Hallo,
ehm, canna is geen hard-drugs..
Ik rook ook dagelijks mn wietje ben moeder van 2 kinderen en voel me in geen enkel opzicht schuldig of slecht over wiet
![:wink:]()
Integendeel, cannabis is mn trouwe vriend, verwarmt me als een deken...en kan prima zonder maar wil het niet. Nu rook ik altijd purples etc geen chemische groeihormoon wietjes.
Ik ben van mezelf een dynamisch persoon en creatief, passiviteit ken ik niet.,,en dus ook met wiet niet. Waarom vind jij wiet zo slecht? krachtig plantje tegen vele ziektes en beter te gebruiken als anti-depressiva s.----> biologische wiet is een ander verhaal als de chemical grass.
Tabak! hier kun je je vragen over stellen, cadmium, lood en honderden gore toegevoegde stoffen inhaleren we de hele dag door (de rokers onder ons) hier heb ik pas vraagtekens bij
pijpje roken of vaporizer vind ik het beste..
Misschien kan je jezelf obsereveren? als je een jointje rookt sluit es je ogen en ga eens voelen wat de thc met jou doet...als je daarachter bent (bv je wordt er rustiger? of ontspannen van, dan na gaan in wat je ontspannen wordt (dagelijkse hectic, emoties, noem maar op)
Ik denk dat iedereen anders op wiet reageerd, maar als je er vanaf wil dan niet meer je man laten halen, radicaal stoppen, als dat niet lukt begeleiding erbij?
Groet!