Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen met blowen...erg lastig!

Stoppen met blowen...erg lastig!

43 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
L
LadyMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi
Ik ben een vrouw van 28 jaar en ben tot de conclusie gekomen dat stoppen met blowen wel heel erg lastig voor me is.
Ik heb er erg veel moeite mee en ben dan ook echt verslaafd...het is zo in mn hele leven verweven dat ik serieus niet weet wat ik anders moet doen, of dingen moet doen zonder blowen....

Ikke..pff ben eigenlijk een beetje op zoek naar lotgenoten..ervaringsdeskundigen...whatever!

Ik WEET dat ik het misbruik en dat het té ver gaat...maar DOE het vervolgens NIET....

WTF!
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is wel zo'n beetje het lastige aan een verslaving, we weten allemaal dat het niet goed is maar we doen het toch. En dat is oom wat het wel lekker maakt... als het niet mag, ga je het juist doen.
Ik blow zelf ook al 19 jaar en het is ook in mijn leven verweven, al is het voor mij niet zo belangrijk als alcohol.

Maar goed, hoe vaak blow je en hoeveel?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd dit is voor mij ook niet evident, ik kan me geen leven indenken zonder wiet en wil het ook niet , ik zal sterven met een joint in me hand en heb daar vrede mee.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk je dat echt ? Geloof me maar dat dingen anders kunnen uitpakken dan dat je denkt. Je hebt er nu vrede mee, maar voor altijd?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."