#1
okee 1e post nouja deze gaat redelijk lang worden denk ik
kleine edit ps ben 15
waarom dit topic
mijn vrienden vinden dat ik veel blow en dat ik er veel over praat en zeggen dus dat ik verslaafd ben en dus begin ik aan mezelf te twijfel
hoevaak ik blow
niet erg vaak meestal in schoolweken niet meestal alleen in de vakanties ik blow dan in 1 vakantie van 1 week ong 7 joints dus 1 per dag (niet puur) met uitzondering an zomervakantie en kerstvakante hierin blow ik zeer weinig omdat ik me dan niet verveel(wintersport en in de zomervakantie zwemmen enzo)
of ik er vaak aan denk
ik denk er veel over en praat er ook zeer veel over ik kijk altijd uit naar mijn volgende trip maar ondanks dat ik 25 gram hier thuis heb liggen kan ik het altijd laten als het niet slim is om het te gebruiken
vinden jullie mij verslaafd?
kleine edit ps ben 15
waarom dit topic
mijn vrienden vinden dat ik veel blow en dat ik er veel over praat en zeggen dus dat ik verslaafd ben en dus begin ik aan mezelf te twijfel
hoevaak ik blow
niet erg vaak meestal in schoolweken niet meestal alleen in de vakanties ik blow dan in 1 vakantie van 1 week ong 7 joints dus 1 per dag (niet puur) met uitzondering an zomervakantie en kerstvakante hierin blow ik zeer weinig omdat ik me dan niet verveel(wintersport en in de zomervakantie zwemmen enzo)
of ik er vaak aan denk
ik denk er veel over en praat er ook zeer veel over ik kijk altijd uit naar mijn volgende trip maar ondanks dat ik 25 gram hier thuis heb liggen kan ik het altijd laten als het niet slim is om het te gebruiken
vinden jullie mij verslaafd?
