Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk raak NIET verslaafd

Ik raak NIET verslaafd

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
TeJongVoorDit zei:
Geen troll of probeer grappig te zijn post

Mensen zeggen je word verslaafd van dit en dat wat soms bullsh*t is maar het schijnt dat coke en roken gemakkelijk is om verslaafd aan te raken.

Dus wat doe ik met me domme hoofd?

Een avondje alleen maar coke snuiven tot een halve gram en kijken of ik verslaafd ben. Maar nee ik heb dat: ''Ik moet meer nemen'' gevoel niet. Kan weken totzelfs maanden wachten tot weer nemen als het moest 0,0 probleem. Gebruik coke nu eens in 2 weken voor klein plezier maar meer ook niet.

Zelfde met roken. Ik rook echt bijna nooit en als ik rook, rook ik alsof het joint is :tearsofjoy: maar goed. Soms rook ik een pakje sigaretten op een avondje er door heen zonder het door te hebben en na dat avondje snacht ik er niet naar. SOMS als iemand me zo sigaretje aanbied rook ik mee voor de gezelligheid of als er geen joint is. Raar genoeg word me net zoveel aangeboden als gevraagt. Als iemand me vraagt zeg ik altijd dat ik niet rook. Ik heb trouwens een hekel aan dat soort mensen. Dat is ook de reden waarom ik zelf NOOIT vraag voor een sigaret. Ik rook eigenlijk alleen wanneer ik met me vrienden zit want die weten ook van mij dat ik niet rook maar wel accepteer voor de gezelligheid aangezien ik het niet persé vies vind.

Ben trouwens ook niet joint verslaafd maar heb er wel altijd zin in. Ik denk dat ALS ik verslaafd zou zijn dat jezelf uit de drugs buiten te sluiten een goed idee is(sloop je dealer connecties zodat je niet meer aan die drug kunt komen). Zelf heb ik genoeg coke liggen om zwaar verslaafd te zijn maar ik heb blijkbaar een goede zelfbeheersing.

Je kan wel zeggen dat ik verslaafd ben aan eten maarja dat blijkt niet zo erg te zijn als je maar niet dik ervan word(ik haat die mensen die alles kunnen eten en 50 g blijven wegen :smilingimp: ). Zelf ballanceer ik mijn gewicht met drugs. Werkt prima en als je niet teveel gebruikt blijven die spieren wel zitten en word je geen botje.

Danke voor het lezen van mijn verhaal en laat mij je/uw opinie weten over mijn verhaal of onderwerpen die ik behandelt heb.
Klik om te vergroten...
Dit zei iedere junk voor dat ie verslaafd was.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die domme aap is heeeeeel normaal geworden hoor.:angry:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik geloof er geen zak van
T
TeJongVoorDitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen troll of probeer grappig te zijn post

Mensen zeggen je word verslaafd van dit en dat wat soms bullsh*t is maar het schijnt dat coke en roken gemakkelijk is om verslaafd aan te raken.

Dus wat doe ik met me domme hoofd?

Een avondje alleen maar coke snuiven tot een halve gram en kijken of ik verslaafd ben. Maar nee ik heb dat: ''Ik moet meer nemen'' gevoel niet. Kan weken totzelfs maanden wachten tot weer nemen als het moest 0,0 probleem. Gebruik coke nu eens in 2 weken voor klein plezier maar meer ook niet.

Zelfde met roken. Ik rook echt bijna nooit en als ik rook, rook ik alsof het joint is :tearsofjoy: maar goed. Soms rook ik een pakje sigaretten op een avondje er door heen zonder het door te hebben en na dat avondje snacht ik er niet naar. SOMS als iemand me zo sigaretje aanbied rook ik mee voor de gezelligheid of als er geen joint is. Raar genoeg word me net zoveel aangeboden als gevraagt. Als iemand me vraagt zeg ik altijd dat ik niet rook. Ik heb trouwens een hekel aan dat soort mensen. Dat is ook de reden waarom ik zelf NOOIT vraag voor een sigaret. Ik rook eigenlijk alleen wanneer ik met me vrienden zit want die weten ook van mij dat ik niet rook maar wel accepteer voor de gezelligheid aangezien ik het niet persé vies vind.

Ben trouwens ook niet joint verslaafd maar heb er wel altijd zin in. Ik denk dat ALS ik verslaafd zou zijn dat jezelf uit de drugs buiten te sluiten een goed idee is(sloop je dealer connecties zodat je niet meer aan die drug kunt komen). Zelf heb ik genoeg coke liggen om zwaar verslaafd te zijn maar ik heb blijkbaar een goede zelfbeheersing.

Je kan wel zeggen dat ik verslaafd ben aan eten maarja dat blijkt niet zo erg te zijn als je maar niet dik ervan word(ik haat die mensen die alles kunnen eten en 50 g blijven wegen :smilingimp: ). Zelf ballanceer ik mijn gewicht met drugs. Werkt prima en als je niet teveel gebruikt blijven die spieren wel zitten en word je geen botje.

Danke voor het lezen van mijn verhaal en laat mij je/uw opinie weten over mijn verhaal of onderwerpen die ik behandelt heb.
s
steelpan90Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lol. Jij bent officieel het domste lid van dit forum.

Ik maak er verder geen woorden aan vuil, maar hoop dat je er ooit zelf achterkomt wat voor post je hier hebt neergezet
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
steelpan90 zei:
Lol. Jij bent officieel het domste lid van dit forum.

Ik maak er verder geen woorden aan vuil, maar hoop dat je er ooit zelf achterkomt wat voor post je hier hebt neergezet
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Achteraf lijken meer dingen niet slim , iedereen heeft zo wel zijn dingetjes..
:flushed: Haha kan wel lachen om (als voorbeeld) mijne als extra in een serie een zwaar gewonde te spelen in een ambulance, en 2 maanden later ben ik zelf die persoon zonder camera's heb mijn harde les geleerd :wave: :openmouth:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik snap niet helemaal waar je heen wilt met dit onderwerp. Denk je dat je niet verslaafd kunt raken en wil je dat met de wereld delen? Of denk je een supermens te zijn ofzo?

Juist deze instelling helpt mensen vaker aan een verslaving, het gevoel dat dat voor hun niet op gaat. Ik dacht ook nooit verslaafd te worden en uiteindelijk heb ik 1,5 jaar dagelijks geblowd. Natuurlijk wordt niet iedereen verslaafd, sterker nog de meeste mensen die drugs gebruiken worden niet verslaafd, maar niemand is onschendbaar...

TeJongVoorDit zei:
Zelf ballanceer ik mijn gewicht met drugs. Werkt prima en als je niet teveel gebruikt blijven die spieren wel zitten en word je geen botje.
Klik om te vergroten...

Zodra je zwaarder wordt zul je aan de coke moeten om dit te compenseren en tadaa. Drugs moet je af en toe gebruiken omdat je de roes lekker vind. Niet omdat je wilt afvallen, om je hoofd leeg te maken of weet ik het wat voor reden. Alléén omdat je het effect lekker vind. Als je het om andere redenen gebruikt solliciteer je naar gezeik.

steelpan90 zei:
Lol. Jij bent officieel het domste lid van dit forum.

Ik maak er verder geen woorden aan vuil, maar hoop dat je er ooit zelf achterkomt wat voor post je hier hebt neergezet
Klik om te vergroten...

Wauw dus je maakt iemand uit voor het domste lid van het forum en vervolgens wens je hem een verslaving toe?

Tijdloos zei:
:flushed: Haha kan wel lachen om (als voorbeeld) mijne als extra in een serie een zwaar gewonde te spelen in een ambulance, en 2 maanden later ben ik zelf die persoon zonder camera's heb mijn harde les geleerd :wave: :openmouth:
Klik om te vergroten...

hehe, denk je dat die twee met elkaar te maken hebben dan?
s
steelpan90Lid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
Ik snap niet helemaal waar je heen wilt met dit onderwerp. Denk je dat je niet verslaafd kunt raken en wil je dat met de wereld delen? Of denk je een supermens te zijn ofzo?

Juist deze instelling helpt mensen vaker aan een verslaving, het gevoel dat dat voor hun niet op gaat. Ik dacht ook nooit verslaafd te worden en uiteindelijk heb ik 1,5 jaar dagelijks geblowd. Natuurlijk wordt niet iedereen verslaafd, sterker nog de meeste mensen die drugs gebruiken worden niet verslaafd, maar niemand is onschendbaar...

TeJongVoorDit zei:
Zelf ballanceer ik mijn gewicht met drugs. Werkt prima en als je niet teveel gebruikt blijven die spieren wel zitten en word je geen botje.
Klik om te vergroten...

Zodra je zwaarder wordt zul je aan de coke moeten om dit te compenseren en tadaa. Drugs moet je af en toe gebruiken omdat je de roes lekker vind. Niet omdat je wilt afvallen, om je hoofd leeg te maken of weet ik het wat voor reden. Alléén omdat je het effect lekker vind. Als je het om andere redenen gebruikt solliciteer je naar gezeik.

steelpan90 zei:
Lol. Jij bent officieel het domste lid van dit forum.

Ik maak er verder geen woorden aan vuil, maar hoop dat je er ooit zelf achterkomt wat voor post je hier hebt neergezet
Klik om te vergroten...

Wauw dus je maakt iemand uit voor het domste lid van het forum en vervolgens wens je hem een verslaving toe?

Tijdloos zei:
:flushed: Haha kan wel lachen om (als voorbeeld) mijne als extra in een serie een zwaar gewonde te spelen in een ambulance, en 2 maanden later ben ik zelf die persoon zonder camera's heb mijn harde les geleerd :wave: :openmouth:
Klik om te vergroten...

hehe, denk je dat die twee met elkaar te maken hebben dan?
Klik om te vergroten...

Nja weet je wat het is, hier op dit onderwerp verslaving zitten (bijna) alleenmaar mensen die hun verslaving te kaart brengen en vertellen of helpen mensen hierbij. Mensen die het erg moeilijk hebben gehad of nogsteeds in de put zitten hiermee. En dan komt er ineens iemand vrolijk vertellen dat hij maar niet verslaafd kan raken en dat hij alles aankan. Beetje hetzelfde als bij een blijf-van-me-lijf huis roepen hoe goed je het thuis hebt met je man en dat je nog nooit ruzie hebt gehad.

Vind dat je hiermee alleen stoer doet en mensen express wilt uitlokken. Maargoed dat vind ik

Ik heb vroeger ook het hardst geroepen dat ik nooit verslaafd zal zijn en dat ik die troep niet nodig heb, en tadaa daar zijn we dan.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een avondje doorsnuiven met een halve gram coke en kijken of ik verslaafd ben. Denk dat bijna niemand dat verslaafd is. Je lichaam heeft tijd nodig om gewend te raken aan een stofje. Na gewenning komt verslaving. Duurt dus wel een tijdje en je moet er ook frequent voor gebruiken.

Ben zelf (gelukkig) ook totaal niet verslavings gevoelig maar na een jaartje of 2 roken was ik wel degelijk verslaafd. Nog steeds niet heftig en rook soms ook een weekje of 1 of 2 niet (gebeurd niet vaak).

Maar als je aan iets frequent zit, zeg bijvoorbeeld elke dag of om de dag voor een tijdje ben je wel hooked. Probeer het vooral niet uit met coke. Na dat het slecht voor je gezondheid is vreet het ook je bankrekening op.
T
TeJongVoorDitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sorry voor de mensen die ik beledigd heb doordat er word gedacht ik spot drijf met verslaafde mensen :flushed:

Ik heb geen idee wat verslaafd worden en zijn inhoud zoals je kon merken en zou graag wat korte verhalen hebben gehoord van mensen die eerst ook dachten dat ze ''superman'' zijn zoals sommige het zeggen maar daarna verslaafd worden.
s
steelpan90Lid
01-01-2024, 00:00
#11
TeJongVoorDit zei:
Sorry voor de mensen die ik beledigd heb doordat er word gedacht ik spot drijf met verslaafde mensen :flushed:

Ik heb geen idee wat verslaafd worden en zijn inhoud zoals je kon merken en zou graag wat korte verhalen hebben gehoord van mensen die eerst ook dachten dat ze ''superman'' zijn zoals sommige het zeggen maar daarna verslaafd worden.
Klik om te vergroten...
Dacht dit zelf ook. Kwam er zelf 1.5 jaar, elke dag en elk minuut mee in aanraking. Wegrijden, zakjes doen noem maar op. Toen had ik gewoon ritme, "werk" en was ik de hele dag bezig. Maar miss leuk om te weten hoe mijn verslaving is gekomen, een lang verhaal maar miss wel interresant.

Staat in dit topic over mijn 2 jarige verslaving aan ghb en ketamine
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je bent natuurlijk na 1 keer ook meteen verslaafd... Ik hoop voor je dat je later inziet hoe dom deze post was zonder er zelf verslaafd voor te hoeven raken.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Je bent natuurlijk na 1 keer ook meteen verslaafd... Ik hoop voor je dat je later inziet hoe dom deze post was zonder er zelf verslaafd voor te hoeven raken.
Klik om te vergroten...
TeJongVoorDit zei:
Ik heb geen idee wat verslaafd worden en zijn inhoud zoals je kon merken en zou graag wat korte verhalen hebben gehoord van mensen die eerst ook dachten dat ze ''superman'' zijn zoals sommige het zeggen maar daarna verslaafd worden.
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
TeJongVoorDit zei:
Sorry voor de mensen die ik beledigd heb doordat er word gedacht ik spot drijf met verslaafde mensen :flushed:

Ik heb geen idee wat verslaafd worden en zijn inhoud zoals je kon merken en zou graag wat korte verhalen hebben gehoord van mensen die eerst ook dachten dat ze ''superman'' zijn zoals sommige het zeggen maar daarna verslaafd worden.
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat je mensen beledigd hebt hoor, je bericht is alleen zeer naïef en we vinden het belangrijk om dat duidelijk te maken omdat andere mensen ook meelezen.

Als je meer wilt weten over verslaving en wat het inhoudt, neem eens een kijkje in het subforum verslaving. Voldoende ervaringsverhalen te vinden, die geven een aardig beeld hoe een verslaving kan ontwikkelen.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moet iemand nog aandacht besteden aan deze domme aap? Dikke doei met je stoere praatjes :wave: :wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
leipebaviaan zei:
Moet iemand nog aandacht besteden aan deze domme aap? Dikke doei met je stoere praatjes :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
Een domme aap met stoere praatjes. Even denken, waar hebben we dat ookalweer eerder gezien? :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
en hoe liep dat af? :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fool zei:
leipebaviaan zei:
Moet iemand nog aandacht besteden aan deze domme aap? Dikke doei met je stoere praatjes :wave: :wave:
Klik om te vergroten...
Een domme aap met stoere praatjes. Even denken, waar hebben we dat ookalweer eerder gezien? :wink:
Klik om te vergroten...
Back to the Future hierzo :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."