#1
moet straks om 12 uur een wedstrijd voetballen ![:fearscream:]()
bedankt voor je aardige reactie. jammer genoeg is zijn mijn depressieve gedachten de laatste weken te erg om aan iets anders dan verdoving te denken. kijk ik ben gewoon liever mijn hele leven op kalmerende middelen dan dood zijn. maarja ik ben fucking 19 dus wie weet. en je tip vind ik moeilijk te accepteren. ik bedoel een beetje van. hoe kan ik mijn leven niet laten leiden door mijn vader en (vriendin). als zij letterlijk het belangrijkste in mijn leven waren. ik bedoel mijn vader is een fucking junkie. en ik werk ook niet elke dag met hem. en al zo lang dat ik preceiis kan zien waaneer hij wel of nite heeft gedronken/gesnoven. ok bij deze kijk ik of we morgen nog goeie reacties zijn of niet. nu nog ff lekker lijntje 3MMC met xanax en lekker slapen. slaaplekker allen. fijne zondag toegewenstHeftig verhaal man, goed dat je het ff van je af schrijft. Haal wel even de prijzen weg op het einde van je verhaal, dat is tegen de regels en kan je een ban opleveren.
Je zegt het moeilijk te vinden om er met mensen over te praten, maar ik hoop van harte dat je met een goede vriend gaat spreken. Op deze manier kun je de lasten delen. Het is ook niet erg om hulp te vragen van een neutraal persoon, je huisarts of een psycholoog.
Als tip, laat je leven niet leiden door externe gebeurtenissen zoals een vriendin die het uitmaakt of een vader die drugs gebruikt. Jijzelf staat centraal in je leven en jij bepaald hoe alles verloopt. Het is heftig wat je meemaakt, maar het is soms ook makkelijk om te zeggen ja er is iets gebeurd dus ik moet drugs gebruiken, het is niet mijn schuld. Zo maak je jezelf slachtoffer terwijl je veel sterker bent dan dat.
Hopelijk lukt het om wat te minderen, dan wordt je weer wat minder wazig in je hoofd. Succes!
elke dag 5 gram xanax, soms oxycodone en meestal veel whisky. en ik weet dat dit slechte cimbunaties zijn. maar ik ga liever dood door een overdoses plezier dan dat ik van een gebouw spring.
Ik heb ook de rest van je post gelezen, maar ik lees hierin eigenlijk een belangrijke kern van waarheid. Dus vandaar dat ik alleen even hierop inga. Je associatie tussen (veel) drugs en 'plezier' is erg kenmerkend. En ik vraag me af of je dan ook meeweegt hoe je je daarna voelt.ik grbuikt nu elke dag 5 gram xanax, soms oxycodone en meestal veel whisky. en ik weet dat dit slechte cimbunaties zijn. maar ik ga liever dood door een overdoses plezier dan dat ik van een gebouw spring.
Leuk! Je hebt er blijkbaar zin in?moet straks om 12 uur een wedstrijd voetballen![]()
ben niet gegaan. of ben wel gegaan maar was nog helemaal leip dus ben naar huis gestuurd XDLeuk! Je hebt er blijkbaar zin in?
Hoe is het gegaan?
Als je nog blowt ben je niet clean. Juist ook wiet en hasj staan bekend om paranoia , depressieve gevoelens en paniekaanvallen te triggeren/opwekken. Zeker als je daar gevoelig voor bent. Zo te horen wel, door erfelijkheid en je voorbeeld thuis.ik ben zelfs 2 jaar ''clean'' geweest. of misschein wat minder en ik blowde nog wel,
Komt omdat je niet echt clean was en geen psychische hulp hebt gezocht. Jij weeet niet meer hke echt clean zijn voelt. Dat is echt heeeeeel fijn, duurt een poos en je zult zelf KEIHARD moeten werkenmaar die periode wass gewoon net zo kut als je de rest van mijn miserabele leven.
ik vroeg hoe je weet dat je echt depressief bent. Ben je getest en onderzocht? Heb je die dokters eerlijk van je vele gebruik verteld? Van veel drugs kun je erge depressieve gevoelens krijgen maar dan BEN je niet delressief. Maar gewoon je brein aan het verkloten.verder wat je zei over soorten depressies snapte ik niet heel veel van. wat ik weet is dat de hele kant van mijn vaders familie kampp met depressieve en paniekaanvallen.
Een psychiater en jij kunnen niet de onderliggende problemen aanpakken als je blijft gebruiken. Een drugs gebruiker, ook jij, reageert anders of niet op behandeling omdat een verslaafd brein anders denkt dan een nuchter brein.daarna wil ik misschien toch weer een psychiater proberen, al weet ik dat ze meestal alleen willen helpen als je helemaal clean bent.
-dus daar is mijn laatste optie. en dat is naar een afkickkliniek gaan, stoppen met drugs en dan in depressief
Hier heb je gelijk in ik had ook heel erg aan mezelf gewerkt toen ik alleen nog medicijnen gebruikte maar het moment dat ik volledig clean was dus geen benzo's of AD relapste ik direct regelrecht in me oude denkpatronen alsof alle therapie niet aan had geslagen. Werd weer helemaal rebels en ging meteen naar drugs craven. Was een rare periodeKomt omdat je niet echt clean was en geen psychische hulp hebt gezocht. Jij weeet niet meer hie echt clean zijn voelt. Dat is echt heeeeeel fijn, duurt een poos en je zult zelf KEIHARD moeten werken
Klote zeg…Hier heb je gelijk in ik had ook heel erg aan mezelf gewerkt toen ik alleen nog medicijnen gebruikte maar het moment dat ik volledig clean was dus geen benzo's of AD relapste ik direct regelrecht in me oude denkpatronen alsof alle therapie niet aan had geslagen. Werd weer helemaal rebels en ging meteen naar drugs craven. Was een rare periode
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."