#1
Ik vraag me af welke kliniek je dan benaderd hebt want ik ken er weinig die je zullen weigeren.
Genoeg van dergelijke gevallen gezien en meegemaakt.
Genoeg van dergelijke gevallen gezien en meegemaakt.
Kan je je gebruik in kaart brengen?Ik ben verslaafd aan oxycodon en vele soorten opiaten, ik blow ik al eens .
Ik wil echt heel graag stoppen maat tot op heden lijkt een kliniek niet zo geïnteresseerd te zijn .
Ik ben te complex om te helpen heb me bij meerdere keren aangemeld op de afkickkliniek maar krijg vaak te horen jij krijgt op recept en je vertoont geen junkie gedrag of diefstal dus ziet t niet als probleem.
Het gaat om oxycodon lang en kort
Oxazepam
Lorazepam
Mitrazepine
Ed dingen meer , ik wil echt graag er vanaf en ook wil ik weten of iemand dit ooit o der narcose heb gedaan
Ja oxycodon 2 x langwerkend 20 mg per xKan je je gebruik in kaart brengen?
Wat gebruik je op een dag, hoevaak en hoeveel.
Zit er stabiliteit in?
Vind t gewoon vervelend en wil zo graag dus eerst moet het dus nog erger worden voor iemand me wil helpen vind ik best wel jammer ...Een psycholoog zou je hiermee al mee kunnen helpen. Wel een rare insteek van de kliniek.. geen junkie gedrag + niet stelen = niet helpen. Hoezo stigmatiserend..
Mijn midellen zijn best wel veel en is ook best wel vervelende ze komen aan met evt detox onder narcose maar kan er bijna niks van vinden plus is alleen detox dus geen hulp .Hoii, ik ben zelf ook een hele lange tijd verslaafd geweest aan Mirthazepine en Oxazepam. Ik ben er toen vanaf gekomen doordat ik het rustig ging afbouwen. Steeds wat minder en minder en minder. Het was lastig, maar uiteindelijk kon ik gelukkig zonder. Nu heb ik er helemaal geen last meer van. Kan je dit met iemand bespreken? Psychiater misschien ? Het lijkt mij verstandig om het er met diegene over te hebben zodat ze jou kunnen helpen.
Sorry was op zoek naar hulp en heb er niet bij stil gestaan , vind t vervelend om geen hulp te krijgen ik wil graag echt graag er van af maar begrijp niet dat ze niet bereid zijn om te helpen , ze komen nu aan met 1 optie detox onder narcose maar dan geen nabehandeling.Een kliniek hoort jou hier gewoon bij te helpen... Zou toch eens goed informeren.
Ik zou je eigen foto misschien wel even weghalen ivm privacy, tenzij je er helemaal oké mee bent maar het is nogal wat op met een hele foto op een DrugsForum te staan.
Je lorazepam, oxazepam en zopiclon zijn alle 3 benzodiazepinen. Die kan je laten omrekenen naar x mg diazepam.Ja oxycodon 2 x langwerkend 20 mg per x
Oxycodon kort 3 x pd 5 mg
Mitrazepine 2 x pd 30 mg
Lorazepam 2 x pd 5 mg
Oxazenpam 4 x pd 50 mg
Tavigyl 25 mg
Zolpicolom 2x 7.5 mg
Dat zijn de hoofd medicatie de rest is flixuerend.
En heel soms zolpidem er extra bij en soms blow ik erbij maar heb afgelopen vrijdag voor de eerste keer in me leven een bad trip meegemaakt .
Vanmiddag ook gebeld. Oxycodon op recept. Maar wil er af. Wat een nare mensen. Zit er nu nog geen 4 maanden aan.mnisschien 3 maanden. Hou t niet bij. Lang verhaal. Moest er snel af van huisarts. Heb ook ptss. Kan 7 maanden wachten en dan beslissen die motherfuckers daar of ik in opname moet? Inmiddels 30 mg. Met soms terugval. Maar voel me er klote door. Dus wil .Maar hulp krijg ik niet. Zodra ik minder krijg ik nare herinneringen. Wordt suicidaal. Lig hele dagen op bed. Wil niet dood maar dat t stopt. Kom niet buiten. Zie leven niet meer zitten. Kan ik in 1x stoppen . Heb kratom en diazepamEen kliniek hoort jou hier gewoon bij te helpen... Zou toch eens goed informeren.
Ik zou je eigen foto misschien wel even weghalen ivm privacy, tenzij je er helemaal oké mee bent maar het is nogal wat op met een hele foto op een DrugsForum te staan.
Met kratom, diazepam, een goed afbouwschema, een bloeddrukmeter, een hartslagmeter én ijzeren discipline kun je in twee weken naar 0 afbouwen. In de eerste week snel afbouwen tot niet levensbedreigende hoeveelheden en de tweede week wat gelijdelijker aan afbouwen. Dan na twee weken cold turkey gaan. Je zult door een hel gaan, maar je zal het overleven en dan ben je ervan af.Vanmiddag ook gebeld. Oxycodon op recept. Maar wil er af. Wat een nare mensen. Zit er nu nog geen 4 maanden aan.mnisschien 3 maanden. Hou t niet bij. Lang verhaal. Moest er snel af van huisarts. Heb ook ptss. Kan 7 maanden wachten en dan beslissen die motherfuckers daar of ik in opname moet? Inmiddels 30 mg. Met soms terugval. Maar voel me er klote door. Dus wil .Maar hulp krijg ik niet. Zodra ik minder krijg ik nare herinneringen. Wordt suicidaal. Lig hele dagen op bed. Wil niet dood maar dat t stopt. Kom niet buiten. Zie leven niet meer zitten. Kan ik in 1x stoppen . Heb kratom en diazepam
Dat is de amerikaanse 'coma' manier, dat heeft totaal geen nut, daarom bieden ze ook geen nabehandeling omdat de slagingskans nihil is. Puur omdat hiermee de lichamelijke verslaving maar niet de psychische verslaving wordt weggehaald.Sorry was op zoek naar hulp en heb er niet bij stil gestaan , vind t vervelend om geen hulp te krijgen ik wil graag echt graag er van af maar begrijp niet dat ze niet bereid zijn om te helpen , ze komen nu aan met 1 optie detox onder narcose maar dan geen nabehandeling.
Een psycholoog zou je hiermee al mee kunnen helpen. Wel een rare insteek van de kliniek.. geen junkie gedrag + niet stelen = niet helpen. Hoezo stigmatiserend..Ik ben verslaafd aan oxycodon en vele soorten opiaten, ik blow ik al eens .
Ik wil echt heel graag stoppen maat tot op heden lijkt een kliniek niet zo geïnteresseerd te zijn .
Ik ben te complex om te helpen heb me bij meerdere keren aangemeld op de afkickkliniek maar krijg vaak te horen jij krijgt op recept en je vertoont geen junkie gedrag of diefstal dus ziet t niet als probleem.
Het gaat om oxycodon lang en kort
Oxazepam
Lorazepam
Mitrazepine
Ed dingen meer , ik wil echt graag er vanaf en ook wil ik weten of iemand dit ooit o der narcose heb gedaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."