#1
Dit is de compleet verkeerde motivatie om drugs te gebruiken. Het zou als een kers op de taart moeten zijn en niet als gehele taart.van de zorgen vluchten
Dit is de compleet verkeerde motivatie om drugs te gebruiken. Het zou als een kers op de taart moeten zijn en niet als gehele taart.van de zorgen vluchten
Thank you, Captain Obvious ❤️Dit is de compleet verkeerde motivatie om drugs te gebruiken. Het zou als een kers op de taart moeten zijn en niet als gehele taart.
Je kan sarcastisch doen maar het lijkt erop alsof niet geholpen wil worden. Waarom begin je deze post eigenlijk? Moeten wij je gaan vertellen dat het allemaal wel meevalt en je lekker obscure drugscombinaties kan blijven gebruiken en dat het vanzelf wel over gaat? Verslaving is geen ziekte maar een symptoom van onderliggende problematiek en daar moet je mee aan de slag. Een pauze van 4 weken gaat je niet helpen.Thank you, Captain Obvious ❤️
Waarom ik deze topic begon staat duidelijk in de opening post van mijn topic.Je kan sarcastisch doen maar het lijkt erop alsof niet geholpen wil worden. Waarom begin je deze post eigenlijk? Moeten wij je gaan vertellen dat het allemaal wel meevalt en je lekker obscure drugscombinaties kan blijven gebruiken en dat het vanzelf wel over gaat? Verslaving is geen ziekte maar een symptoom van onderliggende problematiek en daar moet je mee aan de slag. Een pauze van 4 weken gaat je niet helpen.
Los van dat ik begrijp wat @FredKroket ermee bedoelde, was het idd een leuke commentIk vond je commentaar gewoon grappig.
Gaat dat goed met drank en cravings? Ik heb vandaag gemerkt dat drank mijn genezen totaal vervaagd/verlaagd en onder invloed van wat drankjes vandaag toch gezwicht voor de craving en dar volgde in misbruik van de pijnstillers waardoor de afgelopen 12 dagen "clean" als vergooid voelen en ik me nog kutter voel over mezelf dan ik al deed. Voel me zwak, geen ruggengraat, een loser. Maar wat ik geleerd heb is het van dag tot dag bekijken en deze fout niet direct weer doortrekken naar morgen en morgen weer met volle moed niets te nemen. Hoewel voor mij een open doosje wel een trigger is om dat doosje dan maar niet gewoon op te maken nu hij toch al open is. Maar weet inmiddels ook van mezelf dat het dan niet bij 1 doosje blijft en ik dan over 12 dagen weer 4 doosjes op heb en het afkicken weer van voor af aan begint tot ik over 3 weken mijn nieuwe recept ophaal. En ik die cirkel nooit doorbreek. Ik moet dus echt mijn best doen dit te zien als een uitglijder vandaag en me morgen weer herpakken!!Update: een paar glazen wijn, geen drugs. Ging goed! Zeer lichte cravings maar die waren in no time voorbij.
Lekker gesport, en nu in bed. Op naar het volgende drugsvrije weekend!
Hoi Sterretje,Gaat dat goed met drank en cravings? Ik heb vandaag gemerkt dat drank mijn genezen totaal vervaagd/verlaagd en onder invloed van wat drankjes vandaag toch gezwicht voor de craving en dar volgde in misbruik van de pijnstillers waardoor de afgelopen 12 dagen "clean" als vergooid voelen en ik me nog kutter voel over mezelf dan ik al deed. Voel me zwak, geen ruggengraat, een loser. Maar wat ik geleerd heb is het van dag tot dag bekijken en deze fout niet direct weer doortrekken naar morgen en morgen weer met volle moed niets te nemen. Hoewel voor mij een open doosje wel een trigger is om dat doosje dan maar niet gewoon op te maken nu hij toch al open is. Maar weet inmiddels ook van mezelf dat het dan niet bij 1 doosje blijft en ik dan over 12 dagen weer 4 doosjes op heb en het afkicken weer van voor af aan begint tot ik over 3 weken mijn nieuwe recept ophaal. En ik die cirkel nooit doorbreek. Ik moet dus echt mijn best doen dit te zien als een uitglijder vandaag en me morgen weer herpakken!!
Ik wens jou toe dat alcohol jouw grenzen niet vervaagd en je het zonder drugs vol weet te houden en niet de drugs nu in gaat ruilen voor alcohol voor van het ene gat in het andere te vallen!
Ik las net je verhaal in “Stel jezelf voor” topic.Gaat dat goed met drank en cravings? Ik heb vandaag gemerkt dat drank mijn genezen totaal vervaagd/verlaagd en onder invloed van wat drankjes vandaag toch gezwicht voor de craving en dar volgde in misbruik van de pijnstillers waardoor de afgelopen 12 dagen "clean" als vergooid voelen en ik me nog kutter voel over mezelf dan ik al deed. Voel me zwak, geen ruggengraat, een loser. Maar wat ik geleerd heb is het van dag tot dag bekijken en deze fout niet direct weer doortrekken naar morgen en morgen weer met volle moed niets te nemen. Hoewel voor mij een open doosje wel een trigger is om dat doosje dan maar niet gewoon op te maken nu hij toch al open is. Maar weet inmiddels ook van mezelf dat het dan niet bij 1 doosje blijft en ik dan over 12 dagen weer 4 doosjes op heb en het afkicken weer van voor af aan begint tot ik over 3 weken mijn nieuwe recept ophaal. En ik die cirkel nooit doorbreek. Ik moet dus echt mijn best doen dit te zien als een uitglijder vandaag en me morgen weer herpakken!!
Ik wens jou toe dat alcohol jouw grenzen niet vervaagd en je het zonder drugs vol weet te houden en niet de drugs nu in gaat ruilen voor alcohol voor van het ene gat in het andere te vallen!
Dank voor je advies.Lees eens het boek Verneukt. Dat gaat over een gay koppel dat ook elk weekend aan dezelfde drugs zit als jij. Je leest goed hoe het hun leven op den duur aantast, ondanks dat ze in eerste instantie dachten dat het allemaal wel prima te doen was. Echt gebeurd.
Het komt omdat we niet normaal zijn en moeten allebei in therapie 🙄. Alle fatsoenlijke junkies hebben geen weinig kater van speed.Hm ik ben dus niet de enige die een flinke kater overhoudt aan speed. Iemand enig idee hoe dat komt? Zijn je dopamine receptoren zover teruggetrokken? Is het de combi dopamine en serotonine?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."