Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOverwinning vandaag

Overwinning vandaag

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KilijanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanmiddag wou ik de koelblokken uit de vriezer halen om het brood erin te doen, kwam ik een zakje snelle tegen. Ik kreeg meteen de drang om het te pakken. Maar ik dacht heb mijn sponsor beloofd te bellen als de nood hoog zat, dus ik bellen nam niet op, mijn vriend bellen(ook verslaafde in herstel) nam ook niet op. Ik dacht toen bekijk het dan ook! Maar ik wou het niet ik wil het gebruikers leven niet meer, ik heb er geloof ik een half uur over gedaan om het weg te gooien, onderweg naar de vuilbak (ondergrondse containers) voelde ik heel erg de drang om de zak open te maken, eenmaal weg gegooid had ik spijt en was ik blij tegelijker tijd. Heb jij een overwinning vandaag dan hoor ik hem graag.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Super knap van je dat je het hebt weggegooid 💪👏
Mag je echt trots op zijn!😎

Ik ben zelf ook oa speedverslaafd en mijn overwinning van vandaag is dat ik na heel veel gesprekken met vriend(inn)en een klinische opname niet meer volledig uitsluit. Ben uit m'n ambulante behandeling gezet en het liefst ga ik een deeltijdbehandeling doen, maar een opname sluit ik niet meer uit als het echt moet 👍
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kilijana zei:
Vanmiddag wou ik de koelblokken uit de vriezer halen om het brood erin te doen, kwam ik een zakje snelle tegen. Ik kreeg meteen de drang om het te pakken. Maar ik dacht heb mijn sponsor beloofd te bellen als de nood hoog zat, dus ik bellen nam niet op, mijn vriend bellen(ook verslaafde in herstel) nam ook niet op. Ik dacht toen bekijk het dan ook! Maar ik wou het niet ik wil het gebruikers leven niet meer, ik heb er geloof ik een half uur over gedaan om het weg te gooien, onderweg naar de vuilbak (ondergrondse containers) voelde ik heel erg de drang om de zak open te maken, eenmaal weg gegooid had ik spijt en was ik blij tegelijker tijd. Heb jij een overwinning vandaag dan hoor ik hem graag.
Klik om te vergroten...

Ik heb niet zolang geleden nog hetzelfde gedaan, maar ik denk nog weleens aan die bepaalde prullenbak hoor haha,

Erg knap! WILL POWERRRRRR!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kilijana zei:
Vanmiddag wou ik de koelblokken uit de vriezer halen om het brood erin te doen, kwam ik een zakje snelle tegen. Ik kreeg meteen de drang om het te pakken. Maar ik dacht heb mijn sponsor beloofd te bellen als de nood hoog zat, dus ik bellen nam niet op, mijn vriend bellen(ook verslaafde in herstel) nam ook niet op. Ik dacht toen bekijk het dan ook! Maar ik wou het niet ik wil het gebruikers leven niet meer, ik heb er geloof ik een half uur over gedaan om het weg te gooien, onderweg naar de vuilbak (ondergrondse containers) voelde ik heel erg de drang om de zak open te maken, eenmaal weg gegooid had ik spijt en was ik blij tegelijker tijd. Heb jij een overwinning vandaag dan hoor ik hem graag.
Klik om te vergroten...
Super !
Jups gisteren nog een halve gram(?) mdma kristal weg gegooid die ik vond in men doos met blow artikelen 😊.

leuk gevoel eh neen kunnen zeggen 😂.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eve's drop zei:
Ik heb niet zolang geleden nog hetzelfde gedaan, maar ik denk nog weleens aan die bepaalde prullenbak hoor haha,

Erg knap! WILL POWERRRRRR!
Klik om te vergroten...
Blow je al terug ?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Blow je al terug ?
Klik om te vergroten...

Jup
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kilijana zei:
Vanmiddag wou ik de koelblokken uit de vriezer halen om het brood erin te doen, kwam ik een zakje snelle tegen. Ik kreeg meteen de drang om het te pakken. Maar ik dacht heb mijn sponsor beloofd te bellen als de nood hoog zat, dus ik bellen nam niet op, mijn vriend bellen(ook verslaafde in herstel) nam ook niet op. Ik dacht toen bekijk het dan ook! Maar ik wou het niet ik wil het gebruikers leven niet meer, ik heb er geloof ik een half uur over gedaan om het weg te gooien, onderweg naar de vuilbak (ondergrondse containers) voelde ik heel erg de drang om de zak open te maken, eenmaal weg gegooid had ik spijt en was ik blij tegelijker tijd. Heb jij een overwinning vandaag dan hoor ik hem graag.
Klik om te vergroten...
K1wjOn6HImv7y.gif

Topper hoor! Heel netjes van jezelf. Daar mag je echt trots op zijn.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Super knap van je dat je het hebt weggegooid 💪👏
Mag je echt trots op zijn!😎

Ik ben zelf ook oa speedverslaafd en mijn overwinning van vandaag is dat ik na heel veel gesprekken met vriend(inn)en een klinische opname niet meer volledig uitsluit. Ben uit m'n ambulante behandeling gezet en het liefst ga ik een deeltijdbehandeling doen, maar een opname sluit ik niet meer uit als het echt moet 👍
Klik om te vergroten...
Het kan je vooral rust geven een klinische opname. Even weg van alles en echt volledig je focussen op de behandeling.

Gebruikte je nou nog met regelmaat met partner cocaïne ondertussen?

Ik zou zo van een afstandje zeggen, dat het absoluut het overwegen waard is.

Waarom ben je uit behandeling gezet als ik vragen mag?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Het kan je vooral rust geven een klinische opname. Even weg van alles en echt volledig je focussen op de behandeling.

Gebruikte je nou nog met regelmaat met partner cocaïne ondertussen?

Ik zou zo van een afstandje zeggen, dat het absoluut het overwegen waard is.

Waarom ben je uit behandeling gezet als ik vragen mag?
Klik om te vergroten...

Ja we hebben in de Kerstvakantie 2x een nacht aan de coke gezeten en 1x 3 dagen aan de pep.
Lees de laatste posts in mijn eigen topic maar even, daarin staat alles uitgebreid beschreven:

(Speed)Verslaving de Baas

Hey @Perenijsje, Net je hele topic gelezen. Wat een struggles, maar zo open en eerlijk opgeschreven. Je doet het knap 😘 Hopelijk vind je de juiste weg om van je verslaving af te komen. Ik las ook iets over een verzwaringsdeken, ben je daar al aan toe gekomen? Ik kan het je echt aanraden. Slaap...
drugsforum.nl drugsforum.nl
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kilijana zei:
Vanmiddag wou ik de koelblokken uit de vriezer halen om het brood erin te doen, kwam ik een zakje snelle tegen. Ik kreeg meteen de drang om het te pakken. Maar ik dacht heb mijn sponsor beloofd te bellen als de nood hoog zat, dus ik bellen nam niet op, mijn vriend bellen(ook verslaafde in herstel) nam ook niet op. Ik dacht toen bekijk het dan ook! Maar ik wou het niet ik wil het gebruikers leven niet meer, ik heb er geloof ik een half uur over gedaan om het weg te gooien, onderweg naar de vuilbak (ondergrondse containers) voelde ik heel erg de drang om de zak open te maken, eenmaal weg gegooid had ik spijt en was ik blij tegelijker tijd. Heb jij een overwinning vandaag dan hoor ik hem graag.
Klik om te vergroten...
Het duurde even voordat ik doorging dat het niet om een snelle-jelle ontbijtkoek ging.

Maar chapeau, overwinning behaald
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had gisteren met mn vriend afgesproken dat ik dit weekend zonder Etizolam zou proberen te gaan slapen. Wilde het net al bijna automatisch pakken, lag nog op de salontafel. Maar heb het nu zonder te gebruiken in de kast weggelegd 💪
En ik heb nou alweer 2 weken geen coke of pep gehad en ga dus voor helemaal stoppen en een klinische behandeling💪
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#12
Onwijs moeilijke dag vandaag, ik had maar 1 uur geslapen, het is de 1e verjaardag van m'n pa zonder dat hij er is😰
En kreeg ook nog telefoontje dat m'n tante gisteren is overleden 😰
Maaarrrr ik heb uitgehuild bij vriendlief, we zijn gewoon naar de sportschool geweest, vanmiddag 2 uurtjes in bed gelegen en nou gewoon eten koken en chillen en vroeg naar bed met slaapmedicatie.
Heb niet gebruikt dus en constructief gedrag vertoond💪💪💪💪💪
F
FlowriderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perenijsje zei:
Onwijs moeilijke dag vandaag, ik had maar 1 uur geslapen, het is de 1e verjaardag van m'n pa zonder dat hij er is😰
En kreeg ook nog telefoontje dat m'n tante gisteren is overleden 😰
Maaarrrr ik heb uitgehuild bij vriendlief, we zijn gewoon naar de sportschool geweest, vanmiddag 2 uurtjes in bed gelegen en nou gewoon eten koken en chillen en vroeg naar bed met slaapmedicatie.
Heb niet gebruikt dus en constructief gedrag vertoond💪💪💪💪💪
Klik om te vergroten...
Klinkt als een enorm rotte dag, maar je hebt je er knap doorheen geworsteld 👏🏻👏🏻👏🏻
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het wel komisch dat iemand die @Perenijsje heet, een onschuldige schattige naam, zoveel shit en ellende meemaakt.

Dat noemen ze humor in tegenstrijdigheid.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Perenijsje zei:
Onwijs moeilijke dag vandaag, ik had maar 1 uur geslapen, het is de 1e verjaardag van m'n pa zonder dat hij er is😰
En kreeg ook nog telefoontje dat m'n tante gisteren is overleden 😰
Maaarrrr ik heb uitgehuild bij vriendlief, we zijn gewoon naar de sportschool geweest, vanmiddag 2 uurtjes in bed gelegen en nou gewoon eten koken en chillen en vroeg naar bed met slaapmedicatie.
Heb niet gebruikt dus en constructief gedrag vertoond💪💪💪💪💪
Klik om te vergroten...
Pff wat kut maar ook wel weer mooi dat je niet gebruikt hebt.
Is een proces om weer te leren voelen ipv verdoven en dit klinkt wel als een stapje.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flowrider zei:
Klinkt als een enorm rotte dag, maar je hebt je er knap doorheen geworsteld 👏🏻👏🏻👏🏻
Klik om te vergroten...

Dankjewel💜

Dirkjan zei:
Ik vind het wel komisch dat iemand die @Perenijsje heet, een onschuldige schattige naam, zoveel shit en ellende meemaakt.

Dat noemen ze humor in tegenstrijdigheid.
Klik om te vergroten...

Nou echt hè 🙈😓

Snoozerboy5000 zei:
Pff wat kut maar ook wel weer mooi dat je niet gebruikt hebt.
Is een proces om weer te leren voelen ipv verdoven en dit klinkt wel als een stapje.
Klik om te vergroten...

Dankjewel 💜 Ja begin dat eindelijk te leren. Overlijden van m'n vader ook echt flink verdoofd en grote terugval gehad, nou hopelijk stukje verder in proces 👍
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perenijsje zei:
Ik had gisteren met mn vriend afgesproken dat ik dit weekend zonder Etizolam zou proberen te gaan slapen. Wilde het net al bijna automatisch pakken, lag nog op de salontafel. Maar heb het nu zonder te gebruiken in de kast weggelegd 💪
En ik heb nou alweer 2 weken geen coke of pep gehad en ga dus voor helemaal stoppen en een klinische behandeling💪
Klik om te vergroten...
Coke is gewoon lekker
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roffa010 zei:
Coke is gewoon lekker
Klik om te vergroten...
Gast.. 😵
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Perenijsje zei:
Dankjewel💜



Nou echt hè 🙈😓



Dankjewel 💜 Ja begin dat eindelijk te leren. Overlijden van m'n vader ook echt flink verdoofd en grote terugval gehad, nou hopelijk stukje verder in proces 👍
Klik om te vergroten...
Recovery is a battle, a daily battle
Just keep fighting those demons
Just hold on, take it one day at a time
One day you'll notice, slowly the battles will get easier ❤ Hold on, stay strong😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."