#1
Trots vind ik een beetje een groot woord... Als ik jullie mening zo lees geef ik jullie gelijk. Mijn wiet verslaving is mijn probleem, niet die van me werk of van andere. Daarom gebruik ik nooit tijdens me werk of andere situaties van bijvoorbeeld vrienden die tegen zijn. Sterker nog daar ben ik op tegenMeer dat het heel erg lijkt op het beeld dat ik standaard heb van een verslaving, dus in dit geval: je gebruikt meer dan regelmatig, en lijkt er trots op te zijn dat je het op bepaalde momenten niet hoeft te gebruiken.
