Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Van psychedelica kun je verwarring, hallucinaties en wanen ervaren. Klik om te vergroten... Ik begrijp wat je bedoeld, de verwarring heb ik al eens ervaren , dat was het niet.. het was ook niet de kat of de honden. Het was bij hoge dosering Colombian, met hoge dosering Golden teacher geen probleem dus denk dat het misschien met de soort te maken heeft..."
"Wat mij hielp bij het stoppen is, niet tegen jezelf zeggen dat het nooit meer mag. Het kan best nog eens gebeuren, maar kijk de dag erna hoe je jezelf voeld en of het het waard was, en wat het heeft gekost wat je allemaal hebt "weggegooid ", zo ben Ik er van afgekomen na 20 jaar. Ben nu zelfs bijna gestopt met roken 😇 bij mij is de gedachte dat het nooit meer zou mogen not done, daarom zeg ik tegen mezelf dat het heus niet erg is om t nog eens te doen. En dat het daar bij blijft. (Zijn wel wat jaren overheen gegaan) en ik was er zelf gewoon klaar mee."
"Wij hebben een paar dagen geleden paddo's genomen in chocolade, ik zag al heel snel na inname een figuur op de muur en bij ons op t schilderij, het teken verplaatst over alle muren en de vloer, zelfs op de salontafel. Op de salontafel leek het wel mierenhoop. Was het heel heftig.. ietsjes later als ik naar de dressoirkast keek zag ik n soort nevel. Alsof alles oploste en kwam bij de stoelen onze kant op. Het is net of iets binnen drong en moest weer eens naar de toilet, het leek wel oorlog, alles wat ik zag ging zo ook tekeer in mijn buik. Daarna hoorde ik geluiden alsof er iemand op het bed zat, ik riep mijn vriend. Hij zag niks. Even later weer hetzelfde, ik overal gekeken...zag niks en weer terug naar de kamer gegaan, daar hoorde ik weer t zelfde geluid en ging de deur open. Even later was het weg heeft iemand ook zo een ervaring?"
"Ja, was zeker best heftig. (Hadden achteraf gezien ook best veel genomen). Was voor mn vriend net te heftig, voor mij ook maar ik blijf rustig. Ik heb 2 jaar geleden een herseninfarct gehad, in mn leven al veel gebruikt, en merk dat ik bij trippen, hoe heftig het ook is, er veel baat bij heb na de trip. Alsof ik helemaal ben opgefrist en dingen weer veel beter kan verdragen."
"Strakjes weer chocolaatjes... benieuwd naar wat het deze keer brengt😇"