#1
Misschien is dit het domste topic over advies ooit, maar ik ben wanhopig
en zet het toch even hier neer.
Ik heb een verleden met verslaving van cannabis/tabak. Ik ben sinds 2 maanden gestopt met cannabis en 3 weken gestopt met roken en ook nog eens 6 weken gestopt met koffie
. Dit allemaal omdat ik last van teveel emotionele mood swings wat nu echter veel beter is.
Maar sinds dat ik dus gestopt ben met alles heb ik soort van leeg gevoel binnen. Beschrijven kan ik niet, maar het is meer van een soort van down gevoel en als ik aan weed denk word ik er helemaal vrolijk van. Ik wil dan eigenlijk ook eens in de week een joint gaan roken puur ter ontspanning en dat van te voren goed met mezelf afspreken. Het lijkt dan dat ik veel beter in me vel ga zitten als ik iets heb. Roken wil ik niet en me lam zuipen ook niet en kwam dus uit op een joint per week. Ik heb soort van gedachte dat ik mezelf dan oplaad en weer tegen al die stress en spanning kan.
Het is idioot om het te vragen, maar wat denken jullie erover en iemand die dit herkent en mij advies kan geven? Meer mensen die dit doen na verslaafd te zijn geweest?
Ik heb een verleden met verslaving van cannabis/tabak. Ik ben sinds 2 maanden gestopt met cannabis en 3 weken gestopt met roken en ook nog eens 6 weken gestopt met koffie
Maar sinds dat ik dus gestopt ben met alles heb ik soort van leeg gevoel binnen. Beschrijven kan ik niet, maar het is meer van een soort van down gevoel en als ik aan weed denk word ik er helemaal vrolijk van. Ik wil dan eigenlijk ook eens in de week een joint gaan roken puur ter ontspanning en dat van te voren goed met mezelf afspreken. Het lijkt dan dat ik veel beter in me vel ga zitten als ik iets heb. Roken wil ik niet en me lam zuipen ook niet en kwam dus uit op een joint per week. Ik heb soort van gedachte dat ik mezelf dan oplaad en weer tegen al die stress en spanning kan.
Het is idioot om het te vragen, maar wat denken jullie erover en iemand die dit herkent en mij advies kan geven? Meer mensen die dit doen na verslaafd te zijn geweest?