#1
Ben ik weer eens! Na echt láng hier niet te zijn geweest... Ik was hier 3 jaar geleden nogal actief en heb net even wat van mijn tripreports van destijds teruggelezen. Leuk om weer te zien en ik krijg spontaan zin in drugs, terwijl dat toch echt een afgesloten periode is voor mij. .. Nouja.. tenminste... dat wil ik mezelf en mijn omgeving graag wijsmaken. Eigenlijk moet ik nog vaak terugdenken aan mijn doorgeflipte periode en verlang ik er zelfs vaak genoeg naar terug. Al weet ik met mijn verstand wel waarom ik er twee jaar geleden mee ben gestopt en ben ik er 99% van de tijd superblij mee dat ik nu andere dingen in mijn leven heb waar ik érg gelukkig mee ben en die met gemak opwegen tegen het gevoel van drugs.
Maar ik kan nog steeds niet naar een tof feest zonder direct zin te krijgen in drugs... en als ik alleen al de muziek hoor krijg ik er weer zin in. Dat is toch fucked up? Dan ploppen er gedachtes in mijn hoofd, zoals: Het kan nu toch wel weer eens een keertje? Zo erg is het toch ook weer niet? Met speed/xtc/ket zou dit feestje nog een stúk leuker zijn... Waarom zeik ik er eigenlijk zo over, het was toch tof? etc. etc. etc.
Weet iemand hier wanneer je hersenen eindelijk die koppeling niet meer maken tussen feesten en drugs? Of überhaupt vergeten zijn welk gevoel je ervan krijgt? Zodat je er dus 100% helemaal van af bent?
Of moet ik gewoon maar weer gaan gebruiken?[
Maar ik kan nog steeds niet naar een tof feest zonder direct zin te krijgen in drugs... en als ik alleen al de muziek hoor krijg ik er weer zin in. Dat is toch fucked up? Dan ploppen er gedachtes in mijn hoofd, zoals: Het kan nu toch wel weer eens een keertje? Zo erg is het toch ook weer niet? Met speed/xtc/ket zou dit feestje nog een stúk leuker zijn... Waarom zeik ik er eigenlijk zo over, het was toch tof? etc. etc. etc.
Weet iemand hier wanneer je hersenen eindelijk die koppeling niet meer maken tussen feesten en drugs? Of überhaupt vergeten zijn welk gevoel je ervan krijgt? Zodat je er dus 100% helemaal van af bent?
Of moet ik gewoon maar weer gaan gebruiken?[

