Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums- 3- MMC en Etizolam ( bedankt voor de lieve reacties )

- 3- MMC en Etizolam ( bedankt voor de lieve reacties )

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Ik zou even je foto weghalen...
Klik om te vergroten...
Ah joh, maar dat ben ik niet echt, hoor!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
D
Dirkdirk
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lijkt me dat bij chronische pijn een goede dokter pijnstillers voorschrijft?

Ik weet niet waar je nu mee bezig bent maar 3-mmc is een stimulant wat qua werking lijkt op een zachte mix van MDMA en Cocaine en dat gaat je niet helpen slapen, en etizolam is een sterke verdovende research chemical slaappil. Beiden zijn ontzettend verslavend. Ik weet niet wat je doel is maar je moet hier niet zo maar mee aan de haal gaan.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Samantha1980 zei:
Na jaren chronische pijn ME , ADD , NAH en slaap problemen ( ook stress en ptss) kreeg ik Tramadol
3 keer 50 mg werd na 2 jaar 3 keer 100.
Ik slaap op 1/2 zolpidem sinds kort . Alleen ik was zo moe overdag en stil en ik zag 3M het in de docu verdoofd op NPO.
Leek me wel fijn. Zo s avonds , eind middag . Slaappoeder die er bij stond ook besteld 25 november .
Ik ken mezelf, nooit te veel geslikt van de tramadol enzo....

Eerste avond alleen , kind bij vriendin ging ik los...
Pilletjes vullen met weegschaal. Thee erbij . Kamer gezellig gemaakt, kerstboom staat er al.
pil 1 ... oké, spacey. Maar ik werd heel stil . ( ADD dingetje) maar ondanks pijn , ziek zijn . Heb ik de hele keuken opgeruimd en zou afwassen .
Even kop thee, appje naar kinderen. Snel weer weg, voelt toch stiekem

2 uur later weer 1 , en die merkte ik snel ! stond te staren naar hoe wit het schuim was in de wasbak.
En had hele verhalen tegen mezelf en maakte plannen en ging weer ideeën schriften maken met plaatje.
Voelde me goed , alleen geen eetlust en ik wilde na half uur iPad kijken , door huis lopen, opruimen . Plannen maken
En ik dacht niet aan de pijn en het gemis van gewoon elke dag doen wat je kon. ADD werd minder .
Behalve mijn brein vol plannen voor klusjes . Rond 6.00:nam ik Etilozam . Duurde even maar ik sliep tot 13.00

pijn erger omdat ik constant bezig was haha...
Om zo eens te doen dikke prima, als je er echt van wil genieten . deel 2 en 3 . Iets korter ook probeer ik .

lieverds , jullie zijn allemaal uniek en het waard en samen hier komen we eruit

x Sammie
Klik om te vergroten...
Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
KlaasVaak zei:
Jij keek naar Verdoofd, zag een gast die helemaal kapot gaat aan de combinatie 3-MMC en Etizolam en dat was voor jou reden om het ook eens te proberen?
Klik om te vergroten...
Geldt voor veel mensen toch?
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#5
klinkt als een geslaagde ervaring, heel herkenbaar ook

groetjes van een mede- ADD'er
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#6
John Trap zei:
Pas wel op met tramadol en 3-MMC (en een hoop andere drugs).

Tramadol staat erom bekend gevaarlijk te zijn om met bijna alle soorten drugs te combineren.
Klik om te vergroten...
Goede tip, dankjewel. Dan ga ik zeker nu minderen naar 1 avondje chill gevoel . Zonder tramadol. Dit is dus wat ik graag wil leren !
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Ik zou even je foto weghalen...
Klik om te vergroten...
Twijfelde al ... dus , Ja , ik heb m veranderd. Ik moet zo wennen aan deze vorm van anoniem zijn . Dankjewel voor de reactie
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Het lijkt me dat bij chronische pijn een goede dokter pijnstillers voorschrijft?

Ik weet niet waar je nu mee bezig bent maar 3-mmc is een stimulant wat qua werking lijkt op een zachte mix van MDMA en Cocaine en dat gaat je niet helpen slapen, en etizolam is een sterke verdovende research chemical slaappil. Beiden zijn ontzettend verslavend. Ik weet niet wat je doel is maar je moet hier niet zo maar mee aan de haal gaan.
Klik om te vergroten...
Voelt ook als een duiveltje op mijn schouder . Maar ook de ervaring om weer eens actief te zijn en creatief en praten ( appen vooral). Dat wilde ik eens proberen door Boaz . Na jaren tramadol is de werking bijna weg, en geluksgevoel ook en ik lig denk ik 16 uur plat .
Ik was nieuwsgierig. Ik mocht vd huisarts de tramadol verhogen . Maar ik wil dat niet, dan blijf je verhogen, nu blijkt du dat de 3 MMC me aantrekt. Daarnaast kost t me geld wat ik beter kan besteden, - maar t voelt ook weer fijn en ik heb me in jaren niet zo blij gevoelt . Moet alleen echt niet doorslaan . Dus dankjewel voor je reactie
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#9
GoldenGrow zei:
klinkt als een geslaagde ervaring, heel herkenbaar ook

groetjes van een mede- ADD'er
Klik om te vergroten...
Ja fijn he? Het is wel druk in t hoofd maar met allemaal creatieve leuke dingen .
Mag ik vragen of jij t dan vaak neemt , of soms als ontspanning

groetjes terug. Ook van deze ADD’er
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Geldt voor veel mensen toch?
Klik om te vergroten...
Iedereen die aan drugs begint ziet en leest de gevaren . Dus het was niet eens een keuze van mij om Boaz 2.0 te worden, maar door ziekte , lig veel in bed , geen energie , randje depressie wilde ik het eens proberen. Normaal kan ik met de sterke pijnstillers goed omgaan. Ik verhoog de dosis bewust niet, omdat ook die werking zakt . En dan slik je 20 pillen ineens ipv 4 tot 6 .
Maar het voelt zo goed , vooral s avonds als t stil is buiten. Maar ik ben meteen lid geworden want ik wil dit onder controle houden , of stoppen en terug naar elke dag moe .
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Geldt voor veel mensen toch?
Klik om te vergroten...
Is dat zo? Ik zal er niks minder om nemen maar krijg er nou ook niet bepaald trek in drugs van...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Samantha1980 zei:
Goede tip, dankjewel. Dan ga ik zeker nu minderen naar 1 avondje chill gevoel . Zonder tramadol. Dit is dus wat ik graag wil leren !
Klik om te vergroten...
Ik snap het nog niet zo goed, uit je verhaal kan ik nog niet echt opmaken, hoevaak en hoeveel je gebruikt? Bij mij komt het nu over dat je 1 avondje 3mmc en etizolam gebruikt hebt en je je voelt alsof je Boaz achterna gaat ofzo?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er bestaat een betere manier om om te gaan met de klachten die jij hebt: wim hof methode. Gooi die vieze rotzooi weg en ga een paar minuten onder de koude douche staan.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Samantha1980 zei:
Ja fijn he? Het is wel druk in t hoofd maar met allemaal creatieve leuke dingen .
Mag ik vragen of jij t dan vaak neemt , of soms als ontspanning

groetjes terug. Ook van deze ADD’er
Klik om te vergroten...
Ik neem 1x per 4 maanden 3-mmc of XTC. Van dit soort drugs krijgt mijn drukke ADD hoofd even wat rust, heerlijk.

Verder heb ik wel goed leren omgaan met de ADD dus drugs is gelukkig niet persé nodig. Maar wel lekker :)
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Geldt voor veel mensen toch?
Klik om te vergroten...
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#16
Juist !💫🌟 iedereen is ooit begonnen aan drugs via via, tv of vrienden ,films
En we wisten allemaal , niet doen, en toch......
maar ik stop er mee, genoeg lieve uitleg gehad en klaar nu
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#17
KlaasVaak zei:
Is dat zo? Ik zal er niks minder om nemen maar krijg er nou ook niet bepaald trek in drugs van...
Klik om te vergroten...
Maar dat is toch juist waar dit forum voor is ? Iedereen denkt en doet anders.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
?
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
?
Klik om te vergroten...
🤣
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#20
BBKING zei:
🤣
Klik om te vergroten...

Ik bedoel , ik stop met 3MMC . 🤛🏼
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."