#1
had nooit gedacht dat dit eigenlijk kon...
Ik zou inderdaad maar cold turkey doen, en maar veel tissue kopen ofzo![:wink:]()
Ik zou inderdaad maar cold turkey doen, en maar veel tissue kopen ofzo
leipebaviaan zei:A) Nee, dat klopt niet. Je neus is niet binnen enkele dagen weer normaal. Het schijnt maanden te duren voordat alles weer wat open gaat. Kijk maar eens op fora, het zit vol met mensen die hetzelfde hebben.
B) Dat zou kunnen, maar dat zijn vaak minder sterke stoffen. Ik ben altijd gewend de sterkste neusspray te gebruiken, en bij de Etos zonet zeiden ze dat een minder sterke variant dan waarschijnlijk niet helpt...
Narayani zei:leipebaviaan zei:A) Nee, dat klopt niet. Je neus is niet binnen enkele dagen weer normaal. Het schijnt maanden te duren voordat alles weer wat open gaat. Kijk maar eens op fora, het zit vol met mensen die hetzelfde hebben.
B) Dat zou kunnen, maar dat zijn vaak minder sterke stoffen. Ik ben altijd gewend de sterkste neusspray te gebruiken, en bij de Etos zonet zeiden ze dat een minder sterke variant dan waarschijnlijk niet helpt...
Het was maar een idee. Volgens medische sites waar ik op keek stond dat je neus vrij snel weer zou moeten herstellen, maar als je het niet ziet zitten om dat te proberen dan zou ik inderdaad naar de huisarts gaan. Hoor graag wat zijn oplossing is mocht je dat doen.
Susanne zei:Spray je in allebei je neusgaten? Want anders spray je een tijdje in één neusgat zodat de andere zich kan herstellen. Je kan ook dingen proberen zoals meer rechtop slapen, dat je je kussen onder je nek/schouders legt, of op één zij slapen. Bij mij opent dat altijd mijn luchtwegen enigszins.
Als ik me goed herinner had leipe ook een chronische verkoudheid, ging je het daarom gebruiken? Want dan is het logisch dat stoppen je niet van de klachten af helpt, toch? Hoe staat het er nu voor?
mensen van hier: http://www.nationaalgezondheidsforum.nl ... usdruppels
hadden precies hetzelfde probleem, er zijn vele alternatieven en methodes om dus aftekicken.
nu nog verslaafd zijn is dus een keuze, omdat je zoveel opties hebt om te stoppen
Zou ook kunnen duiden op een allergie voor stof. Ben je al eens onderzocht op allergieën?leipebaviaan zei:Saillant detail: Ik heb er het meest last van als ik binnenhuis zit, op straat in de buitenlucht lijkt alles open te gaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."