#1
Aha, ik kon uit je reactie niet opmerken dat je zelf ook gebruikt (of gebruikte). Best klote zeg, maar ik hoop dat je goed bent terechtgekomen. En dat van je honden, dat kan ik heel goed begrijpen. Sterkte!Ice queen zei:Typo3 zei:Oefff dat is heftig! Maar waarom ben je op straat gezet? Was het meer omdat hij aanhang mee naar huis nam om te dealen? Of gewoon omdat aan het licht is gekomen dat je een verslaafde onderdak hebt geboden? Mensen die verslaafden onderdak bieden weten veelal niet wat ze zich op de hals halen. In het geval van mijn beste kammaraad heeft het dus echt wel te maken met een gevalletje z'n l*l nalopen, want de dame in kwestie biedt haar erotische kunsten onbezoldigd aan in ruil voor bed & breakfast. Het was mij al vaker opgevallen dat hij oog had voor strakke dameskontjes met liefst maatje 36. Het wordt pas riskant als ze ook auto's gaan meenemen, en dit is mijn kammeraad vorig jaar ook al overkomen, en dan ook nog met de auto van zijn broer. Deze dame is toen ook nog maar met een andere gast gaan tanken zonder te betalen, leefde ook in zijn huis, en deed alsof ze smoorverliefd op hem was, maar ging wel met die andere gast er steeds vandoor. Deze dame is ook onlangs vrijgekomen, en ik hou met recht mijn hart vast hoe dit gaat aflopen met deze dame die nu in zijn huis is. Feit is dat beide dames elkaar kennen, elkaar ook hebben getroffen in Ter Peel...Ice queen zei:Nu heb ik natuurlijk niet veel te zeggen als het om verslaafd gaat maar...
Tijdje terug heb ik een heroine verslaafde onderdak gegeven omdat ik het erg vond dat die nergens anders terecht kon.
Resultaat:
Hij heeft mijn auto uit de garage gejat (pas aangekocht en dus nog niet verzekerd of niks)aan gehouden door de politie en auto in beslag genomen (het kost me meer om m'n auto terug te krijgen dan dat de auto waard is)
Uit m'n huurappartement gezet.
En ergst van al 2 van m'n honden vermoord omdat hij schulden had en zijn schuldeisers maar vonden dat de honden ervoor moesten boeten.
Dat er gekken rondlopen die jouw honden dan maar koelbloedig afmaken omdat HIJ schulden heeft is echt te gek voor woorden. Jij hebt er niks mee te maken, maar wordt wel afgestraft. Iemand helpen doe je omdat je gelooft in het goede van diegene die je wil helpen, maar vaak kom je daar van een koude kermis van terug.
Omdat de huisbaas het in de gaten had dat er dus gedeald werd in z'n huis.
Ik zelf heb altijd alleen maar voor mijn eigen zelf in huis nooit voor verder verkoop ofzo.
Maar daar viel het dus wel op dat de dagen dat ik werken was een groot verloop was.
Dat m'n honden eraan moesten geloven daar ben ik nog altijd niet goed van ookal is het nu al meer dan 2 jaar geleden.
Dus ik nog een medemens helpen Ik dacht het niet
