#1
Absoluut, al juich ik niet niet voor de 100 %. Volgens m'n arts blijft er nog zeker 6 weken diazepam in m'n lichaam via m'n vetreserves, al is het ergste wel achter de rug natuurlijk. Moet nog wel wennen aan 'normale' situaties. Alles komt veel meer binnen dan voorheen en m'n denkvermogen is nog niet helemaal je van het.