Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik ben nieuw op het forum en vroeg me iets af. Ik ben van plan om rond mei een paar wietplanten te kweken op mijn balkon. Ik heb gezocht naar een plant die niet al te lang werd, snel geoogst kon worden, goed bestand was tegen het weer in Nederland en tegen schimmels, en natuurlijk genoeg opbrengst had. Nu heb ik er twee gevonden, namelijk de AutoFrisian Dew (Dutch Passion) Gefeminiseerd en de Blue AutoMazar (Dutch Passion) Gefeminiseerd. Ze schijnen op hun hoogst rond de 100cm te worden en ik heb er een aantal goede dingen over gelezen. Heeft een van jullie er misschien ervaring mee? Of weet een van jullie een (of meerdere) andere goede plant(en)? Bigbos"
"Geen vragen meer, je kan hem sluiten. Bedankt voor de hulp"
"Ace zei: Wauw... prachtig tripreport... Wou al graag een keer LSD doen, maar door je tripreport nog alleen maar meeerr :P Klik om te vergroten..."
"Hey allemaal, ik ben redelijk nieuw op het forum, maar heb al aardig wat gelezen. En door de tripreports van jullie, ben ik eigenlijk heel erg nieuwsgierig naar XTC. Ik ben ook van plan over ongeveer 2 weken het zelf uit te proberen met wat vrienden. Ik heb al redelijk wat ervaring met paddos en cannabis, maar heb eigenlijk nog nooit XTC geprobeerd. Ik ben van plan om een kwart pil te nemen, en als ik na 3 uur niks voel neem ik er nog wat bij. Ik heb gelezen dat je heel anders reageerd op geuren, smaken, aanrakingen, en kleuren dus ik wil mijn slaapkamer vol gooien met kussens en dekens, wat flessen met frisdranken neerzetten, en eventueel wat geurkaarsen/wierook en kleurige lampen. Nu zijn hier mijn vragen: Is het slim om het de tweede keer buiten te doen? Welke pil moet ik nemen? Mijn leverancier heeft nintendo's van 220mg, raden jullie me deze aan?"
"SmartieAndMe zei: Hi welkom op het forum Buiten doen kan niet zo veel kwaad, als je maar oppast als het warm is buiten. XTC kan er voor zorgen dat je oververhit raakt als je er verkeerd mee omgaat. Als je het rond deze tijd doet kan het niet zo veel kwaad, maar als het 30 graden is buiten kun je snel te warm worden. Verder heeft het als je het mij vraagt niet veel voordelen om het buiten te doen. XTC is niet echt een tripmiddel. De meeste mensen gebruiken het op feestjes of thuis. Ik persoonlijk vind het het chillst op de bank thuis met wat vrienden, lekker muziekje aan en chillen. Bigbos zei: Welke pil moet ik nemen? Klik om te vergroten... Pillen moet je altijd laten testen bij het testcentrum (http://www.drugs-test.nl). Een logootje is misleidend, je hoort vaak dat een bepaald logo een bepaalde hoeveelheid MDMA bevat maar als een producent besluit een nieuwe serie pillen te maken met hetzelfde logo kan hij besluiten ze sterker of minder sterk te maken. Nintento's van 220mg staan prima bekend, toch moet je ze dus even laten testen voor de veiligheid. Voor doseren kun je uitgaan van totaal 1-1,5mg per kilo lichaamsgewicht. Zo blijft de schade beperkt. Als je dan dus 60 kilo weegt is het aan te raden niet meer dan 90mg op een avond te gebruiken. Het best kun je beginnen met ongeveer 50mg als je onervaren bent. Een kwart nintendo is dus prima als ze echt 220mg bevatten. Veel plezier! Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie! Was inderdaad van plan om het in ieder geval binnen te doen, maar als ik jou, en een aantal andere mensen zo hoor klinkt het gewoon chill in je eigen huis toch het beste. Ben van plan om het over iets van 2 weken te doen, ik zal dan wel hier schrijven hoe ik het heb ervaren."
"Klinkt heftig. Gelukkig ben je er op tijd uit jezelf achter gekomen, heb hier ook wel eens gelezen dat mensen zo verslaafd waren (geweest) dat ze hun hele leven overhoop gooide. Zelf heb ik niet zoveel ervaring met drugsverslavingen maar als ik jou was zou ik voor afleiding zorgen, misschien kom je dan van het sombere gevoel af. Sterkte ermee."
"Mooie lijst! Van sommige dingen kon of kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen bij het spacen. Maar nu ik er zo over lees wil ik het toch wel proberen. Weet eigenlijk niks toe te voegen..."