#1
Mee eens, Als je het op deze manier bekijkt.
Wat mijzelf aangaat, ik ben wel degelijk gevlucht. Jazeker.
Eerst voor een zwaar emotioneel gebeuren, door met drugs deze emotie weg te drukken, en ja, dat helpt niet, je rugzak gaat overal mee naartoe, en vervolgens in krijgsdienst.
Ook al geen oplossing.
Nee wel heb ik er enkele zeer goede vrienden aan overgehouden.
En dan.. terug. En.. erdoorheen.
Voor zover dat dan ging.
Dit had ik eerder moeten doen dus.
Maar, achteraf is rijk worden geen kunst!
En tegenwoordig... het gaat, zoals het gaat.
Wat mijzelf aangaat, ik ben wel degelijk gevlucht. Jazeker.
Eerst voor een zwaar emotioneel gebeuren, door met drugs deze emotie weg te drukken, en ja, dat helpt niet, je rugzak gaat overal mee naartoe, en vervolgens in krijgsdienst.
Ook al geen oplossing.
Nee wel heb ik er enkele zeer goede vrienden aan overgehouden.
En dan.. terug. En.. erdoorheen.
Voor zover dat dan ging.
Dit had ik eerder moeten doen dus.
Maar, achteraf is rijk worden geen kunst!
En tegenwoordig... het gaat, zoals het gaat.