Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoii, ik ben zelf ook een hele lange tijd verslaafd geweest aan Mirthazepine en Oxazepam. Ik ben er toen vanaf gekomen doordat ik het rustig ging afbouwen. Steeds wat minder en minder en minder. Het was lastig, maar uiteindelijk kon ik gelukkig zonder. Nu heb ik er helemaal geen last meer van. Kan je dit met iemand bespreken? Psychiater misschien ? Het lijkt mij verstandig om het er met diegene over te hebben zodat ze jou kunnen helpen."