#1
EI wordt echt de nieuwe Erick. ![:grin:]()
Exceptional Insight zei:Goed verhaal. Tikkeltje ongeloofwaardig. Dat wel.
Je ging de pleisters kauwen omdat je ervanaf wilde?
Trek je niet teveel aan van de post hierboven Tomaad, Exceptional Insight heeft er een handje van om vaak een beetje te zieken. Verder hoef je hier aan niemand iets te bewijzen natuurlijk.Tomaad zei:Exceptional Insight zei:Goed verhaal. Tikkeltje ongeloofwaardig. Dat wel.
Je ging de pleisters kauwen omdat je ervanaf wilde?
Ongeloofwaardig? "Goed verhaal?"
Ik ging ze idd gaan kauwen omdat de pleisters niet bedoeld zijn voor orale inname en je minder fentanyl in je lijf hebt dan als je ze transdermaal zou gebruiken.
Wat is er nog ongeloofwaardig dan? Moet ik mijn echo van vorige week pminder.Moet ik mn 4 kleddernatte pyjama's posten, nat van t zweet door de afkick? Wat moet ik doen om wat hulp te krijgen, zeker ivm die onrustigheid in mn lichaam.
Sowieso trek ik maandag naar mn huisarts om een afbouwschema van een maand of minder.
Ongeloofwaardig omdat het op mij overkomt als een verhaal van een puber die met dit (aanstootgevende) verhaal reacties uit wilt lokken, of een poging doet mensen te shockeren.Tomaad zei:Ongeloofwaardig? "Goed verhaal?"
Dat is natuurlijk sowieso niet waar, maar verklaart wel de dood van die twee Belgen die onlangs overgedoseerd hebben door Fentanylpleisters te eten.Tomaad zei:Ik ging ze idd gaan kauwen omdat de pleisters niet bedoeld zijn voor orale inname en je minder fentanyl in je lijf hebt dan als je ze transdermaal zou gebruiken.
Dat is nou ook weer niet nodig. Als het wel waar is en je deze puinhoop daadwerkelijk veroorzaakt hebt, is dat natuurlijk al erg genoeg.Tomaad zei:Wat is er nog ongeloofwaardig dan? Moet ik mijn echo van vorige week pminder.Moet ik mn 4 kleddernatte pyjama's posten, nat van t zweet door de afkick?
Dit is sowieso een probleem dat je niet zonder hulp moet proberen op te lossen. Een arts gaat je hierin natuurlijk beter kunnen helpen dan wij.Tomaad zei:Wat moet ik doen om wat hulp te krijgen, zeker ivm die onrustigheid in mn lichaam.
Sowieso trek ik maandag naar mn huisarts om een afbouwschema van een maand of minder.
Dat is niet aan jou om over te oordelen. En buiten dat reageer ik nooit op deze manier enkel om het zieken.Psychedelibee zei:Trek je niet teveel aan van de post hierboven Tomaad, Exceptional Insight heeft er een handje van om vaak een beetje te zieken. Verder hoef je hier aan niemand iets te bewijzen natuurlijk.
Dat is nou ook weer niet nodig. Als het wel waar is en je deze puinhoop daadwerkelijk veroorzaakt hebt, is dat natuurlijk al erg genoeg.Exceptional Insight zei:Ongeloofwaardig omdat het op mij overkomt als een verhaal van een puber die met dit (aanstootgevende) verhaal reacties uit wilt lokken, of een poging doet mensen te shockeren.Tomaad zei:Ongeloofwaardig? "Goed verhaal?"
En goed verhaal inderdaad, omdat ik er altijd wel van houdt om te lezen over mensen die een teringzooi van hun leven maken.
Dat is natuurlijk sowieso niet waar, maar verklaart wel de dood van die twee Belgen die onlangs overgedoseerd hebben door Fentanylpleisters te eten.Tomaad zei:Ik ging ze idd gaan kauwen omdat de pleisters niet bedoeld zijn voor orale inname en je minder fentanyl in je lijf hebt dan als je ze transdermaal zou gebruiken.
Tomaad zei:Wat is er nog ongeloofwaardig dan? Moet ik mijn echo van vorige week pminder.Moet ik mn 4 kleddernatte pyjama's posten, nat van t zweet door de afkick?
Exceptional Insight zei:Tomaad zei:Ongeloofwaardig? "Goed verhaal?"
Dat is natuurlijk sowieso niet waar, maar verklaart wel de dood van die twee Belgen die onlangs overgedoseerd hebben door Fentanylpleisters te eten.Tomaad zei:Ik ging ze idd gaan kauwen omdat de pleisters niet bedoeld zijn voor orale inname en je minder fentanyl in je lijf hebt dan als je ze transdermaal zou gebruiken.
.
Dus jij mag wel meteen je oordeel vellen over dit topic, maar ik niet over jouw manier van reageren? Klinkt behoorlijk hypocriet in ieder geval.Exceptional Insight zei:Dat is niet aan jou om over te oordelen. En buiten dat reageer ik nooit op deze manier enkel om het zieken.Psychedelibee zei:Trek je niet teveel aan van de post hierboven Tomaad, Exceptional Insight heeft er een handje van om vaak een beetje te zieken. Verder hoef je hier aan niemand iets te bewijzen natuurlijk.
Heel soms kan ik zijn cynisme nog wel waarderen aangezien het dan in de context nog wel grappig is. In dit geval vind ik behoorlijk misplaatst eerlijk gezegd.Mindless zei:Ik snap dat sommige hier jouw botte opmerkingen wel grappig vinden, maar het forum is er niet gezelliger op geworden met je constante negativiteit en cynisme altijd Exceptional Insight.
Fair enough. Mijn eerste reactie was puur gebaseerd op het gevoel dat het bij me opriep. Mijn excuses bij deze.Tomaad zei:Je hoeft me er zeker niet van te overtuigen dat ik er een puinhoop van heb gemaakt, zo blijkt aangezien je mijn verhaal al ongeloofwaardig vindt... Ik word 30 trouwens, allesbehalve n puber die hier aandacht komt zoeken, komaan hoor. T enige wat ik vroeg was tips, wat bemoedigende woorden...
Motivatie om af te kicken heb je in ieder geval genoeg. Je er verder mee helpen kan niemand. Alleen jij. Alleen jij kunt de volgende stap zetten. Liever vandaag dan morgen. Ik ben benieuwd naar wat het advies van je arts gaat zijn.Tomaad zei:Mn vriend heeft me al n kans gegeven 4 jaar geleden.. (...) Help me ajb ipv mn verhaal ongeloofwaardig te vinden, wil mn kleintje niet kwijtraken.
Danku.
Yeah, dergelijke verwijten krijg ik al sinds jaar en dag. Het verandert verder weinig. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.Mindless zei:Ik snap dat sommige hier jouw botte opmerkingen wel grappig vinden, maar het forum is er niet gezelliger op geworden met je constante negativiteit en cynisme altijd Exceptional Insight.
"Goed verhaal" zeggen over wat de TS schrijft. -_-' Zeg dan niks.
Natuurlijk mag je oordelen over mijn manier van reageren, maar mijn intenties invullen en anderen ervan overtuigen dat jouw opvatting ervan de juiste is, is wel een tikkeltje ongevoeglijk.Psychedelibee zei:Dus jij mag wel meteen je oordeel vellen over dit topic, maar ik niet over jouw manier van reageren? Klinkt behoorlijk hypocriet in ieder geval.
Dus mijn cynisme is alleen terecht wanneer jij het kunt waarderen? Hypocrisie is dus blijkbaar niet alleen een zwakte van mijPsychedelibee zei:Heel soms kan ik zijn cynisme nog wel waarderen aangezien het dan in de context nog wel grappig is. In dit geval vind ik behoorlijk misplaatst eerlijk gezegd.
Ik geef alleen aan wanneer ik het kan waarderen, wanneer het terecht is is toch echt iets heel anders. Beiden zijn in ieder geval zo subjectief als maar zijn kan, dus een recept voor ellen lange discussies.Exceptional Insight zei:Dus mijn cynisme is alleen terecht wanneer jij het kunt waarderen? Hypocrisie is dus blijkbaar niet alleen een zwakte van mijPsychedelibee zei:Heel soms kan ik zijn cynisme nog wel waarderen aangezien het dan in de context nog wel grappig is. In dit geval vind ik behoorlijk misplaatst eerlijk gezegd.![]()
Waar 'is' staat, wordt vaak 'ik vind' bedoeld (:Psychedelibee zei:Ik geef alleen aan wanneer ik het kan waarderen, wanneer het terecht is is toch echt iets heel anders. Beiden zijn in ieder geval zo subjectief als maar zijn kan, dus een recept voor ellen lange discussies.
Maar dan ga je weer van een subjectieve interpretatie uit.Exceptional Insight zei:Waar 'is' staat, wordt vaak 'ik vind' bedoeld (:Psychedelibee zei:Ik geef alleen aan wanneer ik het kan waarderen, wanneer het terecht is is toch echt iets heel anders. Beiden zijn in ieder geval zo subjectief als maar zijn kan, dus een recept voor ellen lange discussies.
Which is what it is, right? Wanneer jij het kunt waarderen en wanneer het terecht is, is in jouw beleving hetzelfde. Het is namelijk nooit terecht, maar jij vindt het terecht.Psychedelibee zei:Maar dan ga je weer van een subjectieve interpretatie uit.Exceptional Insight zei:Waar 'is' staat, wordt vaak 'ik vind' bedoeld (:Psychedelibee zei:Ik geef alleen aan wanneer ik het kan waarderen, wanneer het terecht is is toch echt iets heel anders. Beiden zijn in ieder geval zo subjectief als maar zijn kan, dus een recept voor ellen lange discussies.
Exceptional Insight zei:Dit is dus precies waarom ik me als een bitch gedraag. Ze vragen om advies, je geeft ze advies, ze slaan het in de wind en gaan een potje zielig zitten doen.
Ga nou gewoon naar de dokter.
Exceptional Insight zei:Ga nou gewoon naar de dokter.
.Exeptional Insight zei:Dat is natuurlijk sowieso niet waar, maar verklaart wel de dood van die twee Belgen die onlangs overgedoseerd hebben door Fentanylpleisters te eten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."