Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal! Ik ga donderdag voor het eerst ketamine nuttigen. Maar ik heb toch enkele vraagjes: -Wat voel je ongeveer van een klein puntje keta? -Kan je er een beetje wiet bij roken( bij een klein puntje keta)? -gaan enkele glazen alcohol( max ? -kan je het zien aan uiterlijke kenmerken( ogen, gezicht,...)? Ik ga het doen tijdens het uitgaan. is een klein puntje doenbaar? kan je dan nog goed lopen en je verstand erbij houden? Alvast bedankt! spacebass420"
"Beste Morgen moet ik een 24uur urinedebiet doen. Dat wil zeggen dat ik voor 24uur lang mijn urine moet verzamelen in een fles om te laten controleren of mijn nieren goed werken en of er voldoende eiwitten aanwezig zijn etc. Kan hierin ook het gebruik van cannabis in worden aangetoond? Hier wordt niet actief naar gezocht, maar is het te zien? Ik ga vanavond nog eens wat wiet roken na maandje. Met vriendelijke groeten Spacebass420"
"Hallo allemaal! Eerst was ik van plan ketamine te doen, dit heb ik toch nog even uitgesteld. Nu is het plan 2cb in een discotheek(house muziek). Ik weet niet hoeveel mg er inzit, maar de dealer/vriend zei dat ze redelijk straf zijn en dat er een hele kleine hoeveelheid lsd in zit. Zal ik dan maar en halve pil nemen? Of een kwart? En kan ik er matig alcohol bij drinken? En waarschijnlijk zal er ook cannabis bij komen( 0,5gr met 2 personen) . Heeft iemand nog enkele tips? Alvast bedankt!"
"Bedankt voor je reactie! Nu heb ik een paar dingen opgezocht en omdat degene die mij de pil verkoopt, gehoord heeft van anderen dat er ook een kleine hoeveelheid LSD in zit. Nu heb ik gelezen dat er ook NBOMe bestaat. Alleen lees ik nergens over NBOMe in pillen maar enkel in poeders. stel dat ik een kwartje zou nemen om in alle voorzichtigheid te proberen( "dealer" raad aan een halve pil), zou dat veel kwaad kunnen? Ik heb spijtig genoeg niet de mogelijkheid om het te laten testen."
"Eerst en vooral bedankt voor je antwoord. Ik kom uit het hypocriete geldwolvenland Belgie, waar er alleen een testcentrum is in Brussel en ik heb ook niet de middelen om naar Brussel of Nederland te rijden. En ik heb de pil donderdag pas en dat is ook de dag waarop ik ze ga nuttigen. Nu gaan bier en wiet erbij?"
"Bedankt voor de reactie, ik vond dat NBOMe ook wel een beetje raar omdat ik lees dat het nogal dodelijk is . Nu de pil ga ik morgen kopen, en morgenavond ook gebruiken. Test online bestellen is nogal moeilijk aangezien ik nog thuis woon en mijn ouders mij nogal streng controleren(ben in het verleden 2 keer betrapt met wiet, 2jaar geleden). De kerel van wie ik het koop ken ik al lang en is een goede vriend van een hele goede vriend van mij. Ik zou het dan ook raar vinden dat hij mij dodelijk spul gaat verkopen. Hij heeft de pil zelf gebruikt op een DnB-rave en raad minimum een kwartje en maximum een halve pil aan voor tijdens het feesten. Nu zit ik nog met het dilemma: een kwartje of een halfje. Ook wil ik nog vragen of er een mogelijkheid is dat er LSD in verwerkt zit? Hoe klein de kans ook is. De kerel van wie ik het koop zegt nadat ik het 4 keer gevraagd heb van wel(wel een kleine hoeveelheid, dus niet de normale dosis). EDIT: De prijs is ook iets duurder dan normaal(niet veel, maar toch)."
"Ok, zou ik dan een kwartje of een halfje doen? Hij zelf zegt halfje. Maar we gaan naar een discotheek en de bedoeling is dus om te feesten, maar we hebben ook geluk dat er een chillroom aanwezig is met zitzakken etc(indien het iets te heftig wordt). Er is ook een nuchter persoon bij die indien het echt fout gaat de nodige hulp kan inschakelen."
"Ik weet dat er niet naar gezocht zal worden. Er staat ook niets op het papier van het labo in verband met cannabis/andere drugs. Maar wat ik mij afvraag is of dat er dingen zijn die verraden dat je een beetje wiet gerookt hebt. Hiermee bedoel ik dus niet de afbraakstof van THC, waar ze naar zoeken bij drugtests, maar een andere aanwijzing. En goede wiet is nogal zeldzaam in mijn buurt(plaats in Belgie) en een vriend heeft vandaag wiet uit NL mee op een verjaardagsfeest van iemand. Dus dit is de eerste keer na een maand dat ik terug een jointje ga roken."
"Beste mensen! Eerst en vooral bedankt voor jullie reacties. Ik heb de 2cb nog niet gebruikt(alleen alcohol en wiet dus ) en ben van plan dit over 2 weken te doen in een thuissetting(bij een goede vriend wel) Vriendelijke groeten Spacebass420"
"Rook je ook sigaretten? En rook je met tabak in je joint? Indien dit zo is: stop met sigaretten(tabak,nicotine) en ga puur roken. Dit kan in een joint, bong, pijp, vape,.. Nicotine is immers ook lichamelijk verslavend. Thc is even verslavend als junkfood, sporten, sex,... (alle leuke dingen, geestelijk verslavend). Veel succes nog!"