarische associaties.

Okee en één keer zag ik met mijn ogen dicht een kerk door de lucht heen breken waarna gebroken stukjes lucht zich tot een overkoepelende kathedraal opstapelden. Was ook vet. 10/10 would recommend.
Klik om te vergroten...
Sickste halluciatie? Mijn telefoon die uit mijn hand in miljarden stukjes van regenbogen en gekleurde felle fractals viel, in elkaar morpthe en again and again en zo door tot 10 keer op 300 mcg LSD.

Tweede ook ff 6-apb
Dirkjan zei:
Een keer met vrij hoge dosering had ik het gevoel geen oogleden te hebben omdat als ik mijn ogen sloot ik gewoon nog alles kon blijven zien. Het was alsof mijn oogleden doorzichtig waren ofzo. En als ik me focuste zag ik een polonaise door een bos lopen met mensen die ik kon besturen in hun snelheid met mijn eigen gedachten. Fotorealistisch en niet te onderscheiden van real life. Niet bepaald wat ik zocht maar ik was wel zwaar impressed wat het kan doen als je hoog doseert.
Klik om te vergroten...

Paddo's is altijd sprookjesachtig en kronkelende lichtgevende visuals. Duister. En misselijkmakend. Uhg. ALTIJD
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt als een veelvoorkomen en typische trip/paddo verhaal 🤣 .
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Welkom inde wereld die trippen heet :lolol:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."