#1
Ik wil/kan niet naar de huisarts gaan om het te overleggen om het met bijv. Diazepam te gaan doen. Dan komt die erachter dat ik door misbruik van de recepten mijn medicatie en dubbel (ook van specialist) en elke 21 dagen ip 30 dagen ontvang (dus 3x de voorgeschreven dosis). De voorgeschreven dosis was per dag 120mg oxycodon, 20mg temazepam en 30mg oxazepam per dag. Maar dat neem ik dus al een paar jaar in 2 a 3 dubbele dosis per dag. Ben bang dat als ik het ooit weer nodig krijg ik Het dan absoluut niet meer krijg voorgeschreven. En ik heb kinderen, weet niet of de huisarts dan een meldingsplicht heeft naar een of andere instantie. Dat risico wil ik ook niet lopen. Ben trouwens al een paar keer gestopt voor een maand of 1 tot 4 maar deze keer ervaar ik als zwaarste (misschien omdat het ook zo koud buiten is dit keer).
Ik nam trouwens alles alleen in de avond in 1x De laatste jaren. Nooit verdeeld over de dag. Oxycodon begin van de avond en als het tijd werd om te slapen de benzo's in 1X.
Ik nam trouwens alles alleen in de avond in 1x De laatste jaren. Nooit verdeeld over de dag. Oxycodon begin van de avond en als het tijd werd om te slapen de benzo's in 1X.