Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGenoeg geweest

Genoeg geweest

57 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
JavelinBayraktar zei:
van de zorgen vluchten
Klik om te vergroten...
Dit is de compleet verkeerde motivatie om drugs te gebruiken. Het zou als een kers op de taart moeten zijn en niet als gehele taart.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Dit is de compleet verkeerde motivatie om drugs te gebruiken. Het zou als een kers op de taart moeten zijn en niet als gehele taart.
Klik om te vergroten...
Thank you, Captain Obvious ❤️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
JavelinBayraktar zei:
Thank you, Captain Obvious ❤️
Klik om te vergroten...
Je kan sarcastisch doen maar het lijkt erop alsof niet geholpen wil worden. Waarom begin je deze post eigenlijk? Moeten wij je gaan vertellen dat het allemaal wel meevalt en je lekker obscure drugscombinaties kan blijven gebruiken en dat het vanzelf wel over gaat? Verslaving is geen ziekte maar een symptoom van onderliggende problematiek en daar moet je mee aan de slag. Een pauze van 4 weken gaat je niet helpen.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Je kan sarcastisch doen maar het lijkt erop alsof niet geholpen wil worden. Waarom begin je deze post eigenlijk? Moeten wij je gaan vertellen dat het allemaal wel meevalt en je lekker obscure drugscombinaties kan blijven gebruiken en dat het vanzelf wel over gaat? Verslaving is geen ziekte maar een symptoom van onderliggende problematiek en daar moet je mee aan de slag. Een pauze van 4 weken gaat je niet helpen.
Klik om te vergroten...
Waarom ik deze topic begon staat duidelijk in de opening post van mijn topic.
En ik ben niet sarcastisch. Zo lees jij dat, en er is niks mis mee, we interpreteren altijd de schriftelijke taal van onbekende mensen zeer subjectief. Ik vond je commentaar gewoon grappig.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Succes ermee chef.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
JavelinBayraktar zei:
Ik vond je commentaar gewoon grappig.
Klik om te vergroten...
Los van dat ik begrijp wat @FredKroket ermee bedoelde, was het idd een leuke comment
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar ik zal wat meer zeggen: advies geven mag en in dit geval moet altijd. Advies pushen is no go. Never.
❤️
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#8
Update: een paar glazen wijn, geen drugs. Ging goed! Zeer lichte cravings maar die waren in no time voorbij.
Lekker gesport, en nu in bed. Op naar het volgende drugsvrije weekend!
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#9
JavelinBayraktar zei:
Update: een paar glazen wijn, geen drugs. Ging goed! Zeer lichte cravings maar die waren in no time voorbij.
Lekker gesport, en nu in bed. Op naar het volgende drugsvrije weekend!
Klik om te vergroten...
Gaat dat goed met drank en cravings? Ik heb vandaag gemerkt dat drank mijn genezen totaal vervaagd/verlaagd en onder invloed van wat drankjes vandaag toch gezwicht voor de craving en dar volgde in misbruik van de pijnstillers waardoor de afgelopen 12 dagen "clean" als vergooid voelen en ik me nog kutter voel over mezelf dan ik al deed. Voel me zwak, geen ruggengraat, een loser. Maar wat ik geleerd heb is het van dag tot dag bekijken en deze fout niet direct weer doortrekken naar morgen en morgen weer met volle moed niets te nemen. Hoewel voor mij een open doosje wel een trigger is om dat doosje dan maar niet gewoon op te maken nu hij toch al open is. Maar weet inmiddels ook van mezelf dat het dan niet bij 1 doosje blijft en ik dan over 12 dagen weer 4 doosjes op heb en het afkicken weer van voor af aan begint tot ik over 3 weken mijn nieuwe recept ophaal. En ik die cirkel nooit doorbreek. Ik moet dus echt mijn best doen dit te zien als een uitglijder vandaag en me morgen weer herpakken!!
Ik wens jou toe dat alcohol jouw grenzen niet vervaagd en je het zonder drugs vol weet te houden en niet de drugs nu in gaat ruilen voor alcohol voor van het ene gat in het andere te vallen!
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sterretje1984 zei:
Gaat dat goed met drank en cravings? Ik heb vandaag gemerkt dat drank mijn genezen totaal vervaagd/verlaagd en onder invloed van wat drankjes vandaag toch gezwicht voor de craving en dar volgde in misbruik van de pijnstillers waardoor de afgelopen 12 dagen "clean" als vergooid voelen en ik me nog kutter voel over mezelf dan ik al deed. Voel me zwak, geen ruggengraat, een loser. Maar wat ik geleerd heb is het van dag tot dag bekijken en deze fout niet direct weer doortrekken naar morgen en morgen weer met volle moed niets te nemen. Hoewel voor mij een open doosje wel een trigger is om dat doosje dan maar niet gewoon op te maken nu hij toch al open is. Maar weet inmiddels ook van mezelf dat het dan niet bij 1 doosje blijft en ik dan over 12 dagen weer 4 doosjes op heb en het afkicken weer van voor af aan begint tot ik over 3 weken mijn nieuwe recept ophaal. En ik die cirkel nooit doorbreek. Ik moet dus echt mijn best doen dit te zien als een uitglijder vandaag en me morgen weer herpakken!!
Ik wens jou toe dat alcohol jouw grenzen niet vervaagd en je het zonder drugs vol weet te houden en niet de drugs nu in gaat ruilen voor alcohol voor van het ene gat in het andere te vallen!
Klik om te vergroten...
Hoi Sterretje,
Ja, gaat goed. Maar ik drink matig, 2-3 glazen wijn over de hele avond is voldoende voor mij. En ik gebruik geen alcohol om drugs te vervangen, ook nooit gedaan.
En ik weet hoe dat voelt, zoveelste keer je afspraken met jezelf weer niet nakomen .
Heel veel succes voor jou met je strijd 🌺
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sterretje1984 zei:
Gaat dat goed met drank en cravings? Ik heb vandaag gemerkt dat drank mijn genezen totaal vervaagd/verlaagd en onder invloed van wat drankjes vandaag toch gezwicht voor de craving en dar volgde in misbruik van de pijnstillers waardoor de afgelopen 12 dagen "clean" als vergooid voelen en ik me nog kutter voel over mezelf dan ik al deed. Voel me zwak, geen ruggengraat, een loser. Maar wat ik geleerd heb is het van dag tot dag bekijken en deze fout niet direct weer doortrekken naar morgen en morgen weer met volle moed niets te nemen. Hoewel voor mij een open doosje wel een trigger is om dat doosje dan maar niet gewoon op te maken nu hij toch al open is. Maar weet inmiddels ook van mezelf dat het dan niet bij 1 doosje blijft en ik dan over 12 dagen weer 4 doosjes op heb en het afkicken weer van voor af aan begint tot ik over 3 weken mijn nieuwe recept ophaal. En ik die cirkel nooit doorbreek. Ik moet dus echt mijn best doen dit te zien als een uitglijder vandaag en me morgen weer herpakken!!
Ik wens jou toe dat alcohol jouw grenzen niet vervaagd en je het zonder drugs vol weet te houden en niet de drugs nu in gaat ruilen voor alcohol voor van het ene gat in het andere te vallen!
Klik om te vergroten...
Ik las net je verhaal in “Stel jezelf voor” topic.
Jij moet jezelf niet kwalijk nemen, jij bent de slachtoffer van je verschrikkelijke pijn geworden. In mijn geval ben ik zelf de keuze gemaakt.
Heel veel sterkte Sterretje en veel succes met het afbouwen.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lees eens het boek Verneukt. Dat gaat over een gay koppel dat ook elk weekend aan dezelfde drugs zit als jij. Je leest goed hoe het hun leven op den duur aantast, ondanks dat ze in eerste instantie dachten dat het allemaal wel prima te doen was. Echt gebeurd.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#13
Big D-licious zei:
Lees eens het boek Verneukt. Dat gaat over een gay koppel dat ook elk weekend aan dezelfde drugs zit als jij. Je leest goed hoe het hun leven op den duur aantast, ondanks dat ze in eerste instantie dachten dat het allemaal wel prima te doen was. Echt gebeurd.
Klik om te vergroten...
Dank voor je advies.
Ik heb het boek “ Part time junkie” gelezen, ook een waargebeurd verhaal. Iedereen aan te raden die ghb gebruikt
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#14
Geen ghb wel speed gehad, de eerste keer in mijn leven. Never again. . 2 nachten niet kunnen slapen en ook een vreselijke dip. Pas 4 dagen later werd ik weer normaal, zowel lichamelijk als geestelijk.
De dosis weet ik niet maar de andere partners in crime hadden er geen last van. Oke, no pep voor Javelin.
B
Big D-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hm ik ben dus niet de enige die een flinke kater overhoudt aan speed. Iemand enig idee hoe dat komt? Zijn je dopamine receptoren zover teruggetrokken? Is het de combi dopamine en serotonine?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#16
Big D-licious zei:
Hm ik ben dus niet de enige die een flinke kater overhoudt aan speed. Iemand enig idee hoe dat komt? Zijn je dopamine receptoren zover teruggetrokken? Is het de combi dopamine en serotonine?
Klik om te vergroten...
Het komt omdat we niet normaal zijn en moeten allebei in therapie 🙄. Alle fatsoenlijke junkies hebben geen weinig kater van speed.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben meer verslaafd aan het feesten dan aan een middel ( wil ik geloven) . Maar ik gebruik de combi van ghb, blue69 en xtc. Soms alleen 1 van de 3 .
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oke. Epic fail zondagavond. Poging 2 is van start. 4 weekenden niets. Het enige wat mij blij maakt is dat het roken doe ik toch niet, al meer dan een week.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."