Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToch al enkele weken nuchter

Toch al enkele weken nuchter

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mental,

Mijn complimenten. Je lijkt een heel ander persoon zonder al die drugs. Ik post de laatste tijd niet zovaak meer maar ik lees nog erg actief mee. Jij bent (op het forum) gezien zoveel volwassener geworden in een erg korte tijd. Dit zegt natuurlijk vrij weinig omdat je nog steeds een onbekende voor mij bent en andersom ook. Als je al 1/10 qua gedrag in het echt verandert bent heb ik erg veel respect voor jou.

Ik wens je al het geluk van de wereld toe met je vriendin en je toekomstige kindje. Erg veel succes, het gaat zwaar worden.

Ik hoop dat je in de toekomst uitkijkt met je drugsgebruik want je lijkt nu een veel gelukkiger mens ( dit zeggende van iemand die je eigenlijk niet kent dus verg er niet teveel waarde aan) en het zal veel beter zijn voor je kindje

Goed bezig!
K
Koekwaus026Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Truffels maken je ook veel socialer man kans is heel erg groot dat het ook sowieso deels door de truffels komen
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
JackHerrer zei:
Hey mental,

Mijn complimenten. Je lijkt een heel ander persoon zonder al die drugs. Ik post de laatste tijd niet zovaak meer maar ik lees nog erg actief mee. Jij bent (op het forum) gezien zoveel volwassener geworden in een erg korte tijd. Dit zegt natuurlijk vrij weinig omdat je nog steeds een onbekende voor mij bent en andersom ook. Als je al 1/10 qua gedrag in het echt verandert bent heb ik erg veel respect voor jou.

Ik wens je al het geluk van de wereld toe met je vriendin en je toekomstige kindje. Erg veel succes, het gaat zwaar worden.

Ik hoop dat je in de toekomst uitkijkt met je drugsgebruik want je lijkt nu een veel gelukkiger mens ( dit zeggende van iemand die je eigenlijk niet kent dus verg er niet teveel waarde aan) en het zal veel beter zijn voor je kindje

Goed bezig!
Klik om te vergroten...

Bedankt! Dit soort berichten motiveren mij echt!
Zeker omdat ik ouderlijke steun mis om te blijven stoppen.
Dit is dan wel weer omdat ze niet van mijn gebruik wisten.
Behalve wiet.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Keep up the good work indeed :stoned: Zeker gezien je aankomende kind moet je deze verantwoordelijkheid vasthouden.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben nu toch al 2 weken nuchter.
Ik voel me perfect, de ongeremdheid van speed ervaar ik nu gewoon nuchter.
Ik heb veel energie, etc..

Ik ben socialer etc dan voordat ik aan drugs begon.

Is dit normaal?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
In beperkte mate kan ik mij hier ook wel eens in vinden, ja. :)
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit is waarschijnlijk normaal ja :P omdat je veel speed gebruikte, ervaarde je dit niet zonder dat je gerbruikt had. Ik heb me er ook wel eens over verbaasd hoe snel je vergeet hoe dingen waren voordat je gebruikte, en hoe goed je je kan voelen zonder. Dit liet me vooral zien wat voor troep pep wel niet is. Heel herkenbaar, je verhaal :P Ga zo door he, en veel succes :)
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#8
Susanne zei:
Dit is waarschijnlijk normaal ja :P omdat je veel speed gebruikte, ervaarde je dit niet zonder dat je gerbruikt had. Ik heb me er ook wel eens over verbaasd hoe snel je vergeet hoe dingen waren voordat je gebruikte, en hoe goed je je kan voelen zonder. Dit liet me vooral zien wat voor troep pep wel niet is. Heel herkenbaar, je verhaal :P Ga zo door he, en veel succes :)
Klik om te vergroten...


Dankje!
Maar ik ben wel effectiever ongeremder en socialer dan voorheen.

Voorheen durfde ik bijvoorbeeld amper mensen aan te spreken.
Nu doe ik dit gewoon met gemak en sta ik meestal ook nog eens in de spotlights qua gek doen etc..
Kan misschien ook komen omdat ik nu een vriendin heb, idk.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
MentalFucked zei:
Susanne zei:
Dit is waarschijnlijk normaal ja :P omdat je veel speed gebruikte, ervaarde je dit niet zonder dat je gerbruikt had. Ik heb me er ook wel eens over verbaasd hoe snel je vergeet hoe dingen waren voordat je gebruikte, en hoe goed je je kan voelen zonder. Dit liet me vooral zien wat voor troep pep wel niet is. Heel herkenbaar, je verhaal :P Ga zo door he, en veel succes :)
Klik om te vergroten...


Dankje!
Maar ik ben wel effectiever ongeremder en socialer dan voorheen.

Voorheen durfde ik bijvoorbeeld amper mensen aan te spreken.
Nu doe ik dit gewoon met gemak en sta ik meestal ook nog eens in de spotlights qua gek doen etc..
Kan misschien ook komen omdat ik nu een vriendin heb, idk.
Klik om te vergroten...

Ja zou inderdaad kunnen. Misschien heb je je ook (meer) sociale vaardigheden aangeleerd oiv drugs?
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#10
Susanne zei:
MentalFucked zei:
Susanne zei:
Dit is waarschijnlijk normaal ja :P omdat je veel speed gebruikte, ervaarde je dit niet zonder dat je gerbruikt had. Ik heb me er ook wel eens over verbaasd hoe snel je vergeet hoe dingen waren voordat je gebruikte, en hoe goed je je kan voelen zonder. Dit liet me vooral zien wat voor troep pep wel niet is. Heel herkenbaar, je verhaal :P Ga zo door he, en veel succes :)
Klik om te vergroten...


Dankje!
Maar ik ben wel effectiever ongeremder en socialer dan voorheen.

Voorheen durfde ik bijvoorbeeld amper mensen aan te spreken.
Nu doe ik dit gewoon met gemak en sta ik meestal ook nog eens in de spotlights qua gek doen etc..
Kan misschien ook komen omdat ik nu een vriendin heb, idk.
Klik om te vergroten...

Ja zou inderdaad kunnen. Misschien heb je je ook (meer) sociale vaardigheden aangeleerd oiv drugs?
Klik om te vergroten...

Klopt.
Maar ik ben toch blij dat ik nu zonder ook kan feesten, etc..
Ik heb eergisteren wel nog truffels genomen.
Maar dit was terwijl mijn vriendin bij haar ouders sliep.
Ik vind dat dat nog wel eens kon.

EDIT;

Heb mijn berichten op DF terug gelezen..
En vind 't toch raar dat ik zo onverantwoordelijk omging met drugs.
Je kan merkbaar zien wanneer ik onder invloed was als ik postte.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#11
Susanne zei:
Juah, dat mag inderdaad wel. Pas wel op met die gedachtegang he
Klik om te vergroten...

Misschien wel waar.
Toch beter ook geen psychedelica meer.
Werkt nu niet echt verslavend bij mij, maar wil geen risico's nemen voor als mijn kind er is.
S
SusanneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Juah, dat mag inderdaad wel. Pas wel op met die gedachtegang he

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."