#1
oke het spijt mij om dit zo te brengen en dit is misschien fucked up shit, maar kik den k niet dat ik verder zal posten. ik ga alle socal media verwijderen. plus ik weet niet hoe lang ik dit leven nog aankan. en alsjeblieft dont feel sorry mocht ik sterven. het is mijn eigen keuze en heb er vrede mee.
mocht ik over een week ofzo nog leven laat ik wel wat van me horen.
aub probeer geen IP hack shit te doen zodat jullie ambulance ofzo hierheen sturen. ik wil in vrede gaan. en natuurlijk is er een kans dat er helemaal niks gebeurd en ik heb echt geen gezeik nodig over wat er dan is gebeurt.
aan jullie raecties te lezen kunnen jullie goed begrijpen hoe ik mij voel en hoop daar respect voor te krijgen.
PS; ik zag veel van jullie zeggen dat de depressie komt door mijn drugs gebruik. maar snap dit: ik voel mij al mijn hele leven zo. zelfs voordat ik drugs ging gebruiken. drugs heeft ervoor gezorgd dat ik mezelf nog niet van kant heb gemaakt. ik heb gewoon op veel te jonge leeftijd teveel dingen meegemaakt. mijn brein is moe en kapot. ik dealde vroeger ook wel een in softdrugs om mijn eigen drugs te komen, en in die tijd ben ik twee keer neergestoken en 1 keer neergeschoten. ik was toen 14 jaar oud, daarna is alles bergafwaarts gegaan. en ja... ik weet het. het wordt altijd beter en blah blah. maar nee. ik haat hoe deze wereld werkt en ik wou dat ik gewoon voor altijd kon slapen. het grappige is dat de meeste dingen die ik hier typ ik nog nooit aan de meeste vrienden en familie heb verteld ivm schaamte. vandaar dat ik zoveel slap aan het lullen ben. deze dingen zitten gewoon al jaren vast en moest ik even delen. en op internet waar otch niemand mij kent voelt dat toch wel even als een opluchting. niemand hoeft al deze zooi ook niet te lezen. ik doe dit meer voor mezelf. en ja ik heb al vaker therapie gehad. maar het is niet voor mij. standaard vragen en die mensen begrijpen mij nooit. PLUS dat de allergrootste reden is dat ik mijn therapist niet vertled over dit voor dingen is dat ik dus extreme social anxiety heb. dus dit soort dingen zou ik letterlijk nooooit kunnen vertellen als ik niet 6 xannies en een gram 3MMC op had. en misschien is dat iets heel slechts. maar ik denk maar tis iig iets. anders zou ik helemaal niks zeggen.
mocht ik nog leven volgende week, voor mensen die zich zorgen maken.
deze week gaat het erom spannen.
of ik beeindig alles en kan eindelijk rust voelen,
of ik heb een lijst gemaakt met dingen die ik MOET doen:
-ik wil binnen 2 weken lekker wijnen met mijn moeder en dan subtiel voorspellen een beetje drugs te doen.(mijn moeder doet nooit drugs hoor) mijn sinds mijn virenden en ik dat een beetje doet vindt ze t soms wel leuk om met mij mee te doe. en als we dan onder invloed zijn (aka als ik mentaal zover ben) ga ik haar vertellen over hoeveel ik eigenlijk gebruik, en hoe ik nu al het gevoel heb dat ik geen dag zonder drugs in welke vorm dan ook kan....
-daarna wil ik misschien toch weer een psychiater proberen, al weet ik dat ze meestal alleen willen helpen als je helemaal clean bent.
-dus daar is mijn laatste optie. en dat is naar een afkickkliniek gaan, stoppen met drugs en dan in therapie.
die laatste zin schrinven deed heel veel pijn. ik hou van drugs.
oke respect voor mensen die al deze bullshit hebben gelezen. ik wou dat ik in het echt met je had kunnen praten, maarja anxity
plus ik woon in fucking Groningen dus dat maakt een meetup onmogelijk.
als je zover bent gekomen: een hele fijne dag geniet van je leven en ik hou van je. #nohomo (grapje)
mocht ik over een week ofzo nog leven laat ik wel wat van me horen.
aub probeer geen IP hack shit te doen zodat jullie ambulance ofzo hierheen sturen. ik wil in vrede gaan. en natuurlijk is er een kans dat er helemaal niks gebeurd en ik heb echt geen gezeik nodig over wat er dan is gebeurt.
aan jullie raecties te lezen kunnen jullie goed begrijpen hoe ik mij voel en hoop daar respect voor te krijgen.
PS; ik zag veel van jullie zeggen dat de depressie komt door mijn drugs gebruik. maar snap dit: ik voel mij al mijn hele leven zo. zelfs voordat ik drugs ging gebruiken. drugs heeft ervoor gezorgd dat ik mezelf nog niet van kant heb gemaakt. ik heb gewoon op veel te jonge leeftijd teveel dingen meegemaakt. mijn brein is moe en kapot. ik dealde vroeger ook wel een in softdrugs om mijn eigen drugs te komen, en in die tijd ben ik twee keer neergestoken en 1 keer neergeschoten. ik was toen 14 jaar oud, daarna is alles bergafwaarts gegaan. en ja... ik weet het. het wordt altijd beter en blah blah. maar nee. ik haat hoe deze wereld werkt en ik wou dat ik gewoon voor altijd kon slapen. het grappige is dat de meeste dingen die ik hier typ ik nog nooit aan de meeste vrienden en familie heb verteld ivm schaamte. vandaar dat ik zoveel slap aan het lullen ben. deze dingen zitten gewoon al jaren vast en moest ik even delen. en op internet waar otch niemand mij kent voelt dat toch wel even als een opluchting. niemand hoeft al deze zooi ook niet te lezen. ik doe dit meer voor mezelf. en ja ik heb al vaker therapie gehad. maar het is niet voor mij. standaard vragen en die mensen begrijpen mij nooit. PLUS dat de allergrootste reden is dat ik mijn therapist niet vertled over dit voor dingen is dat ik dus extreme social anxiety heb. dus dit soort dingen zou ik letterlijk nooooit kunnen vertellen als ik niet 6 xannies en een gram 3MMC op had. en misschien is dat iets heel slechts. maar ik denk maar tis iig iets. anders zou ik helemaal niks zeggen.
mocht ik nog leven volgende week, voor mensen die zich zorgen maken.
deze week gaat het erom spannen.
of ik beeindig alles en kan eindelijk rust voelen,
of ik heb een lijst gemaakt met dingen die ik MOET doen:
-ik wil binnen 2 weken lekker wijnen met mijn moeder en dan subtiel voorspellen een beetje drugs te doen.(mijn moeder doet nooit drugs hoor) mijn sinds mijn virenden en ik dat een beetje doet vindt ze t soms wel leuk om met mij mee te doe. en als we dan onder invloed zijn (aka als ik mentaal zover ben) ga ik haar vertellen over hoeveel ik eigenlijk gebruik, en hoe ik nu al het gevoel heb dat ik geen dag zonder drugs in welke vorm dan ook kan....
-daarna wil ik misschien toch weer een psychiater proberen, al weet ik dat ze meestal alleen willen helpen als je helemaal clean bent.
-dus daar is mijn laatste optie. en dat is naar een afkickkliniek gaan, stoppen met drugs en dan in therapie.
die laatste zin schrinven deed heel veel pijn. ik hou van drugs.
oke respect voor mensen die al deze bullshit hebben gelezen. ik wou dat ik in het echt met je had kunnen praten, maarja anxity
plus ik woon in fucking Groningen dus dat maakt een meetup onmogelijk.
als je zover bent gekomen: een hele fijne dag geniet van je leven en ik hou van je. #nohomo (grapje)