#1
Tjeez je hebt er artsen tussen zitten.... 🙄
Sterkte man!
Sterkte man!
Mee eens. Hoewel dit een aangewezen arts door de reclassering is en geen verslavingszorg instantie is het alsnog volkomen belachelijk. En we weten natuurlijk maar 1 kant van het verhaal.Ik wil niet het topic verpesten van topic starter maar kijk eens @FredKroket hadden we het pas nog over.... Weer zo'n gevalletje kansloze hulpverlening.... Lekker he? De zorg in Nederland 👎🏻
Wat een idioot bouwd zo snel af als dokter . Ok als je op 160 mg staat . Maar iedereen heeft een dosis waar je aankomt dat je maar per 2 om de 15 a 30 dagen kan afbouwen. Bv ik stond op 183 mijn hoogste afbouw ging prima 2mg per week af . Uiteindelijk op 60 mg moest ik 2 maand blijven staan omdat het geen 36 uur bescherming gaf maar nog 16 uur en ontwenning. Eenmaal op 50 mg ging er 2mg elke 30 dagen af dat was te doen . Omdat op lagere dosis bv er gaat op 50 mg gaat er 4 mg af dan voel je maar pas op dag 3 of 4 de afbouw . Als je niet bijgebruikt . Je merkt het in de ochtend dat je minder bescherming hebt . Lastig koud . Als je iets aanraakt raar voelen . Moeilijk pijn en mensen verdragen . Beter sliw and steady wins de race snel afbouwen is meer drang voor gebruik . Neem het van een profesional aan . Helft van mijn leven eraan verbrod laar veel geleerd van afbouw bijgebruik .Ik was 10jaar verslaafd aan heroine. Bijna jaar gestopt en ik slik nu alleen 30mg methadon per dag. Voorheen 60mg.
Nu heeft een arts (geen verslavingsarts! Maar assistent arts in opleiding) mijn methadon in èèn week tot nul afgebouwd, elke 3dagen 5mg eraf. Dit ging te snel en was te veel, ik heb dit vaak aangegeven. Ik slikte voorheen 60mg. en afgebouwd tot 30mg. Deze laatste zijn erg moeilijk voor mij om dat aftebouwen, en helemaal binnen een week wat mijn arts dus wil. Zonder slaapmedicatie en controle en zonder intake gesprek is zij dit afbouwprogramma gestart. Ondanks mijn bezwaar dat 10jaar verslaafd niet met èèn week helemaal gestopt kan zijn. Ik haalde om de 3dagen mn medicatie op bij appotheek, dat was het. Ik zou graag horen wat jullie hiervan vinden, hoe deze arts mij zo laat afbouwen. (Ik koop nu op straat mijn methadon) moet ik een klacht indienen? Alvast bedankt ieder.
Bro,Ik was 10jaar verslaafd aan heroine. Bijna jaar gestopt en ik slik nu alleen 30mg methadon per dag. Voorheen 60mg.
Nu heeft een arts (geen verslavingsarts! Maar assistent arts in opleiding) mijn methadon in èèn week tot nul afgebouwd, elke 3dagen 5mg eraf. Dit ging te snel en was te veel, ik heb dit vaak aangegeven. Ik slikte voorheen 60mg. en afgebouwd tot 30mg. Deze laatste zijn erg moeilijk voor mij om dat aftebouwen, en helemaal binnen een week wat mijn arts dus wil. Zonder slaapmedicatie en controle en zonder intake gesprek is zij dit afbouwprogramma gestart. Ondanks mijn bezwaar dat 10jaar verslaafd niet met èèn week helemaal gestopt kan zijn. Ik haalde om de 3dagen mn medicatie op bij appotheek, dat was het. Ik zou graag horen wat jullie hiervan vinden, hoe deze arts mij zo laat afbouwen. (Ik koop nu op straat mijn methadon) moet ik een klacht indienen? Alvast bedankt ieder.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."