Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3MMC verslaafd 1 jaar

3MMC verslaafd 1 jaar

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is echt bizar hoevaak je tegenwoordig hoort & leest over 3mmc verslavingen. Onbekend goedje begint nu langzaam zijn ware aard te laten zien. Extreem verslavend.
Lijkt erop dat je hulp moet inschakelen. Eventueel even langs de huisarts, misschien kun je een benzo krijgen op recept puur en alleen voor de eerste paar dagen tot week.
T
TekamanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Komt er op neer dat ik verslaafd ben aan 3MMC. Als ik niet gebruik ben ik super moe. Ik heb vorig jaar pfeiffer gehad. En sinds dien gebruik bijna dagelijks mmc. Om het weekend gebruik ik niet. Want dat is mijn dochter bij me. Die geeft me net genoeg energie. Om de dag door te komen. Ik heb meer dan zat op voorraad liggen(dat is het ergste). Tegen mijn vriendin vertel ik maar de helft. Puur uit schaamte... want om het weekend zitten we ook de drugs. Het gebruik voeld voor mij normaal. Ik sta ermee op ga ermee naar werk. En rond 19:00 uur neem ik me laatste lijn. Zo dat ik wel kan slapen. Ik pak heel de dag door om een uur een dikke lijn. Geen idee hoeveel het is. Maar ze ieder gevoel voor mij doen groot. Ik bang om hulp te zoeken. Omdat ik denk dat het dan uitkomt bij de moeder van me kind. En ik wil mijn dochter niet kwijt raken. Hoe kan ik dit het best aanpakke?

Gr, Teka
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gefeliciteerd!

Hoe ga je je jubileum vieren?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tekaman zei:
Hoi,

Komt er op neer dat ik verslaafd ben aan 3MMC. Als ik niet gebruik ben ik super moe. Ik heb vorig jaar pfeiffer gehad. En sinds dien gebruik bijna dagelijks mmc. Om het weekend gebruik ik niet. Want dat is mijn dochter bij me. Die geeft me net genoeg energie. Om de dag door te komen. Ik heb meer dan zat op voorraad liggen(dat is het ergste). Tegen mijn vriendin vertel ik maar de helft. Puur uit schaamte... want om het weekend zitten we ook de drugs. Het gebruik voeld voor mij normaal. Ik sta ermee op ga ermee naar werk. En rond 19:00 uur neem ik me laatste lijn. Zo dat ik wel kan slapen. Ik pak heel de dag door om een uur een dikke lijn. Geen idee hoeveel het is. Maar ze ieder gevoel voor mij doen groot. Ik bang om hulp te zoeken. Omdat ik denk dat het dan uitkomt bij de moeder van me kind. En ik wil mijn dochter niet kwijt raken. Hoe kan ik dit het best aanpakke?

Gr, Teka
Klik om te vergroten...
Sorry, stomme grap. Ik heb niet geslapen vannacht en ga dan de lolbroek uithangen..

Maar de moeder van je dochtertje weet van niets? En zij is ook tegen drugs?

Ik zou zo snel mogelijk stoppen, man. Als ze boos op je wordt en naar de rechter gaat, is er een grote kans dat je je dochtertje niet of nauwelijks nog gaat zien.

Dat is het niet waard, man.. Gooi die meuk weg. Het wordt eind van het jaar toch verboden. Ga je dan iedere dag na je werk buiten een dealer staan wachten?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon stoppen en hulp zoeken. Als je zo zo verder gaat komt het op een zeker moment wel bij iemand aan het licht en komt de moeder van je kind dit te weten. Ook voor jou dochter. En als je een weekend zonder kan als ze bij je is dan moet je dat verder in je leven ook kunnen...
T
TekamanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hardcore_frk zei:
Sorry, stomme grap. Ik heb niet geslapen vannacht en ga dan de lolbroek uithangen..

Maar de moeder van je dochtertje weet van niets? En zij is ook tegen drugs?

Ik zou zo snel mogelijk stoppen, man. Als ze boos op je wordt en naar de rechter gaat, is er een grote kans dat je je dochtertje niet of nauwelijks nog gaat zien.

Dat is het niet waard, man.. Gooi die meuk weg. Het wordt eind van het jaar toch verboden. Ga je dan iedere dag na je werk buiten een dealer staan wachten?
Klik om te vergroten...
Was het maar idd een stomme grap. Weg gooien gaat niet makkelijk. Als ik niet gebruik. Ben ik echt dood op. Ik kan wel aan de koffie of redbull. Maar gebruik dan liever mmc. Moeder van me kind weet niet beter dat ik vroeger maar 5x per jaar gebruikte op een festival. En na de geboorte van mijn dochter. Was ik ermee gestopt. En zij heeft nooit wat gebruikt.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tekaman zei:
Was het maar idd een stomme grap. Weg gooien gaat niet makkelijk. Als ik niet gebruik. Ben ik echt dood op. Ik kan wel aan de koffie of redbull. Maar gebruik dan liever mmc. Moeder van me kind weet niet beter dat ik vroeger maar 5x per jaar gebruikte op een festival. En na de geboorte van mijn dochter. Was ik ermee gestopt. En zij heeft nooit wat gebruikt.
Klik om te vergroten...
Je zult er even doorheen moeten. Als je twee weken stopt, zul je je echt veel energievoller voelen!

Maar je moet het zelf weten. Als je nu een slappe zak wilt zijn en de voogdij over je dochtertje wilt riskeren, is dat jouw feestje. Maar dan moet je daar straks ook niet zielig over gaan zitten doen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Prioriteiten stellen hoort bij het leven. Hoe moeilijk ook.
Kies je drugs of je kind? Lijkt mij een makkelijke keuze. Stoppen niet misschien maar je zal wel “moeten”.

Wat als je kind steaks zegt: “mij pa is een junk?”
N
NorakoalaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iemand zin om te chatten?
N
NorakoalaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik lees je verhaal en stop met die shit. Het zit in je hoofd dat je het nodig heb! Neem tijd voor jezelf. Meld je paar weken ziek om af te kicken, probeer het zelf. Ga sporten, lees boeken. Zoek een hobby om je af te leiden! Als je gestopt bent met die shit zal je zo trots op jezelf zijn! Zoek hulp, praat met een goeie vriend erover! Hij zal je best begrijpen en je ook helpen!
succes!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tekaman zei:
Was het maar idd een stomme grap. Weg gooien gaat niet makkelijk. Als ik niet gebruik. Ben ik echt dood op. Ik kan wel aan de koffie of redbull. Maar gebruik dan liever mmc. Moeder van me kind weet niet beter dat ik vroeger maar 5x per jaar gebruikte op een festival. En na de geboorte van mijn dochter. Was ik ermee gestopt. En zij heeft nooit wat gebruikt.
Klik om te vergroten...
Gebruikte je 3-MMC om af te komen van de vermoeidheid door je ziekte? Want dat kan wel helpen! Naja, tenminste tegen de vermoeidheid… Tijdelijk… En als het over is betaal je de prijs terug, inclusief rente (kortom: je vermoeidheid komt sterker terug als je dan besluit te stoppen met dat 3-MMC-gesnuif). En daarnaast komt ook nog, psychostimulantia, en zo zeker ook 3-MMC, staan er niet bepaald bekend om dat ze je immuunsysteem bijstaan tijdens een infectie (door een virus, bijvoorbeeld een virus die de ziekte van Pfeifer veroorzaakt), in tegendeel. 3-MMC molt juist je immuunsysteem, al helemaal bij langdurige verslaving! Onder anderen de verzakking van je immuunrespons is echt een significante factor bij een drugsverslaving.

Ik kan me zo voorstellen dat je 3-MMC verslaving je 4-0 achter heeft gezet in het gevecht van je Pfeiffer-infectie… Ben je inmiddels helemaal bevestigd Pfeiffer vrij?

Als laatste, je lichaam draait al een ongelofelijk lange tijd zo goed als elke dag weer op overtoeren, door je 3-MMC gewoonte. Het lokt continu een stressreactie uit waardoor je lichaam alert blijft enzo. Als je dat lang volhoudt, kan je rekenen op een flinke dip zodra je stopt met gebruiken. Voor sommige mensen bestaat die alleen uit vermoeidheid, anderen krijg het ook emotioneel zwaar te verduren. Maar als de vermoeidheid alles door de drugsontwenning komt, is het tijdelijk! Je gaat, zoals al gezegd is, je veel energieker voelen zodra je lichaam weer een beetje went aan normale stofwisseling. Maar stoppen is al moeilijk, laat staan met zo’n negatieve verwachting… Hulp zoeken lijkt me het beste als het je tot nu toe nooit is gelukt om te voor langere tijd te stoppen, voor jou en in elk geval ook voor je dochtertje.
T
TekamanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flualhamdulillam zei:
Gebruikte je 3-MMC om af te komen van de vermoeidheid door je ziekte? Want dat kan wel helpen! Naja, tenminste tegen de vermoeidheid… Tijdelijk… En als het over is betaal je de prijs terug, inclusief rente (kortom: je vermoeidheid komt sterker terug als je dan besluit te stoppen met dat 3-MMC-gesnuif). En daarnaast komt ook nog, psychostimulantia, en zo zeker ook 3-MMC, staan er niet bepaald bekend om dat ze je immuunsysteem bijstaan tijdens een infectie (door een virus, bijvoorbeeld een virus die de ziekte van Pfeifer veroorzaakt), in tegendeel. 3-MMC molt juist je immuunsysteem, al helemaal bij langdurige verslaving! Onder anderen de verzakking van je immuunrespons is echt een significante factor bij een drugsverslaving.

Ik kan me zo voorstellen dat je 3-MMC verslaving je 4-0 achter heeft gezet in het gevecht van je Pfeiffer-infectie… Ben je inmiddels helemaal bevestigd Pfeiffer vrij?

Als laatste, je lichaam draait al een ongelofelijk lange tijd zo goed als elke dag weer op overtoeren, door je 3-MMC gewoonte. Het lokt continu een stressreactie uit waardoor je lichaam alert blijft enzo. Als je dat lang volhoudt, kan je rekenen op een flinke dip zodra je stopt met gebruiken. Voor sommige mensen bestaat die alleen uit vermoeidheid, anderen krijg het ook emotioneel zwaar te verduren. Maar als de vermoeidheid alles door de drugsontwenning komt, is het tijdelijk! Je gaat, zoals al gezegd is, je veel energieker voelen zodra je lichaam weer een beetje went aan normale stofwisseling. Maar stoppen is al moeilijk, laat staan met zo’n negatieve verwachting… Hulp zoeken lijkt me het beste als het je tot nu toe nooit is gelukt om te voor langere tijd te stoppen, voor jou en in elk geval ook voor je dochtertje.
Klik om te vergroten...
Ik heb het puur gedaan voor de vermoeidheid die ik had. Ik was al bekend met 3MMC. Dus dit was voor mij wel makkelijke oplossing. Ik werk voor mezelf. Dus als ik niet werk, verdien ik geen geld. En 3MMC heeft mij er goed door heen geholpen. Ik heb begin dit jaar nog een bloedonderzoek gedaan. En de pfeiffer zat nog wel in me bloed. Ik weet dat ik weer de stap moet zette zonder. Heb het ook al een paar keer geprobeerd. Alleen red ik het gewoon niet. Om heel de week me werk te doen zonder. En geld speelt voor mij belangrijke rol. Vroeger verkeerde uitgaves gedaan. En een lening afgesloten. Dus moet door blijven gaan. Ik blijf het echt wel probere. Maar vaak ben ik gewoon zwak. Bedankt voor uw bericht waardeer ik! Gr
N
NorakoalaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tekaman zei:
Ik heb het puur gedaan voor de vermoeidheid die ik had. Ik was al bekend met 3MMC. Dus dit was voor mij wel makkelijke oplossing. Ik werk voor mezelf. Dus als ik niet werk, verdien ik geen geld. En 3MMC heeft mij er goed door heen geholpen. Ik heb begin dit jaar nog een bloedonderzoek gedaan. En de pfeiffer zat nog wel in me bloed. Ik weet dat ik weer de stap moet zette zonder. Heb het ook al een paar keer geprobeerd. Alleen red ik het gewoon niet. Om heel de week me werk te doen zonder. En geld speelt voor mij belangrijke rol. Vroeger verkeerde uitgaves gedaan. En een lening afgesloten. Dus moet door blijven gaan. Ik blijf het echt wel probere. Maar vaak ben ik gewoon zwak. Bedankt voor uw bericht waardeer ik! Gr
Klik om te vergroten...
En miss uitkering? Of werkt dat niet als zzper wat je denk ik ben?
C
Charlie SheenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je een arbeidsongeschiktheid verzekering hebt dan zou je daar gebruik van kunnen maken.
Blijven werken lijkt me niet verstandig, ik snap dat je geld nodig hebt maar is het geen idee om 3 weken te stoppen en in die tijd nuchter te worden?\\
Die 3 weken zijn zwaar, vooral de eerste week, maar daarna zal je er toch echt profijt van hebben en bovendien kan je dit niet volhouden op de lange termijn.
Houd je dochter in gedachte als je aan het detoxen bent.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tekaman zei:
En 3MMC heeft mij er goed door heen geholpen.
Klik om te vergroten...
Ja? Heeft 3-MMC je er goed doorheen geholpen? Want waar het nu op lijkt is dat het je helemaal nergens doorheen heeft geholpen, het heeft je alleen maar tegengehouden. En nu zit je vast in de vicieuze cirkel van drugs misbruiken als middel tegen vermoeidheid, want dat is wat het doet als je het verkeerd behandelt.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je hier zoiets post, betekend dat ook dat je open moet staan en eerlijk moet zijn. Iedereen zal je dit waarschijnlijk als eerste vertellen.

Wanneer je eerlijk bent, kunnen mensen je situatie begrijpen. Neem 2 weken vrij en eet en drink en slaap in die 2 weken goed en veel, want je lichaam heeft dat gemist.

Als je je kind kwijtraakt ben je verder van huis. Vertel het als eerste aan je partner. Dat je je er voor schaamt en het daarom niet verteld hebt. Dat je niet zwak wilt zijn voor je gezin maar juist sterk, en dacht dat dit de goede manier was.

Stom doorgaan, dingen verbergen, liegen, dit gaat jouw en alles wat je lief is kapot maken. Je hebt de eerste stap gezet nu, en dat is erkenning. Nu is het eerlijk zijn tegen de juiste mensen. Niet iedereen zal het meteen begrijpen, sommige mensen zullen het misschien nooit begrijpen, maar het is bittere noodzaak te laten zien dat jij een eerlijk persoon bent die aan zichzelf durft te werken.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik zou echt stoppen desnoods hulp vragen aan je naasten/vrienden
ik kan wel zeggen dat ik het mentaal zwaar vindt om geen 3mmc te gebruiken ookal zie ik mij niet als verslaafd ik merk nu echt wel dat het slecht voor je is je voelt je goed op dat moment maar je pleegt echt een rooftoch op je hersenen en ook je karakter

en zou meer natuurlijk oplossingen gaan vinden om energie te krijgen
al is het natuurlijk makkelijk praten vanuit mij zie het maar te doen das toch best wel een moeilijke opgave weet dat we er voor je zijn en je altijd om advies kan vragen
P
PackjamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Baclofen, ik begon het te gebruiken en vergat te drinken, wow, ik ben 53 en drink al vanaf mijn 16e, Baclcofen kan echt een wondermiddel zijn tegen craven
B
BigYLid
01-01-2024, 00:00
#19
Packjam zei:
Baclofen, ik begon het te gebruiken en vergat te drinken, wow, ik ben 53 en drink al vanaf mijn 16e, Baclcofen kan echt een wondermiddel zijn tegen craven
Klik om te vergroten...
Ook geprobeerd tegen GHB en dat werkte redelijk. Toen had ik nog een meewerkende arts. Nu heb ik zo'n links geindoctrineerd kutje van 23 die "het niet zomaar uit wilt schrijven".
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Norakoala zei:
Iemand zin om te chatten?
Klik om te vergroten...

Hardcore_frk zei:
Hoe ga je je jubileum vieren?
Klik om te vergroten...
Damn wat kunnen mensen hier harteloos zijn..
TS lijkt hier geen grapje te maken.

Helaas heb ik geen ervaring met 3mmc maar succes met het afkicken!
✌🏼

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."