#1
Hoi allen,
Ik heb dringend hulp nodig. Door een lumbale hernia besloot ik om (stomste om te doen) op eigen houtje met fentanyl te starten die ik kon krijgen op een niet -legale manier... Ik plakte ze eerst op (om de 3dagen 25ug), maar besloot na n paar maand om ze te kauwen omdat ik er weer vanaf wou (de biovaliditeit bij orale inname isbslechts 20%?). Nu wil ik zeker stoppen aangezien ik 4 maand zwanger ben en ik een gezond en niet - verslaafde baby op de wereld wil zetten. Vandaag was dus dag 1 CT. Ik had ervoor wel al afgebouwd naar 12ug/dag.... Ik schaam me enorm want de afkick is de hel.
Onrustige ledematen is het grootste probleem momenteel en daardoor ook niet kunnen slapen...
Ik zal moeten hulp inschakelen van huisarts die mij een afbouwschema mbv temgesic/suboxone.
Ik moet dit op mn eentje doen, desnoods wel met arts. Maar mn lieve vriend mag dit niet weten... Als hij t zou weten gaat hij weg van me... En I cant blame him. Ajb, mensen uit België, zal een huisarts mij willen helpen? Zeker omdat ik zwanger ben. Zoi het mij lukken om in 1 a 2 maand te stoppen?
Hebben jullie mss tips voor die klote - onrust in mm lichaam en bewegingsdrang en angstaanvallen?
Danku. Help me ajb, heb nood aan gerusstelling.
Ik heb dringend hulp nodig. Door een lumbale hernia besloot ik om (stomste om te doen) op eigen houtje met fentanyl te starten die ik kon krijgen op een niet -legale manier... Ik plakte ze eerst op (om de 3dagen 25ug), maar besloot na n paar maand om ze te kauwen omdat ik er weer vanaf wou (de biovaliditeit bij orale inname isbslechts 20%?). Nu wil ik zeker stoppen aangezien ik 4 maand zwanger ben en ik een gezond en niet - verslaafde baby op de wereld wil zetten. Vandaag was dus dag 1 CT. Ik had ervoor wel al afgebouwd naar 12ug/dag.... Ik schaam me enorm want de afkick is de hel.
Onrustige ledematen is het grootste probleem momenteel en daardoor ook niet kunnen slapen...
Ik zal moeten hulp inschakelen van huisarts die mij een afbouwschema mbv temgesic/suboxone.
Ik moet dit op mn eentje doen, desnoods wel met arts. Maar mn lieve vriend mag dit niet weten... Als hij t zou weten gaat hij weg van me... En I cant blame him. Ajb, mensen uit België, zal een huisarts mij willen helpen? Zeker omdat ik zwanger ben. Zoi het mij lukken om in 1 a 2 maand te stoppen?
Hebben jullie mss tips voor die klote - onrust in mm lichaam en bewegingsdrang en angstaanvallen?
Danku. Help me ajb, heb nood aan gerusstelling.