#1
Goeieavond,
Mijn naam is Nick, ik ben 22 jaar en blow nu 7 jaar waarvan 6 jaar elke dag.
Ik zit al tijden in mijn hoofd met het stoppen van roken van wiet, echter loop ik tegen een aantal blokkades aan.
Door in het begin van mijn puberteit te beginnen met wiet te roken bestaat mijn sociale leven uit contacten met andere blowers. Ik heb geen vaste vrienden groep maar spreek mensen hier en daar. Op 1 vaste vriend blowt iedereen uit mijn omgeving (op familie na).
Wel blow ik alleen s' avonds wanneer al mijn verantwoordelijkheden voorbij zijn.
Nu komt het grote probleem, ik heb vorig jaar een eerdere poging gedaan om te stoppen. Ik merkte hierdoor dat mijn contacten snel veranderden. Het klinkt erg sneu, maar met vele zou ik niet weten wat ik zoal zou kunnen doen behalve 'roken'.
Ik probeer wel eens een avond niet te roken, dit lukt mij vrijwel nooit. Ik woon op 2 minuten van coffeeshop vandaan. Vaak lig ik dan om 23:00 in mijn bed..ik ga niks halen vandaag. Nou je kan het al raden..23:50 verward mijn bed uit en 23:55 sta ik weer te blowen.
Ik wordt hierdoor vaak ook erg moe wakker en skip daardoor mijn eerste uren op school.
Ik ben eigenlijk een beetje ten einde raad..het heeft mijn leven (deels) overgenomen en wilt het niet teruggeven.
Ik hoop dat iemand een soort zelfde probleem heeft gehad en dit succesvol heeft overwonnen.
Met vriendelijk groet,
Nick
Mijn naam is Nick, ik ben 22 jaar en blow nu 7 jaar waarvan 6 jaar elke dag.
Ik zit al tijden in mijn hoofd met het stoppen van roken van wiet, echter loop ik tegen een aantal blokkades aan.
Door in het begin van mijn puberteit te beginnen met wiet te roken bestaat mijn sociale leven uit contacten met andere blowers. Ik heb geen vaste vrienden groep maar spreek mensen hier en daar. Op 1 vaste vriend blowt iedereen uit mijn omgeving (op familie na).
Wel blow ik alleen s' avonds wanneer al mijn verantwoordelijkheden voorbij zijn.
Nu komt het grote probleem, ik heb vorig jaar een eerdere poging gedaan om te stoppen. Ik merkte hierdoor dat mijn contacten snel veranderden. Het klinkt erg sneu, maar met vele zou ik niet weten wat ik zoal zou kunnen doen behalve 'roken'.
Ik probeer wel eens een avond niet te roken, dit lukt mij vrijwel nooit. Ik woon op 2 minuten van coffeeshop vandaan. Vaak lig ik dan om 23:00 in mijn bed..ik ga niks halen vandaag. Nou je kan het al raden..23:50 verward mijn bed uit en 23:55 sta ik weer te blowen.
Ik wordt hierdoor vaak ook erg moe wakker en skip daardoor mijn eerste uren op school.
Ik ben eigenlijk een beetje ten einde raad..het heeft mijn leven (deels) overgenomen en wilt het niet teruggeven.
Ik hoop dat iemand een soort zelfde probleem heeft gehad en dit succesvol heeft overwonnen.
Met vriendelijk groet,
Nick