Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben verslaafd aan oxycodon en vele soorten opiaten, ik blow ik al eens . Ik wil echt heel graag stoppen maat tot op heden lijkt een kliniek niet zo geïnteresseerd te zijn . Ik ben te complex om te helpen heb me bij meerdere keren aangemeld op de afkickkliniek maar krijg vaak te horen jij krijgt op recept en je vertoont geen junkie gedrag of diefstal dus ziet t niet als probleem. Het gaat om oxycodon lang en kort Oxazepam Lorazepam Mitrazepine Ed dingen meer , ik wil echt graag er vanaf en ook wil ik weten of iemand dit ooit o der narcose heb gedaan"
"Mrloverdj zei: Kan je je gebruik in kaart brengen? Wat gebruik je op een dag, hoevaak en hoeveel. Zit er stabiliteit in? Klik om te vergroten... Ja oxycodon 2 x langwerkend 20 mg per x Oxycodon kort 3 x pd 5 mg Mitrazepine 2 x pd 30 mg Lorazepam 2 x pd 5 mg Oxazenpam 4 x pd 50 mg Tavigyl 25 mg Zolpicolom 2x 7.5 mg Dat zijn de hoofd medicatie de rest is flixuerend. En heel soms zolpidem er extra bij en soms blow ik erbij maar heb afgelopen vrijdag voor de eerste keer in me leven een bad trip meegemaakt ."
"Blyatman zei: Een psycholoog zou je hiermee al mee kunnen helpen. Wel een rare insteek van de kliniek.. geen junkie gedrag + niet stelen = niet helpen. Hoezo stigmatiserend.. Klik om te vergroten... Vind t gewoon vervelend en wil zo graag dus eerst moet het dus nog erger worden voor iemand me wil helpen vind ik best wel jammer ..."
"Juliafreexx zei: Hoii, ik ben zelf ook een hele lange tijd verslaafd geweest aan Mirthazepine en Oxazepam. Ik ben er toen vanaf gekomen doordat ik het rustig ging afbouwen. Steeds wat minder en minder en minder. Het was lastig, maar uiteindelijk kon ik gelukkig zonder. Nu heb ik er helemaal geen last meer van. Kan je dit met iemand bespreken? Psychiater misschien ? Het lijkt mij verstandig om het er met diegene over te hebben zodat ze jou kunnen helpen. Klik om te vergroten... Mijn midellen zijn best wel veel en is ook best wel vervelende ze komen aan met evt detox onder narcose maar kan er bijna niks van vinden plus is alleen detox dus geen hulp ."
"Spyro zei: Een kliniek hoort jou hier gewoon bij te helpen... Zou toch eens goed informeren. Ik zou je eigen foto misschien wel even weghalen ivm privacy, tenzij je er helemaal oké mee bent maar het is nogal wat op met een hele foto op een DrugsForum te staan. Klik om te vergroten... Sorry was op zoek naar hulp en heb er niet bij stil gestaan , vind t vervelend om geen hulp te krijgen ik wil graag echt graag er van af maar begrijp niet dat ze niet bereid zijn om te helpen , ze komen nu aan met 1 optie detox onder narcose maar dan geen nabehandeling."