Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"diazepam,oxaepam, alcohol.. en nog redelijk wakker ook...fuck de verwening!"
"speed, nog iemand wakker?"
"Bedankt voor alle reacties. Zit nu in Zweden en ben 7 weken clean van de methadon en de dope ik ga iedere week met een psychologg die gespecialieserd is in verslaving zij vind dat ik zo goed bezig ben en ik krijg van me moeder en iedereen komplimenten dat ik nog steeds clean blijft maar ik verdien die complimenten heelemaal niet want ik jat van me moeders medicijnkast tramadol en benzos en ik drink savonds laat als me moeder is gaan slapen ( ik ben terug gaan wonen bij me moeder ) maar gebruik geen coke of dope maar wat ik doe heeft toch geen excuus ik kan gewoon niet nuchet leven want ik weet niet hoe en wat ik wil"
"Vanavond eerste keer xtc, roze vlindertjes. 5 minutjes geleden een halfje genomen, ben benieuwd! Iemand met leuke tips? Wat is leuk om te doen?"
"Hahah nee gaat zo wel op stap denk ik. Heb de andere halfje ook genomen en voel me blij,warm en gelukkig! Misschien zo een douchje lijkt me lekker, dank je voor de tips!"
"Kan niet wachten tot volgende weer. Weer lekkere zeere neus krijgen net als gisteren. Oi Oi niet goed dit"