#1
Hoezo dat ?
een verslaving is een verslaving toch ? en ieder zou daar wel z'n reden voor gebruiken![:wink:]()
Ik bedoel.. mensen die drugs gebruiken (noem hier innd ook mezelf) die zijn soieso niet de sterkste personen! Ken mensen die nog nooit geprobeerd hebben.. je weet van tevoren dat bijvoorbeeld een ptje onwijs leuk is .. en mensen hebben ook wel tegen je gezegt ; Als je het doet, ga je het vaker doen !
Wil je zeggen dat dat niet zo is dan ?
btw. ik ben niet verslaafd aan xtc !![:wink:]()
een verslaving is een verslaving toch ? en ieder zou daar wel z'n reden voor gebruiken
Ik bedoel.. mensen die drugs gebruiken (noem hier innd ook mezelf) die zijn soieso niet de sterkste personen! Ken mensen die nog nooit geprobeerd hebben.. je weet van tevoren dat bijvoorbeeld een ptje onwijs leuk is .. en mensen hebben ook wel tegen je gezegt ; Als je het doet, ga je het vaker doen !
Wil je zeggen dat dat niet zo is dan ?
btw. ik ben niet verslaafd aan xtc !
BacingsPen zei:Deranged zei:Mensen die spreken van een verslaving aan XTC/MDMA zijn een belediging voor het leven Zelf.
haha :P
![]()