#1
Naar mijn gevoel is het de dag erna dan nog slechter dan de eerste 12 dagen omdat je terug even die high te pakken hebt gehad , op vervolgens weer terug opnieuw te moeten beginnen.
Hoe een ander dit ervaart weet ik niet , maar als ik jou was beet ik zo hard mogelijk op men tanden en raakte ik nooit nog een benzo of opiaat aan.
Ik zie dat je in men stilliggend "dagboek" aan het lezen was , dus je kan wel stellen dag ik spijtig genoeg ervaring heb met bijna alle benzo's.
Hoe een ander dit ervaart weet ik niet , maar als ik jou was beet ik zo hard mogelijk op men tanden en raakte ik nooit nog een benzo of opiaat aan.
Ik zie dat je in men stilliggend "dagboek" aan het lezen was , dus je kan wel stellen dag ik spijtig genoeg ervaring heb met bijna alle benzo's.