#1
Het is nu al een tijdje geleden dat ik voor het laats gepost heb maar het waren harde tijden ik ben dan met de huisarts gaan praten en die hheeft mij dingen verteld over opgenomen worden in een gesloten instelling enzo maar dat wil ik niet. Nu dan met de hulp van mijn ouders ben ik 3 weken clean kunnen blijven tot ik betaald werd op mijn werk dan ben ik hervallen toen zat ik er nog zwaarder aan als daarvoor toen voelde ik dat ik mentaal echt kapot aan het gaan was ik ben dan naar de leerlingbegeleiding op school geweest en na een paar gesprekken hebben we dan maar opnieuw mijn ouders op de hoogte gebracht . Vorige week donderdag heb ik zelf de rest van mijn speed door het wc gespoeld nu ben ik ondertussen al weer een week gestopt.