#1
Ah joh, maar dat ben ik niet echt, hoor!Ik zou even je foto weghalen...
Ah joh, maar dat ben ik niet echt, hoor!Ik zou even je foto weghalen...
Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?Na jaren chronische pijn ME , ADD , NAH en slaap problemen ( ook stress en ptss) kreeg ik Tramadol
3 keer 50 mg werd na 2 jaar 3 keer 100.
Ik slaap op 1/2 zolpidem sinds kort . Alleen ik was zo moe overdag en stil en ik zag 3M het in de docu verdoofd op NPO.
Leek me wel fijn. Zo s avonds , eind middag . Slaappoeder die er bij stond ook besteld 25 november .
Ik ken mezelf, nooit te veel geslikt van de tramadol enzo....
Eerste avond alleen , kind bij vriendin ging ik los...
Pilletjes vullen met weegschaal. Thee erbij . Kamer gezellig gemaakt, kerstboom staat er al.
pil 1 ... oké, spacey. Maar ik werd heel stil . ( ADD dingetje) maar ondanks pijn , ziek zijn . Heb ik de hele keuken opgeruimd en zou afwassen .
Even kop thee, appje naar kinderen. Snel weer weg, voelt toch stiekem
2 uur later weer 1 , en die merkte ik snel ! stond te staren naar hoe wit het schuim was in de wasbak.
En had hele verhalen tegen mezelf en maakte plannen en ging weer ideeën schriften maken met plaatje.
Voelde me goed , alleen geen eetlust en ik wilde na half uur iPad kijken , door huis lopen, opruimen . Plannen maken
En ik dacht niet aan de pijn en het gemis van gewoon elke dag doen wat je kon. ADD werd minder .
Behalve mijn brein vol plannen voor klusjes . Rond 6.00:nam ik Etilozam . Duurde even maar ik sliep tot 13.00
pijn erger omdat ik constant bezig was haha...
Om zo eens te doen dikke prima, als je er echt van wil genieten . deel 2 en 3 . Iets korter ook probeer ik .
lieverds , jullie zijn allemaal uniek en het waard en samen hier komen we eruit
x Sammie
Geldt voor veel mensen toch?Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?
Goede tip, dankjewel. Dan ga ik zeker nu minderen naar 1 avondje chill gevoel . Zonder tramadol. Dit is dus wat ik graag wil leren !Pas wel op met tramadol en 3-MMC (en een hoop andere drugs).
Tramadol staat erom bekend gevaarlijk te zijn om met bijna alle soorten drugs te combineren.
Twijfelde al ... dus , Ja , ik heb m veranderd. Ik moet zo wennen aan deze vorm van anoniem zijn . Dankjewel voor de reactieIk zou even je foto weghalen...
Voelt ook als een duiveltje op mijn schouder . Maar ook de ervaring om weer eens actief te zijn en creatief en praten ( appen vooral). Dat wilde ik eens proberen door Boaz . Na jaren tramadol is de werking bijna weg, en geluksgevoel ook en ik lig denk ik 16 uur plat .Het lijkt me dat bij chronische pijn een goede dokter pijnstillers voorschrijft?
Ik weet niet waar je nu mee bezig bent maar 3-mmc is een stimulant wat qua werking lijkt op een zachte mix van MDMA en Cocaine en dat gaat je niet helpen slapen, en etizolam is een sterke verdovende research chemical slaappil. Beiden zijn ontzettend verslavend. Ik weet niet wat je doel is maar je moet hier niet zo maar mee aan de haal gaan.
Ja fijn he? Het is wel druk in t hoofd maar met allemaal creatieve leuke dingen .klinkt als een geslaagde ervaring, heel herkenbaar ook
groetjes van een mede- ADD'er
Iedereen die aan drugs begint ziet en leest de gevaren . Dus het was niet eens een keuze van mij om Boaz 2.0 te worden, maar door ziekte , lig veel in bed , geen energie , randje depressie wilde ik het eens proberen. Normaal kan ik met de sterke pijnstillers goed omgaan. Ik verhoog de dosis bewust niet, omdat ook die werking zakt . En dan slik je 20 pillen ineens ipv 4 tot 6 .Geldt voor veel mensen toch?
Is dat zo? Ik zal er niks minder om nemen maar krijg er nou ook niet bepaald trek in drugs van...Geldt voor veel mensen toch?
Ik snap het nog niet zo goed, uit je verhaal kan ik nog niet echt opmaken, hoevaak en hoeveel je gebruikt? Bij mij komt het nu over dat je 1 avondje 3mmc en etizolam gebruikt hebt en je je voelt alsof je Boaz achterna gaat ofzo?Goede tip, dankjewel. Dan ga ik zeker nu minderen naar 1 avondje chill gevoel . Zonder tramadol. Dit is dus wat ik graag wil leren !
Ik neem 1x per 4 maanden 3-mmc of XTC. Van dit soort drugs krijgt mijn drukke ADD hoofd even wat rust, heerlijk.Ja fijn he? Het is wel druk in t hoofd maar met allemaal creatieve leuke dingen .
Mag ik vragen of jij t dan vaak neemt , of soms als ontspanning
groetjes terug. Ook van deze ADD’er
Geldt voor veel mensen toch?
Maar dat is toch juist waar dit forum voor is ? Iedereen denkt en doet anders.Is dat zo? Ik zal er niks minder om nemen maar krijg er nou ook niet bepaald trek in drugs van...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."