Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsverslaafd of junky?

verslaafd of junky?

29 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hopelijk is dit soort luie gedrag met het nieuwe kabinet afgelopen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Chris Pontius zei:
endor zei:
Elke straigh edger zal me gelijk geven. :P
Elke nuchtere persoon die geen drugs gebruikt , zal iemand die af en toe drugs gebruikt ; zien als een junky.
Klik om te vergroten...

Bullcrap. Ik heb genoeg vrienden die niet gebruiken en mij geen junk vinden.
Klik om te vergroten...

Inderdaad.
Meeste zijn juist nieuwsgierig naar wat het allemaal met je doet.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
kan iemand van mijn mening een feit maken??
:wave: :beer:
Klik om te vergroten...
Nee.

Als hij maar inziet dat hij de drugs niet meer gebruikt maar de drugs hem. Het maakt niet uit of hij een junk of verslaafd is, dan zijn er sowieso problemen waar eraan gewerkt moeten worden, ga daar maar over discussiëren.
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Petrovic zei:
kan iemand van mijn mening een feit maken??
:wave: :beer:
Klik om te vergroten...
Nee.

Als hij maar inziet dat hij de drugs niet meer gebruikt maar de drugs hem. Het maakt niet uit of hij een junk of verslaafd is, dan zijn er sowieso problemen waar eraan gewerkt moeten worden, ga daar maar over discussiëren.
Klik om te vergroten...

bedankt voor de reactie,
ik gah er zeker wat mee doen metje advies.

thnx
k
ketisheavenLid
01-01-2024, 00:00
#5
endor zei:
Eigenlijk is iedereen die drugs gebruikt een junky. Het is hard , maar de waarheid.
Klik om te vergroten...

Hmh, net zoals iedereen die geen drugs neemt een saai mens is. Een waarheid als een koe! :)
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
ketisheaven zei:
endor zei:
Eigenlijk is iedereen die drugs gebruikt een junky. Het is hard , maar de waarheid.
Klik om te vergroten...

Hmh, net zoals iedereen die geen drugs neemt een saai mens is. Een waarheid als een koe! :)
Klik om te vergroten...

Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat iedereen die geen drugs neemt saai zijn.
m
markootjeehLid
01-01-2024, 00:00
#7
ketisheaven zei:
endor zei:
Eigenlijk is iedereen die drugs gebruikt een junky. Het is hard , maar de waarheid.
Klik om te vergroten...

Hmh, net zoals iedereen die geen drugs neemt een saai mens is. Een waarheid als een koe! :)
Klik om te vergroten...


hmm vind dit een beedje bullshit,
dus dat zou betekenen dat iedereen drugs moet gebruiken?
ik snap hier echt niet wat je bedoeling van is.
ik gah met best veel mensen om die niets gebruiken en heb er altijd schik mee!
helemaal als ik kentter hard sta te space, en hun hebben niets door haha :rock:
k
ketisheavenLid
01-01-2024, 00:00
#8
markootjeeh zei:
ketisheaven zei:
endor zei:
Eigenlijk is iedereen die drugs gebruikt een junky. Het is hard , maar de waarheid.
Klik om te vergroten...

Hmh, net zoals iedereen die geen drugs neemt een saai mens is. Een waarheid als een koe! :)
Klik om te vergroten...


hmm vind dit een beedje bullshit,
dus dat zou betekenen dat iedereen drugs moet gebruiken?
ik snap hier echt niet wat je bedoeling van is.
ik gah met best veel mensen om die niets gebruiken en heb er altijd schik mee!
helemaal als ik kentter hard sta te space, en hun hebben niets door haha :rock:
Klik om te vergroten...

Eigenlijk had mijn bericht een heel sarcastische ondertoon.

Voor de duidelijkheid: Niet iedereen die gebruikt is een junk, en niet iedereen die geen drugs gebruikt is saai! :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
endor zei:
Eigenlijk is iedereen die drugs gebruikt een junky. Het is hard , maar de waarheid.
Klik om te vergroten...

:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
Klik om te vergroten...

Haha idd. Slaat helemaal nergens op :grin:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
markootjeeh zei:
ik zeg ookal probeer een baantje ergens te zoeken en opjezelf wonen en vergeet de hele wiet even.
Klik om te vergroten...

De wiet smaakt juist extra lekker als je na je werk in je eigen huisje thuiskomt. Helemaal in het begin als je net je eerste huisje hebt. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."