Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi Erick ik ben appie77 en ben al 8 jaar of langer aan de meet ,ben nu zelf afgebouwd naar 0 en hoorde van suboxone angstig ben ik daar mee begonnen maar was bang om de veiligheid kwijt te raken ,ik bedoel de meet beheerste mijn leven . nu ben ik een en halve maand verder en nual daarvan een week zonder subox ik kan je dit zeggen ,,,,,. Ik heb het de hele week al zo koud dat ik moeite heb om niet weer subox in te nemen,,Dus weet waar je aan begint en zet door want eenmaal in een dip blijft meby een dip <succes>?Sterkte je zal het nodig hebben. oja ik had 6 mg suboxone afgebouwd tot kwart van hele tabletje je moet alleen aan dokter vragen over clodeine of zoiets voor de spieren."