#1
Oke. Epic fail zondagavond. Poging 2 is van start. 4 weekenden niets. Het enige wat mij blij maakt is dat het roken doe ik toch niet, al meer dan een week.
Dan is het toch makkelijk als je verslaafd bent aan feesten. verslaafd aan feesten betekend ook zonder drugs.Ik ben meer verslaafd aan het feesten dan aan een middel ( wil ik geloven) . Maar ik gebruik de combi van ghb, blue69 en xtc. Soms alleen 1 van de 3 .
Als je dat al weet ben je een stap verder velen blijven in ontkenningsfase daar heb ik niks mee het is voor niemand in mijn omgeving een geheim dat ik verslaafd ben en het boeit me ook niet .Al zouden sommige het liever anders zien ,wellicht een vorm van egoïsme maar het is wel mijn eigen leven . En ik ben nooit in een kwade bui eerder erg vrolijk. Toch storen mensen die niets gebruiken er zich aan.Tja wat moet je ermee je komt echter toch wel wat alleen te staan erdoor . Maar ook dat vind ik geen probleem . Het lijkt meer een probleem voor anderen dan dat het voormezelf een probleem is. Na 33 jaar zou men toch wel beter moeten weten .Maak er geen geheim van maar wees eerlijk word toch meer gewaardeerd .Ik kan nog prima feesten met alcohol, want ik gebruik drugs niet met alle vrienden.
Toch weet ik dat ik al zorgen moet maken.
waar ben je dan aan verslaaft als je niet zonder kan ? ja drugs. ja feesten gaat hand in hand met drugs maar hij geeft specefiek aan dat die alleen aan feesten verslaafd is en niet drugs.Denk toch aan feesten met drugs ,dat is dus het gevaar op een gegeven moment kun je niet feesten zonder je pakjes drugs . Die hoop heb ik zelf al opgegeven moet wel toegeven zou het ook niet willen om tot je 80ste nuchter te moeten zijn.
Dat is alleen maar mooi danwaar ben je dan aan verslaaft als je niet zonder kan ? ja drugs. ja feesten gaat hand in hand met drugs maar hij geeft specefiek aan dat die alleen aan feesten verslaafd is en niet drugs.
Waarom? Waarom alle verslaafde het gaan doen? In mijn fase nog om euforie te krijgen. Maar ik wil niet naar de volgende fase.Waarom zou het nu wel goed gaan? Heb je al eens gedacht aan hulp zoeken? Je bent er nu nog op tijd bij, als dit een jaar doorgaat zak je veel dieper weg in de shit. En heel eerlijk, verslaafd aan feesten met drugs is gewoon verslaafd aan drugs.
Ik bedoel: waarom zou je pauze nu wel goed gaan? Wat heb je veranderd sinds de vorige keer? Als je niks veranderd in je gedrag (hulp zoeken bijv.) blijf je dezelfde resultaten krijgen.Waarom? Waarom alle verslaafde het gaan doen? In mijn fase nog om euforie te krijgen. Maar ik wil niet naar de volgende fase.
Die klachten gaan steeds erger worden. Vergis je niet in de bijwerkingen van mentale klachten, dat heeft zoveel invloed op je fysieke gezondheid. Ik zou echt zsm je trots opzij zetten en accepteren dat je hulp nodig hebt.Tot nu toe heb ik geen lichamelijke klachten. Nou ja, de eerste dag en nacht na het feestje. Wel meer en langer dan een jaar geleden maar niet te heftig. Ik sport ook regelmatig , eerder zelfs 5-6 keer per week, tegenwoordig doe ik het 2-4.
Geestelijk is wat anders, dat heb ik al vermeld. Het schuldgevoel naar mijzelf , kids ( zij weten er niks van) , minderwaardigheid complex voor een paar dagen , en natuurlijk door hebben dat ik mijn mooi leven kapot maak. Ik ben ook vrijwilliger in een hospice. En ik zie regelmatig het eind van iemands leven, en ik blijf constant na mijn gebruik denken-jeetje, waarom waardeer ik mijn leven niet ?
Wat is er mis met hulp zoeken? Accepteren dat je het niet alleen kan is de eerste stap. Je stelt het onvermijdbare alleen maar uit nu.Het is een goede vraag hoor.
Ik hoop dat ik het nog zelf kan , het stoppen met roken voor een paar jaar ging ook goed, nu weer gestopt en het gaat goed. En natuurlijk begrijp ik dat drugsverslaving veel heftiger dan sigaretten.
Maar ik wil even nog in mijzelf geloven.
Oke, misschien is mijn hoop helemaal nutteloos en ik ga zonder hulp niets bereiken , maar ik geef mijzelf nog 2 kansen. In Oekraïne zeggen wij dat God geeft altijd 3 kansen, en ik heb mijn eerste al gebruikt.
If you keep planting the same seeds, you keep reaping the same results.Dat wil ik gaan doen. 1 maand zonder. Gaat het nog 2 keer mis en de kans is best hoog, dan bel ik mijn HA .
Als ik naar een festival ga dan neem ik xtc. Ik wil niet ghb buiten vertrouwde omgeving gebruiken. Afterparty doe ik met ghb en blue . Blue maar 1 keer, max 2 ( upper) en ghb de hele nacht. Thuis feestje doe ik meestal zonder mdma. Ik zou zeggen van 6 keer doe ik 1 met mdma . Mijn grootste probleem dus ( surprise surprise) ghb.Blue69 is een combinatie van stoffen, namelijk GHB, alcohol, speed en xtc (MDMA). Als je dus Blue69 neemt zit er ook MDMA in of is de samenstelling bij jou anders?
Mdma, speed, ghb , blue Curaçao. Bij mij werkt het als een booster, ik krijg gelijk meer energie. Soms te veel
Wat ik probeer te zeggen is dat je dus dan alsnog xtc doet als je Blue69 neemt, want er zit gewoon xtc in.Ik doe best vaak zonder xtc. Alleen ghb en blue of ghb zonder
Jep, je bent niet de enigste. Pittige verslavingMijn grootste probleem dus ( surprise surprise) ghb.
Ik weet het. Ik las veel en blijf lezen.In Theorie ben ik goed in drugs gebruik. Ik kan iedereen adviseren . In praktijk ben ik idioot . Maar deze dubbele persoonlijkheidMDMA en speed combineren is zeer slecht voor je. Niet alleen kans op oververhitting (wat heel slecht is voor de hersenpan) maar ook extra neurotoxiciteit, wat de kans op (meer) schade vergroot. Daarnaast is het ook slecht voor je hart en bloedvaten, gezien ze allebei vaatvernauwen
Thank you, Captain Obvious ❤️Dit is de compleet verkeerde motivatie om drugs te gebruiken. Het zou als een kers op de taart moeten zijn en niet als gehele taart.
Je kan sarcastisch doen maar het lijkt erop alsof niet geholpen wil worden. Waarom begin je deze post eigenlijk? Moeten wij je gaan vertellen dat het allemaal wel meevalt en je lekker obscure drugscombinaties kan blijven gebruiken en dat het vanzelf wel over gaat? Verslaving is geen ziekte maar een symptoom van onderliggende problematiek en daar moet je mee aan de slag. Een pauze van 4 weken gaat je niet helpen.Thank you, Captain Obvious ❤️
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."