Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoesverslaafd

Roesverslaafd

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha. :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja heb altijd wel zin om onder invloed te zijn.. En mijn leven is nuchter gewoon leuk hoor :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Chris Pontius zei:
Exceptional Insight zei:
Petrovic zei:
Dat is 1, hoe wil je het gaan aanpakken?
Klik om te vergroten...
Gewoon op dezelfde manier door blijven gaan. Je komt jezelf, vroeg of laat, vanzelf tegen.
Klik om te vergroten...

SMART ZEI HIJ!
Klik om te vergroten...

Exceptional Insight zei:
Gewoon op dezelfde manier door blijven gaan. Je komt jezelf, vroeg of laat, vanzelf tegen.
Klik om te vergroten...
+

Ok.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank :)
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb hetzelfde. En de laatste tijd stilt wiet alleen de honger naar een roes niet meer. :(

Maar goed, benzo's ga ik niet meer dagelijks doen, ben immers (nog) niet verslaafd dus ga nu actie ondernemen. En dan zal ik na een tijdje wel weer meer genieten van m'n wietjes zeker.. Grtz :stoned:
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#6
Typisch...

edit: Nog gemaakt op dezelfde datum ook...typisch :P
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Winehouse zei:
Wie is er hier ook verslaafd aan een roesje? Gewoon elke dag wel iets zoeken om (lichtelijk) onder invloed te zijn.
Klik om te vergroten...

ik ben verslaafd aan je poesje en ik moet elke dag wel iets scoren om lichtelijk van mijn geilheid af te komen ...

:hearteyes:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nathaniel zei:
Typisch...

edit: Nog gemaakt op dezelfde datum ook...typisch :P
Klik om te vergroten...
Fuck, dat is waar ook. Wat een mens.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik sta elke dag wel op met het gevoel dat er iets mist maar ik probeer dat zolang mogelijk te ontlopen totdat de drang niet meer te houden is en ik iets gebruik.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beanhead zei:
Ja ik sta elke dag wel op met het gevoel dat er iets mist maar ik probeer dat zolang mogelijk te ontlopen totdat de drang niet meer te houden is en ik iets gebruik.
Klik om te vergroten...

klinkt niet echt goed pik :tearsofjoy:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#11
Dreuge zei:
Beanhead zei:
Ja ik sta elke dag wel op met het gevoel dat er iets mist maar ik probeer dat zolang mogelijk te ontlopen totdat de drang niet meer te houden is en ik iets gebruik.
Klik om te vergroten...

klinkt niet echt goed pik :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
haha zo erg heb ik 't niet. maar als ik n week of 2, 3 niet heb gedronken of gebruikt begint het toch erg te kriebelen, niet zo zeer naar een middel, maar naar iets.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Na 2, 3 weken? :P kan me niet herinneren dat dat is voorgekomen..
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#13
Dreuge zei:
Na 2, 3 weken? :P kan me niet herinneren dat dat is voorgekomen..
Klik om te vergroten...
daar heb je t al :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
Beanhead zei:
Ja ik sta elke dag wel op met het gevoel dat er iets mist maar ik probeer dat zolang mogelijk te ontlopen totdat de drang niet meer te houden is en ik iets gebruik.
Klik om te vergroten...

klinkt niet echt goed pik :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Idd, echt zeer vervelend maandenlang rondlopen met een drang die je niet kunt wegeten of wegsporten.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wie is er hier ook verslaafd aan een roesje? Gewoon elke dag wel iets zoeken om (lichtelijk) onder invloed te zijn.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nah, mijn nuchtere leven is leuk genoeg.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet iedere dag, maar eens in de zoveel tijd hou ik wel van een zware roes :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vluchtgedrag. Gotta hate it.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
Vluchtgedrag. Gotta hate it.
Klik om te vergroten...
Leg dat vluchtgedrag eens uit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Winehouse zei:
Leg dat vluchtgedrag eens uit.
Klik om te vergroten...
It's a fairly concise term. Het constant op zoek zijn naar iets dat er op het moment zelf niet is. En in veel gevallen ook niet gaat zijn. Meestal uitdraaiend op teleurstelling dus.



"Ik wil altijd zijn
Waar ik niet ben"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."