Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums24 uur per dag, 7 dagen per week onder invloed

24 uur per dag, 7 dagen per week onder invloed

7 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het langste dat ik ooit achter elkaar onder invloed ben geweest was 3 dagen, op de laatste dag vond ik er echt niks meer aan. Zou er niet aan moeten denken om altijd onder invloed te zijn.

Ben wel benieuwd naar de ervaringen van anderen, geen idee hoeveel er hier op het forum zitten die echt altijd onder invloed zijn.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dames en heren, het leek me wel interessant om hier even een verzameltopic van te maken. Wie van jullie is hier eigenlijk altijd onder invloed? En hoe ervaar je dat? Wat is de laatste keer dat je echt nuchter geweest bent?

Ik heb het persoonlijk slechts één maal 4 dagen volgehouden en dat vond ik een hele nare ervaring. Ik vraag me vooral af hoe mensen zich voelen die bijvoorbeeld al jaren lang elke dag de hele dag stoned zijn of de hele dag pep gebruiken. Hoe ga je ermee om? En ben je er tevreden mee?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook wel erg benieuwd naar. Hoe je je dan nuchter herinnert uit vervlogen tijden. En dan bedoel ik niet nuchter omdat je speed een paar uur is uitgewerkt. Maar echt een paar dagen nuchter...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben nu altijd nuchter. Zelden of nooit nog onder invloed. Maar in de periode dat ik verslaafd was aan wiet ben ik eens gedwongen 6 maanden nuchter gebleven (bloedtesten ivm werk). Ik vond dat eigenlijk heerlijk, ik had me 5 jaar lang dagelijks onder de tafel geblowd en was zo gewend geraakt aan de kwaaltjes die je krijgt van chronisch drugsgebruik, dat ik ze accepteerde. Toen ik die 6 maanden niet had gebruikt voelde ik die kwaaltjes niet meer en voelde ik me geweldig! Ik was ook veel leuker en gezelliger. Toch na die 6 maanden gewoon weer dagelijks gaan blowen en jaren lang weer. Waarom? Joost mag het weten... Ik kon geen enkele positieve reden bedenken om te blowen en toch deed ik het. Nu ik al een stuk langere tijd 'clean' ben en de kwaaltjes verdwenen zijn is dat goede gevoel weer terug! Zoooo veel beter voelt dat in mijn beleving! Ik ga echt nooit en te nimmer meer terug naar die verslaving. Als je echt een lange tijd nuchter bent, dus ook geen alcohol of sigaretten, dan wil je echt niet anders meer. Ik begrijp nu ook eigenlijk niet meer waarom ik zo een moeite had met stoppen, 100x een halfbakken poging gedaan. En nu is het echt klaar al een poosje, dat voelt als en bevreiding voor mij, niets als last of moeite.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op het moment niet. Maar wel veel constant onder invloed geweest. Ik kan er weinig zinnigs over zeggen. Niet meer doen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wel eens 3-4 dagen aan de amfies gezeten, blijf het dan nog steeds wel leuk vinden. Ik stop er dan altijd maar snel mee op basis van gezond verstand. :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor mij was het 3 dagen eerst xtc daarna MDPV. Het was niet echt een chille ervaring maar dat was vooral de setting.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
nuchter als geen speed, alcohol of ketamine, etc. ?

vorig jaar met de feestdagen, maar niet echt lang...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."