Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGestopt met blowen ervaringen

Gestopt met blowen ervaringen

62 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
J
JaneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
4 maanden gestopt:peace2:
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Janey zei:
4 maanden gestopt:peace2:
Klik om te vergroten...

Goed bezig! De 3 maanden om een gewoonte af te leren zijn voorbij!

Ik zit nu op de 3,5 maand gestopt. Geen joint meer aangeraakt!

drieluik zei:
het is mij niet gelukt om het nog eens een maand vol te houden. blow nu eens per week (soms 2 dagen) beetje dubbel gevoel. in principe vind ik het prima zo maar merk dus wel dat ik langzaam steeds meer mijn eigen afspraken niet nakom (eens per maand naar eens per week naar af en toe twee keer per week) opzich een hele verandering van elke dag blowen, en het was ook nooit mijn bedoeling helemaal te stoppen, niet door de week blowen gaat ook prima en dat was het belangrijkst.
Klik om te vergroten...

Dit was voor mij de reden om nooit meer een joint aan te raken. Mijn 2 andere mislukte pogingen gingen ongeveer zo. Mijn afspraken niet na komen en voor ik het wist was ik weer terug bij af.
Hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat het voor jou ook het geval is. Maar ik denk dat ik je even wil waarschuwen voor een valkuil, omdat het bij mij wel een valkuil was.

Heel netjes van je dat je doordeweeks niet blowt en dat het je prima afgaat :)
Is het je nog steeds gelukt om doordeweeks niet te blowen?
J
JaneyLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Zweibeiner
Wauw super goed, jij bent ook goed bezig!
Waar een wil is , is een weg:relieved:

Ik heb zelfs nu een baan van 40 uur pw, voorheen werkte ik maar 5 uurtjes per dag.
Er komen nu alleen maar positieve dingen op mijn pad:boxleft3:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."