#1
Heeft nog iemand het gevoel dat je op den duur een spelletje met jezelf speelt in de aard van: “Hoe ver kan ik mezelf dieper in de put duwen”?
Dat je semi-bewust jezelf slechter en slechter gaat behandelen, en steeds zwaarder gaat gebruiken omdat je denkt dat diep in de put je plaats is en je dat verdient?
Dat je semi-bewust jezelf slechter en slechter gaat behandelen, en steeds zwaarder gaat gebruiken omdat je denkt dat diep in de put je plaats is en je dat verdient?