#1
Oke. Epic fail zondagavond. Poging 2 is van start. 4 weekenden niets. Het enige wat mij blij maakt is dat het roken doe ik toch niet, al meer dan een week.
Wat is er mis met hulp zoeken? Accepteren dat je het niet alleen kan is de eerste stap. Je stelt het onvermijdbare alleen maar uit nu.Het is een goede vraag hoor.
Ik hoop dat ik het nog zelf kan , het stoppen met roken voor een paar jaar ging ook goed, nu weer gestopt en het gaat goed. En natuurlijk begrijp ik dat drugsverslaving veel heftiger dan sigaretten.
Maar ik wil even nog in mijzelf geloven.
Oke, misschien is mijn hoop helemaal nutteloos en ik ga zonder hulp niets bereiken , maar ik geef mijzelf nog 2 kansen. In OekraĆÆne zeggen wij dat God geeft altijd 3 kansen, en ik heb mijn eerste al gebruikt.
Inderdaad, eerst accepteren dat ik hulp nodig heb. Dan ben ik nog niet zover.Wat is er mis met hulp zoeken? Accepteren dat je het niet alleen kan is de eerste stap. Je stelt het onvermijdbare alleen maar uit nu.
Stoppen met misbruik/gebruik is 1, het volhouden is 2 en leren waarom het zo ver is gekomen is 3.
Dat wil ik gaan doen. 1 maand zonder. Gaat het nog 2 keer mis en de kans is best hoog, dan bel ik mijn HA .Ik begrijp dat als je elk weekend aan de serotonine slurpers zit je je redelijk gaar voelt de hele week. En het is een herkenbaar patroon voor mij. Ik had nooit zoveel last van een laag zelfbeeld maar ik voelde me na zulke weekenden ook altijd wel redelijk depressief. Als het dan weer beter ging dan kon ik er dat komende weekend weer goed tegenaan. .Maar op de lange termijn kan het best zijn dat je herstel steeds langer duurt, ook de dagen doorhalen zijn roofbouw op je lichaam en brainz. Ik zou zeggen probeer eens een paar weken niks te doen of afspraken maken met jezelf wat betreft drugsgebruik en kijken of je je daaraan kan houden. Als feesten hand in hand gaat met drugsgebruik en je over je eigen grenzen heengaat is het problematisch gebruik.
If you keep planting the same seeds, you keep reaping the same results.Dat wil ik gaan doen. 1 maand zonder. Gaat het nog 2 keer mis en de kans is best hoog, dan bel ik mijn HA .
Blue69 is een combinatie van stoffen, namelijk GHB, alcohol, speed en xtc (MDMA). Als je dus Blue69 neemt zit er ook MDMA in of is de samenstelling bij jou anders?Alleen ghb en blue of ghb zonder.
Als ik naar een festival ga dan neem ik xtc. Ik wil niet ghb buiten vertrouwde omgeving gebruiken. Afterparty doe ik met ghb en blue . Blue maar 1 keer, max 2 ( upper) en ghb de hele nacht. Thuis feestje doe ik meestal zonder mdma. Ik zou zeggen van 6 keer doe ik 1 met mdma . Mijn grootste probleem dus ( surprise surprise) ghb.Blue69 is een combinatie van stoffen, namelijk GHB, alcohol, speed en xtc (MDMA). Als je dus Blue69 neemt zit er ook MDMA in of is de samenstelling bij jou anders?
Wat is 'blue' volgens jou dan? Welke werkzame stoffen zitten er in?Als ik naar een festival ga dan neem ik xtc. Ik wil niet ghb buiten vertrouwde omgeving gebruiken. Afterparty doe ik met ghb en blue . Blue maar 1 keer, max 2 ( upper) en ghb de hele nacht. Thuis feestje doe ik meestal zonder mdma. Ik zou zeggen van 6 keer doe ik 1 met mdma . Mijn grootste probleem dus ( surprise surprise) ghb.
Mdma, speed, ghb , blue CuraƧao. Bij mij werkt het als een booster, ik krijg gelijk meer energie. Soms te veel
Wat ik probeer te zeggen is dat je dus dan alsnog xtc doet als je Blue69 neemt, want er zit gewoon xtc in.Ik doe best vaak zonder xtc. Alleen ghb en blue of ghb zonder
Jep, je bent niet de enigste. Pittige verslavingMijn grootste probleem dus ( surprise surprise) ghb.
Ik weet het. Ik las veel en blijf lezen.In Theorie ben ik goed in drugs gebruik. Ik kan iedereen adviseren . In praktijk ben ik idioot . Maar deze dubbele persoonlijkheidMDMA en speed combineren is zeer slecht voor je. Niet alleen kans op oververhitting (wat heel slecht is voor de hersenpan) maar ook extra neurotoxiciteit, wat de kans op (meer) schade vergroot. Daarnaast is het ook slecht voor je hart en bloedvaten, gezien ze allebei vaatvernauwen
Probeer eens een half jaar niks te gebruiken, en kijk of dat lukt. Van dusdanig misbruik naar gereguleerd gebruik is haast niet te doen. Plus op jouw manier doe je niks aan het onderliggende probleem: de reden waarom je drugs misbruikt.Ik weet het. Ik las veel en blijf lezen.In Theorie ben ik goed in drugs gebruik. Ik kan iedereen adviseren . In praktijk ben ik idioot . Maar deze dubbele persoonlijkheidgeldt voor veel mensen
Mijn doel is weer verantwoordelijk mijn gebruik aanpakken. G max 1x per maand , xtc alleen op festivals, daar ga ik niet vaak
De reden? Plezier, euforie, van de zorgen vluchten. En zorgen mag je altijd als een excuus gebruiken. Tijdens bewuste gebruik was het echt een super feest: mooi aangekleed, lichtjes, lampjes, speakers, tegenwoordig is het meer van ff relaxen. Gewoon stiekem in de slaapkamer. Ik word nog goed high en vind dit gevoel heerlijk. Maar ik begin een beetje hoge prijs ervoor betalen.Probeer eens een half jaar niks te gebruiken, en kijk of dat lukt. Van dusdanig misbruik naar gereguleerd gebruik is haast niet te doen. Plus op jouw manier doe je niks aan het onderliggende probleem: de reden waarom je drugs misbruikt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."