#1
Ik denk niet dat je mensen die in het weekend drinken en coke gebruiken een zooitje junks kunt noemen. Deze ‘junks’ werken of studeren allemaal en voor zover ik weet brengt half Nederland(20-30 jaar leeftijd) hun weekenden op soortgelijke wijze door. Waardeer je bezorgdheid maar je moet niet vergeten dat niet iedereen het zo uit de hand laat lopen en alcoholist wordt. Ik vroeg mijn dus af wat de risicos zijn als ik dit patroon aan houdt. Soortgelijke teksten van jou als hier boven ben ik al vaker tegengekomen op dit forum. Het zit diep blijkbaar.Ik ben zogezegd verbijsterd.
Op de vraag of je zo goed bezig bent, is het antwoord: nee.
En dat weet je zelf ook.
Alcohol misbruik levert een risico op van het mogelijk krijgen van méér dan 65 verschillende ziektes.
Met name je lever gaat eraan. Levercirrose heet dat.
Dan gaan er nogal wat hersencellen aan.
Deze krijg je nooit meer terug. Weg is weg en op is op. Je geheugen op de korte termijn lijdt het meest, de ziekte heet syndroom van Korsakov. Heel treurig om te zien hoe deze mensen de dag in een gesloten inrichting moeten doorbrengen.
Wat zijn dat voor " vrienden " waar je het over hebt.
Deze brengen jou helemaal niks goeds. Niets!
als jullie alleen maar samen aan het gebruiken zijn, dan is mijn advies: keer dit soort lui de rug toe. En dit ook asap!
Deze lieden brengen jou de dood. Zo simpel is het!
Naast een hoop geld, dat je in de sloot aan het flikkeren bent!
Zoek andere vrienden, die zich normaal gedragen. En niet een zooitje junks...
Dus staat je een hoop werk te wachten, en ik zou zeggen
begin er meteen aan!
ook vwb je relatie!
Dus:
Kappen met die zooi! En dit asap!