#1
Klinkt jammer, mensen hebben die je steunen is zeer belangrijk om af te kicken en je moet het echt willen. Misschien verslavingsarts bezoeken dan maar?
Klinkt jammer, mensen hebben die je steunen is zeer belangrijk om af te kicken en je moet het echt willen. Misschien verslavingsarts bezoeken dan maar?
Precies die link is gelegd en ik kan gewoon niet meer drinken zonder die trigger, als ik eenmaal aangeschoten ben is het alleen coke waar ik aan denk. Zonder heb ik ook gesnoven maar toen ik stopte kon ik het nuchter veel beter relativeren en nee zeggenAls je brein eenmaal de link alcohol-coke heeft gemaakt is er grote kans dat het een het ander triggert, ja.
Verder heb ik geen idee of jij zonder alcohol nog steeds blijft snuiven, dat zou je zelf eens moeten uitproberen lijkt me.
vroeger kon ik genieten van alleen drank maar nu voel ik een leegte als ik niet snuif
Na 2 weken nuchter van de alcohol te zijn geweest (alleen blowen nog in de avond) had ik ook weinig moeite met andere middelen bijv sos te laten liggen. Toch ben ik weer gaan drinken en kreeg direct zin in sos of wat dan ook . Tis triest maar ik denk dat alcohol toch een van de meest verslavende middelen is die er zijn . Snap niet dat dit sociaal meer geaccepteerd is dan een jointjeIk en veeeele andere hebben dit probleem, de enigste optie is stoppen met drinken als je echt er iets aan wilt doen.
Alcohol verlaagt de remmingen, hierdoor krijg je dus ook sneller zin in genotsmiddelen (kijk maar naar mensen die niet willen roken en dan een paar drankjes op hebben). Het is inderdaad zo dat alcohol de enige drug is waar je een verklarig voor moet geven als je het níet gebruikt.Na 2 weken nuchter van de alcohol te zijn geweest (alleen blowen nog in de avond) had ik ook weinig moeite met andere middelen bijv sos te laten liggen. Toch ben ik weer gaan drinken en kreeg direct zin in sos of wat dan ook . Tis triest maar ik denk dat alcohol toch een van de meest verslavende middelen is die er zijn . Snap niet dat dit sociaal meer geaccepteerd is dan een jointje
Na 2 weken nuchter van de alcohol te zijn geweest (alleen blowen nog in de avond) had ik ook weinig moeite met andere middelen bijv sos te laten liggen. Toch ben ik weer gaan drinken en kreeg direct zin in sos of wat dan ook . Tis triest maar ik denk dat alcohol toch een van de meest verslavende middelen is die er zijn . Snap niet dat dit sociaal meer geaccepteerd is dan een jointje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."